نقاشی ساختمان در بنفشه مترو کرج

 

در مورد رنگهاي پايه آب يا همان وتر بيس

 kkkkkk.gif (400×150)

رنگ هاي اكروليك و واتر بيس با  استفاده از تكنولوژي روز دنيا و محافط محيط زيست توليد شده و به رنگهاي روغني حلال آب نيز معروف هستند

 

فرمولاسيون اين گونه رنگ ها بر پايه ايموليشن و حلال با آب است ولي بعد از اجرا و خشك شدن كامل در برابر آب كاملا مقاومت مي كند

 

پوششهاي اكريليك

 beelka-41.jpg (700×300)

· قيمت اين محصول بسته به نوع رنگي كه در ان استفاده مي شود مختلف مي باشد و هر چه رنگ تيره تر شود قيمت افزايش پيدا ميكند اين محصول را به صورت براق و نيمه براق نيز مي توان اجرا كرد  شروع قيمت با استفاده از زير كار ايزوله شده در برابر شستشو???? تومان مي باشد و اين نوع كيفيت كاملابراي جايگزيني با رنگ روغني مناسب است .

بخاطر داشتن قابليت شستشو فقط در يك درجه كاري قابل اجراست

رنگ هاي اكروليك و واتر بيس تكنولوژي جديدي در صنعت رنگ مي باشد و به خاطر مقاومت بالايي كه نسبت به شستشو دارد جايگزين مناسبي براي رنگهاي روغني مي باشد  يكي از مزاياي اين رنگ نداشتن بوي زننده و حلال نفتي مي باشد كه براي محيط هاي بيمارستاني و يا محلهايي كه براي رنگ آميزي قابل تخليه نيست بسيار مناسب مي باشد

با ورود ابزار هاي مخصوص بويسيله اين رنگ مي شود طرح هاي بديع و زيبايي را ايجاد نمود .

 hhhhh.gif (400×300)

شركت هاي متعددي چه داخلي و چه خارجي اقدام به توليد و توضيه اين محصول كرده اند ولي كيفيت بعضي از تولبيد كنندگان به هيچ عنوان قابل تائيد و مقايسه با محصولات مشابه نيست

 

براي انتخاب محصول مطمئن و قابل اعتماد از مجريان و افراد مسلط و اشنا راهنمايي بخواهيد و يا مي توانيد با متخصصين  ما به صورت رايگان مشاوره كنيد

 

*

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: , سوال نقاشی ساختمان, کتاب نقاشی ساختمان, نقاشی داخل ساختمان, نقاشی ساختمان قم, تزییناتی و نقاشی ساختمان, نقاشی آسان ساختمان, نمای ساختمان نقاشی, نقاشی ساختمان کاتالوگ, "کتاب نقاشی ساختمان", نقاشی ساختمان گلستان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : دو شنبه 26 شهريور 1397
نقاشی ساختمان در بنفشه

ترکیب رنگها

 

رنگهای اصلی عبارتند از قرمز,ابی,زرد,اگر بخواهیم این رنگها را روشن کنیم سفید به انها اضافه می کنیم واگر بخواهیم تیره تر نمائیم مشکی به انها اضافه می کنیم.

 

رنگ هاي  روشن:رنگ اصلي + سفيد                   رنگ هاي تيره:رنگ اصلي+ سياه

hhhhh.gif (400×300) 

 

 

تركيب رنگها

 

قرمز + زرد = نارنجي

 

آبي + قرمز = بنفش

 

آبي+ زرد = سبز

 

سبز + مشكي  =  سبز لجني

 

آبي  + سفيد    =  آبي آسماني

 

قرمز + مشكي  =  زرشكي

 

قرمز+ صورتي سير= زرشکي

 

زرد(كم) + آبي +سفيد = فيروزه اي

naghashi.org_.gif (490×80) 

نارنجي +قهوه اي = حنائي

 

سبز + آبي   = فيروزه اي پر رنگ

 

آبي + كمي مشكي  = سورمه اي

 

سفيد + سياه = خاكستري

 

قرمز + سفيد = صورتي

 

مشكي + قرمز +زرذ = قهوه اي روشن

 

صورتي + زرد = كرم

 

سياه + زرد = قهوه‌اي مايل به سبز

 

قهوهاي + قرمز = گلبه اي

 

نارنجي + زرد = خردلي

 

سياه+ نارنجي = قهوه اي

 

سفيد+ آبي تيره= آبي روشن 

 

قرمز+ بنفش= بنفش مايل به صورتي

 

زرد+ سفيد= ليمويي

beelka-41.jpg (700×300) 

اجرای و رنگ آمیزی انواع رنگ های پلاستیک ، روغنی و آکرولیک رنگ بدون بو

* بلکا - کاغذ دیواری - پتینه کاری - رنگ آمــــيزي انواع درب هاي چوبــــي و فلزي - اجـــــراي پوشش صنعتي اپوکسي - اجــــراي رنگ هاي فوري مخصوص چوب / سيلروکيلر / پلي استر / نيم پلي اســتر - اجراي رنگ هاي نما /رنگ نما / رولکس / کنيتکس - اجراي رنگ آميزي استخر ها / رنگ استخر - رنگ آميزي انواع چهارچوب هاي فلزي / با شيشه و بدون شيشه - اجراي انواع پوشش هاي ضد زنگ براي اسکلت ساختمان ها و غـــــیره * آماده ارائه خدمات به انواع شرکتها ، نهادها ، بیمارستان ها ، شهرداری ها و غیره
آماده ارائه خدمات به شما هموطن عزیز در اسرع وقت

kkkkkk.gif (400×150) 

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: , مدل نقاشی ساختمان, قیمت نقاشی ساختمان, نقاشی ساختمان قیمت, پمپ نقاشی ساختمان, سایت نقاشی ساختمان, نقاشی مدرن ساختمان, بتونه نقاشی ساختمان, هزینه نقاشی ساختمان, نقاشی ساختمان تهران, دستمزد نقاشی ساختمان, اصول نقاشی ساختمان, قرارداد نقاشی ساختمان, عکسهای نقاشی ساختمان, نقاشی درب ساختمان, نقاشی رومالی ساختمان, طراحی نقاشی ساختمان, کادر نقاشی ساختمان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : دو شنبه 26 شهريور 1397
نقاشی ساختمان در دانش سرا شهریار

چند توصيه براي دکوراسيون اتاق خواب

 hhhhh.gif (400×300)

اتاق خواب جايي است براي آسودن و کسب آرامش و انرژي مجدد براي يک روز کاري ديگر. انتخاب لوازم اتاق خواب و همچنين نوع چيدمان آن کمک زيادي به کسب اين آرامش و استراحت واقعي مي*کند.

يکي از اصول اوليه چيدمان در اتاق* خواب مي*گويد محل تخت بايد به گونه*اي انتخاب شود که پنجره نورگير حتما در سمت راست آن قرار گيرد.

استفاده از کوسن*هاي فراوان بر روي تخت*هايي که لبه بالايي بلندي دارند، بر زيبايي تخت مي افزايد

 naghashi.org_.gif (490×80)

در سبک هاي کلاسيک بهتر است که اين کوسن*ها از همان جنس و بافت روتختي باشند.

به هماهنگي موجود در بين اشيا و مبلمان بيشتردقت کنيد. بافت*هاي روتختي و والان*هاي پرده بهتراست از يک نوع، از يک طرح و از يک طيف رنگي انتخاب شودو حتي رول*بوردهاي (نوارهاي تزييني ديواري) در قسمت بالايي ديوارها نيز از همان طيف رنگي باشد.

هماهنگي ميان بافت*ها يک سبک کلاسيک به محيط اتاق مي*دهد. البته اگر در ميان اين هماهنگي، گاهي يکي از بافت*ها و رنگ*ها، کاملا متضاد و مکمل ديگر بافت*ها *باشد، بر تنوع دکور اتاق افزوده شده و آن را از يکنواختي در* مي*آورد.

توجه داشته *باشيد استفاده از روتختي*هاي زيبا تنها ملاک زيبايي و راحتي اتاق نيست بلکه بايد به نرمي و لطافت آن هم توجه کنيد. همه اين موارد منجر به افزايش حس آسايش و راحتي در اتاق خواب مي*شود.

 

فرض کنيد:رنگ زمينه اتاق، کرم شکلاتي و گلبهي است. استفاده از دکورهاي چوبي تيره و متمايل به زرشکي، مکمل رنگ فضاي زمينه است. استفاده از روتختي براق، مانند هر بافت براق ديگر، علاوه بر اينکه نوعي حس تجمل*گرايي را به ببيننده القا مي*کند، با قرار گرفتن در کنار دکور چوبي تيره باعث مي*شود زيبايي اين نوع چيدمان جلوه*اي چند برابر بيابد. رنگ و طرح بافت*هاي پارچه*اي نيز مابين رنگ زمينه اتاق و دکور چوبي آن است.

همين امر سبب شده است تا در محيط، تعادل برقرار شود. يادتان باشد که يکي از ويژگي*هاي سبک کلاسيک، استفاده از بافت*هاي براق در کنار دکور چوبي تيره است.

هر چه پهناي قاب تابلوها بيشتر باشد آن تابلو با دکور اتاق، هماهنگ*تر شده* و هر چه پهناي قاب کمتر باشد، تنها نقاشي يا ساير آثار داخل قاب جلوه بيشتري خواهد داشت.

beelka-41.jpg (700×300)

همچنين، استفاده از تک*مبل کمک مي کندتا فضايي صميمي و دلنشين در قسمتي از اتاق فراهم آيد. براي تفکيک اين فضا در کنار تک*مبل مي توان از نور موضعي (آباژور) استفاده کرد. بهترين آباژورها درکنار تک مبل*ها، آباژورهايي هستند که نورشان به سمت پايين باشد.

 

به اين ترتيب فضايي مناسب براي مطالعه واستراحت در شب پديد مي*آيد. هر چه تعداد نورهاي موضعي در داخل اتاق بيشتر باشد، تفکيک فضاهاي داخلي بيشتر شده و به نظر مي*رسد که رعايت اين نکته براي اتاق خواب، مناسب است.

استفاده از چراغ*هاي آباژور کوتاه بر روي پاتختي*ها، ميتواندفضايي رومانتيک* به وجود آورد و ضمنا اين امکان را به وجود مي*آورد تا بتوانيد قبل از خواب به مطالعه بپردازيد.

 

استفاده از فضاي سبز (گلدان، فلاور باکس و . . .)، قاب*عکس*هاي شخصي و تابلوهاي خط يا نقاشي مورد علاقه*تان در اتاق خواب باعث افزايش نشاط و روحيه*تان شده و روبه*رو شدن با اين عناصر به ويژه در آغاز هر روز مي*تواند انگيزه* شروع يک روز کاري را دو چندان کند.

 

بهتراست قاب عکس و تابلو نيز مطابق با دکورچوبي اتاق،چوبي انتخاب شود و همين امر باعث ايجاد هماهنگي بيشتر بين اجزاي داخلي اتاق مي شود. استفاده از قاب*هاي فلزي متعدد در اتاق*هايي که دکور فلزي و فرفورژه دارند کاملا مناسب است و توصيه مي*شود. معمولا براي زيباتر شدن جايگاه تخت*هاي دو نفره در اتاق خواب بهتر است از تابلوهاي نقاشي بر روي ديوار بالايي تخت استفاده کنيد.

 kkkkkk.gif (400×150)

اگر دوست داريد که با يک تابلو و يا تنها يک قاب عکس، ديوار بالايي تخت را تزيين کنيد ترجيحا آن تابلو را پهن و به اندازه عرض بالاي تخت انتخاب کنيد. ولي اگر مي*خواهيد از تعداد تابلوهاي بيشتري براي تزيين ديوار استفاده کنيد، مناسب*تر اين است که از تابلوهاي طولي يعني تابلوهايي با عرض کم و طول زياد استفاده کنيد.

 

*

 

 

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: نقاشی ساختمان و کلیه تزییناتی ساختمان, نقاشی ساختمان نقاش ساختمان, نقاشی ساختمان, , ,"نقاشی ساختمان" نقاشی ساختمان, وسایل نقاشی ساختمان, طرحهای نقاشی ساختمان, نقاشی ساختمان درجه ,3 فیلم نقاشی ساختمان, نقاشی پذیرایی ساختمان, نقاشی ستونهای ساختمان, بانک نقاشی ساختمان, نقاشی نمای ساختمان, البوم نقاشی ساختمان, نقاشی ساختمان , پتینه, اجرای نقاشی ساختمان, مدل نقاشی ساختمان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : دو شنبه 26 شهريور 1397
نقاشی ساختمان در منطقه شهریار

 

زيبا سازي

 

 kkkkkk.gif (400×150)

 

 

فضاي داخلي و نحوه و تقسيم بندي پلان ها، نقش مهمي را در ساختار معماري يک بنا بر عهده دارد.

طراحي فضايي با انعطاف پذيري بالا و تنوع پذير از لحاظ چيدمان و آرايش سطوح مي تواند کارکرد هاي مختلفي را بپذيرد و اين در حالي است که مخاطب احساس رضايت بيشتري از فضا خواهد داشت. استفاده از جدا کننده هاي سبک و قابل حمل، شفاف سازي، رنگ بندي هاي متناسب با نياز هاي موجود، تنوع مصالح، توجه به نحوه قرار گيري و تعامل مابين فضاهاي مختلف از جمله ويژگي هايي هستند که در کنار ساختار خاصي که براي يک پلان معماري در نظر گرفته شده است، مي تواند بر غناي آن افزوده و حتي قسمتي از مشکلات آن را حل کند.

از طرف ديگر معماري داخلي به لحاظ معيارهاي روانشناسي اهميت بسياري دارد. ميزان امنيت، صميميت، شور و هيجان و آرامش موجود در يک فضا را با مي توان با راهکارهاي مناسب تشديد يا تضعيف کرد. هر کدام از انسان ها داراي تعلقات ذهني و روحي خاصي هستند که پاسخگويي به نيازهاي آنها در معماري داخلي اولويت قرار مي گيرد، از اين رو نگرشي علمي و راسيونال در کنار خلاقيت هاي هنري مطرح شده و يکي از مسائل مهم در اين زمينه ايجاد تعامل و هماهنگي بين آنها است.

امروزه مبحث طراحي و دکوراسيون داخلي، اهميتي خاص يافته و حتي به عنوان رشته اي مجزا تدريس مي شود. الگوهاي و ايده هاي مختلفي اعم از مدرن و کلاسيک، توسط طراحان اين رشته به کار گرفته مي شود و از محدوديت هاي معماري در زمينه اجرا، معمولا خبري نيست و مي توان به ايده هاي بلند پروازانه ايشان تجسم بخشيد، چه بسا به گونه اي ميان گستره اي، موضوع فعاليت رشته هاي مختلف هنري از مجسمه سازي گرفته تا نقوش برجسته قرار گرفته ميگيرد. پيشرفت تکنولوژي به سبب تسهيل در يکسري از مسائل تاسيساتي و اجرايي از يک طرف و تنوع و کارآيي بالا در محصولات عرضه شده، زمينه مساعد و کارآمدي را در سطح جامعه به وجود آورده است؛ بهانه اي که پرداختن به مقوله طراحي داخلي را جز لاينفک فضاهاي معماري بر مي شمارد. معماري داخلي و توجه به جزئيات و تزئينات بعد از چندين دهه سکوت و فراموشي، رويکردي دوباره پيدا کرده و جالب تر اينکه سعي مي کند نمود هايي از معماري گذشته را در تلفيقي با الگوهاي مدرن بيان کند؛ مساله اي که سال ها است در معماري مورد بحث و جدل قرار گرفته و تا کنون نتيجه اي حاصل نشده است.

naghashi.org_.gif (490×80)

معماري گذشته ما سرشار است از ظرافت ها و ريزه کاري هايي که هزاران ايده و خلاقيت را در خود نهفته است. تزئينات و کاشيکاري هاي داخلي با تناسبات و رنگ بندي خاص خويش در کنار کالبد دروني، فضايي رمزگون را تداعي مي کنند و هم اکنون نيز ارزش فضايي خويش را حفظ کرده است.امروزه با افزايش روز افزون جمعيت شهري و قيمت زمين ، ساخت و ساز آپارتمان و زندگي آپارتماني مقرون به صرفه تر شده است . بيشتر ما حداقل يک بار زندگي در محيط بسته آپارتماني را تجربه کرده ايم و از معايب و مشکلات آپارتمان نشيني آگاهيم. يکي از عمده معايبي که بيشتر مردم از آن گله مند هستند خفه و بسته بودن فضاي آپارتمان است . ما با استفاده از چندين نکته کوچک که بيشتر جنبه بصري دارد ميتوانيم اين فضاي مرده را زنده تر و آپارتمان خود را دلباز تر نماييم .

 hhhhh.gif (400×300)

 

1. انتخاب رنگ ديوارها

 

انتخاب رنگ مناسب براي فضاي آپارتماني بخصوص آپارتمانهاي با متراژ کم بسيار مهم است. رنگها از نظر درخشندگي و شفافيت انواع مختلف دارند که بهترين انتخاب ، انتخاب رنگهاي روشن با درخشندگي و شفافيت زياد است . اصولا رنگهاي روشن باعث مي شوند که فضا بزرگتر بنظر آيد و هر چه شفافيت و درخشندگي آن بيشتر باشد به دليل انعکاس نور فضا زنده تر بنظر مي آيد. يکي از رنگهاي مناسب آپارتمان رنگ استخواني روشن است ، که علاوه بر داشتن شفافيت و روشني با بيشتر رنگهاي وسايل منزل همنشيني دارد و کمپوزيسيون مناسبي را ايجاد مي نمايد.جهت ايجاد تنوع در رنگ ميتوانيد در قسمت ديوار اپن آشپزخانه از مصالح سنگي با رنگهاي متنوع استفاده نماييد.

 

2. انتخاب کفپوش

 

جهت پوشش کف آپارتمان از مصالح گوناگوني ميتوان بهره گرفت .( از جمله سراميک ها ، پارکتهاي طرح چوب ، موکت و ...) اگر قصد تعويض کفپوش ساختمان را داشته باشيد ، در صورت استفاده از سراميک مي بايست در انتخاب رنگ آن دقت زيادي شود، زيرا استفاده از رنگهاي تيره در کف ، فضا را فشرده تر نشان ميدهد . معمولا استفاده از رنگ هاي بسيار روشن مثل سفيد نيز معايبي به همراه دارند ، يکي از معايب آن يکدست شدن فضا است که جهت برطرف کردن يکدستي آن مي توان از يک قاليچه در زير ميز مبل استفاده کرد. يا اينکه در ميان سراميک ها طرح هايي با رنگهاي متفاوت را بکار گرفت.در صورت استفاده از پارکت نيز ميبايست نکات گفته شده را رعايت نمود و رنگهاي روشن طرح چوب را انتخاب کرد.

 

3. انتخاب مبلمان و نحوه قرار گيري

kkkkkk.gif (400×150)

 

انتخاب رنگ مبل اختياري است اما استفاده از رنگهايي مثل کرم روشن و يا حتي سفيد به زنده تر کردن فضا کمک بيشتري مي نمايد و فضا بزرگتر به نظر مي آيد. در مورد انتخاب طرح مبل بهتر است حتي المقدور مبل هايي با اشکال هندسي صلب و يا بدون منحني انتخاب شود. در مورد نحوه چيدمان آن بهتر است مبلها را تقريبا\\\" چسبيده به ديوار ها قرار داد علت انتخاب شکل بدون منحني نيز اين است که مبلها در کنار ديوار صاف ترکيب مناسبتري را ايجاد نمايند. حتي المقدور سعي کنيد وسايل خانه را نزديک به ديوارها قرار دهيد تا از هدر رفتن کوچکترين فضاها نيز جلوگيري شود. اگر در جلوي پنجره ها از پرده هاي پارچه اي استفاده مي کنيد بهتر است رنگ آنها نيز روشن انتخاب شود.

 

4. نورپردازي

 

نور نيز نقش مهمي را در زنده کردن فضا به عهده دارد . استفاده از نور مناسب و يکنواخت در آپارتمان خفگي محيط را از بين مي برد ، البته استفاده از نور طبيعي بسيار مناسبتر است . در صورت ضعيف بودن نور طبيعي کمبود آن را با بکارگيري نور مصنوعي جبران نماييد. حتي المقدور از پرده هاي عمودي يا کرکره اي استفاده نکنيد ، زيرا از ورود نور خورشيد به داخل تا ميزان زيادي جلوگيري مي نمايند. پرده هاي پارچه اي يا توري بهترين انتخاب براي پنجره هاي آپارتمان محسوب ميشوند. زيرا نور را به خوبي از خود عبور مي دهند.استفاده از نور پردازي موضعي بر روي قاب ها و ... نيز باعث تحرک و ايجاد حرکت در فضا ميشود.

 

5. استفاده از طبيعت

 

در ساختمانهاي حياط دار کمبود طبيعت بوسيله ايجاد باغچه در کناره هاي حياط جبران ميشود . اما براي جبران آن در آپارتمان ميتوان از گلدانهاي کوچک که در گوشه هاي فضا قرار مي گيرند استفاده کرد . سعي کنيد گلدانها را در کنار پنجره ها و يا تا جايي که امکان دارد در کنج ديو ارها قرار دهيد ، زيرا معمولا\\\" گوشه ديوار ها بدون استفاده مي مانند.

در نتيجه سعي کنيد تا جايي که امکان دارد از رنگهاي روشن در طراحي داخلي آپارتمان استفاده کنيد . شايد اين سئوال برايتان پيش آيد که بکارگيري اين همه رنگ روشن فضا را يکنواخت و سرد نمي کند؟ در جواب بايد بگويم اين هنر شماست که با استفاده از قابها و وسايل تزييني کوچک با رنگ بندي متنوع فضا را جذاب تر نماييد

تاقچه ها، رف ها، ارسي ها، هشتي ها، حوض ها و باغچه ها تنها شماري از عناصر كالبدي طراحي داخلي در ايران هستند. روش معماران گذشته ايراني در به كارگيري اين عناصر، در راستاي آن بوده تا از جذابيت فُرم كاسته شود و به غناي فضا افزوده گردد. اين همان هندسه همراه با تزئينات است.

به نظر مي رسد طراحي داخلي در ايران، از يك سو در چنبره نوستالژياي تاقچه ها، رف ها و اُرسي هاي قديم گرفتار مانده و از سوي ديگر به دكوراسيون و ابعاد دراماتيك و تزئيني فضاها تقليل يافته است. با تمام اينها، طراحي داخلي فرآيندي است كه همزمان مي بايست سويه هاي زيباشناختي و عملكردي را سامان دهد. طراحي داخلي يك ساختمان، داستاني است كه شخصيت اصلي آن خود انسان است؛ در اين بين حضور او در اين فضا، چگونگي آن و ويژگي هاي فضايي كه انسان در آن قرار مي گيرد، مي تواند تداعي كننده اصولي باشد كه در ادامه ? اصل از آنها را مي خوانيد:

 

? - نور را درياب: نور عنصري است كه با آن ديدن اشيا ممكن مي شود. نور مي تواند ريتم خلاقانه اي به يك فضاي داخلي ببخشد. بدون نور، نه فرم را احساس مي توان كرد، نه رنگ را و نه بافت را. نورپردازي در يك فضاي داخلي پيامدهاي مهمي در بردارد. چه بسا نورپردازي مناسب يك فضا آن فضا را خوشامد و چشم نواز كند. نورپردازي در كنار ابعاد زيباشناختي، بعد عملكردي هم دارد. نور مناسب در طول شب در يك فضاي داخلي مي تواند حس محدود بودن يا ابهام و هراس را بر طرف كند. نور مناسب يك اتاق حتي مي تواند چهره آدمي را گرم و صميمي كند. به كمك نورپردازي مي توان يك فضاي داخلي را به جزاير نوراني متنوعي تبديل كرد. پس، از باب مثال، غذاخوري بايد نور ملايم و گرمي داشته باشد يا بهترين نورها براي حمام، منابع نوري كم ولتاژ هستند.

?- فرم را بشناس: فرم، توده فيزيكي يك شيء است كه سه بعدي بوده و وزن دارد. فرم معمولاً به پوسته بيروني بنا نسبت داده مي شود، در حالي كه فضاي داخلي هم فرم خاص خود را تشكيل مي دهد. معمولاً فرم فضاي داخلي تابعي از عوامل مختلف است. دسترسي ها و سيركولاسيون مهمترين اين عوامل هستند. هر چند نمود فرم بيشتر در پوسته بيروني يك بنا است با اين حال نمود بيرون و درون مي تواند يك كل نباشد.

? - فضا را احساس كن: فضا را محدوده در دسترس كاربران دانسته اند. در طراحي داخلي معمولاً استفاده مؤثر از فضا و ارتباط آن با محيط، مهم است. مسأله اي كه در رابطه با فضا مطرح مي شود، رعايت ابعاد انساني در طراحي داخلي است. از قرن ها پيش رويكرد عمده فيلسوفان و معماران به عنصر فضا، برجسته بوده است. در طي سال هاي اخير هم ارتباط بين ابعاد انساني با فضاهاي داخلي به يكي از فاكتورهاي مهم طراحي بدل شده كه از آن تحت عنوان ارگونومي يا كار پژوهي در ديد كلي و اندام سنجي (Anthropometry) در ديد جزئي، ياد مي شود. در طراحي داخلي مي بايست رابطه درسـت انسان با فضا تعريـف شود و ابعاد بدن انسان ها براي سهولت دسترسي هاي فضايي مد نظر قرار گيرد.

? - بافت را لمس كن: بافـت مشخصـه اي از يك شيء اسـت كه با لمس كـردن يا ديدن به چشـم مي آيد. بافت مي تواند نرم يا خشن، كشيده يا برجسته، زبر يا مخملين و يا ابريشمي باشد. در طراحي داخلي پوسته ها و سطوح فضايي معمولاً بسته به عملكرد هر فضا تغيير مي كند. چه بسا طراحي داخلي يك خانه نيازمند سطوحي نرم و منعطف باشد، اما فضاي داخلي يك سينما چنين سطوحي را برنتابد.

? - شكل را بيازماي: شكل، خط بيروني يك شيء را تشكيل مي دهد. در معماري معمولاً شكل و فرم را با هم اشتباه مي گيرند. شكل يا صورت معادله كلمه Shape فرنگي است؛ در حالي كه فرم املاي فارسي همان Form است. معمولاً شكل ها يا طبيعي هستند يا غيـرقابل مشاهـده يا هندسي. در تركيب بندي يك فضا شكل اشيـا عامل تعيين كننده اي است. طراحان داخلي به كمك اين عامل مي توانند تركيبات بصري گوناگوني پديد آورند.

 

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: نقاشی ساختمان و کلیه تزییناتی ساختمان, نقاشی ساختمان نقاش ساختمان, نقاشی ساختمان, , ,"نقاشی ساختمان" نقاشی ساختمان, وسایل نقاشی ساختمان, طرحهای نقاشی ساختمان, نقاشی ساختمان درجه ,3 فیلم نقاشی ساختمان, نقاشی پذیرایی ساختمان, نقاشی ستونهای ساختمان, بانک نقاشی ساختمان, نقاشی نمای ساختمان, البوم نقاشی ساختمان, نقاشی ساختمان , پتینه, اجرای نقاشی ساختمان, مدل نقاشی ساختمان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : دو شنبه 26 شهريور 1397
نقاشی ساختمان در قلی پور در شهریار

 

1) تعمیرات و تغییرات ساختمانی

 kkkkkk.gif (400×150)

2)نقاشی /بازسازی

 

3)رنگ آمیزی رنگ های روغنی ، پلاستیک ، آکرولیک و بدون بو

 

4)اجرای انواع پتینه دیواری وتابلویی

 

5) رنگ آمیزی انواع درب های چوبی و فلزی

 

6)پوشش کنیتکس اجرابازیرسازی / پلاستیک

 

7)اجرای پوشش صنعتی - اپوکسی

 

8) رنگ آمیزی انواع چهارچوب های فلزی / با شیشه و بدون شیشه

 

9) اجرای انواع پوشش های ضد زنگ برای اسکلت ساختمان ها

 naghashi.org_.gif (490×80)

10)رنگ آمیزی انواع معابر و جدول ها و غیره

 

11)اجرای رنگهای دکوراتیو پوشش مولتی کالر

 

12) اجرای لندنی کاری

 

13)اجرای رنگ های فوری مخصوص چوب / سیلروکیلر / پلی استر / نیم پلی استر

 

14) اجرای رنگ های نما /رنگ نما / رولکس /کنیتکس

 

15) اجرای رنگ آمیزی استخر ها / رنگ استخرhhhhh.gif (400×300)

 

16) بنایی و تزئینات داخل وخارج ساختمان

 

17) ارسال کاتالوگ ، (همراه با مشاوره تلفنی)در تهران رایگان

16) بنایی و تزئینات داخل وخارج ساختمان

 

17) ارسال کاتالوگ ، (همراه با مشاوره تلفنی)در تهران رایگان

18) مشاوره رایگان در زمینه تزئینات ساختمان

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: , اجرای پوشش سلولزی بدون بو و کثیف کاری, عکس های پوشش های سلولزی, سلولزی, رنگ سلولزی, جوشکاری سلولزی, پوشال سلولزی, الیاف سلولزی, پوششهای سلولزی, دستمال سلولزی, عکس سلولزی, ململ سلولزی, پد سلولزی, شیمیایی و سلولزی , , سلولزی خورشیدی, صنایع سلولزی, کولر سلولزی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : دو شنبه 26 شهريور 1397
نقاشی ساختمان در قلی پور در کرج وشهریار

نقاشی ساختمان

اجرا انواع نقاشی ساختمان: نقاشی روغنی – نقاشی پلاستیک – نقاشی مولتی کالر – نقاشی بلکا – نقاشی کنیتکس – نقاشی اکریلیک – نقاشی سیلر کیلر – پتینه کاری و …

نقاشی رنگ روغنی

نقاشی رنگ پلاستیک

نقاشی بلکا

beelka-41.jpg (700×300)

نقاشی مولتی کالر

نقاشی سیلر کیلر

نقاشی اکریلیک

نقاشی کنیتکس

پتینه کاری

hhhhh.gif (400×300)

پلی استر

پیکو کالر (کامپِیوتری)

رنگینه

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: , طرح توجیهی پوشش سلولزی, دستگاه تولید پوشش سلولزی, طرح پوشش های سلولزی, پوشش سلولزی هر کیلو, انواع رنگ پوشش سلولزی, خط تولید پوشش سلولزی, پوشش های سلولزی توسکا, خرید دستگاه پوشش سلولزی, پوشش سلولزی – انرژی – دکوراسیون, پوشش های سلولزی درجه یک, طرح توجیهی پوشش های سلولزی, طرح پوشش های سلولزی دیواری, قیمت هر کیلو پوشش سلولزی, طرح توجيهي پوشش های سلولزی, مراحل تولید پوشش های الیافی و سلولزی, گالری عکس پوشش های سلولزی ساختمان, فروش دستگاه دست دوم پوشش سلولزی, اجرای پوشش سلولزی بدون بو و کثیف کاری ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : دو شنبه 26 شهريور 1397
نقاش باشی قلی پور در شهریار
رنگ آميزي منزل و دكوراسيون

نقاشی ساختمان در تمامی استان البرز و شهر کرج

ارائه انواع نقاشی ساختمان کرج و استان البرز در تمامی مناطق

شما می توانید در هر منطقه ای که در استان تهران یا البرز قرار دارید ، با ما تماس بگیرید تا علاوه بر مشاوره و راهنمایی رایگان در مورد نقاشی منزل خود، ساختمان خود را با قیمت مناسب نقاشی کنید.

نقاشی-ساختمان-قلی-پور.gif (594×135)

خدمات نقاشی ساختمان ایران در سراسر استان تهران و البرز به ویژه در استان البرز و کرج می باشد

—————————*,*,*—————————

کافیست هم اکنون با ما تماس حاصل نمایید تا با قیمت نقاشی ساختمان در طرح و رنگ های متنوع آگاه شوید

منتظر تماس شما هستیم

—————————*,*,*—————————

نقاشی ساختمان در مناطق مختلف استان البرز ,کرج

بنیاد  ,  مرکز شهر کرج ,مصباح کرج ,سرحدآباد ,ساسانی (شهید صدوقی) ,آسارا ,ماهدشت ,شهرک استاندارد ,چهارراه طالقانی ,رزکان ,واریان شهر ,نوروز اباد و شیخ آباد ,ولدآباد ,اتحاد ,شهرک استادان ,اسلام‌آباد (کرج)اسلام‌آباد ,آسیاب برجی ,اصفهانی‌ها ,اکبرآباد ,اوقافی(کوی امامیه) ,باغستان ,المهدی ,محله بهار ,جهانشهر ,جوادآباد ,چهارصددستگاه کرج ,حاجی‌آباد ,حسن‌آباد ,حسین‌آباد

حصار ,حصار بالا ,حصارک ,حیدرآباد ,خیابان فردوسی ,شهرک خرمدشت ,دهقان‌ویلا ,دولت‌آباد ,رزکان نو ,زیبادشت ,سرجوب ,یزدیها. بهمن ۱۶ ,سهرابیه ,شاهین ویلا ,شهر صنعتی ,شهرک ۱۱۰ ,جعفرآباد (جعفریه) ,مشکین دشت

kkkkkk.gif (400×150)

شهرک امام ,شهرک امام رضا ,شهرک پیشاهنگی ,شهرک گلدشت ,شهرک جهازی‌ها ,شهرک خاتم الانبیاء ,شهرک ذوب آهن ,شهرک شاهد ,شهرک شهید رستمی ,شهرک شهید مطهری ,شهرک شیخ سعدی ,شهرک فرهنگیان ,شهرک نگارستان ,شهرک وحدت ,شهرک منظریه ,شهرک یاس ,شکرآباد ,عظیمیه (شهرک رسالت) ,فاز ۴ ,فردیس ,قزلحصار ,قلمستان

کردان ,کوی امامیه ,کوی بنفشه ,کوی شقایق ,کوی قائم ,کوی کارمندان جنوبی ,کوی کارمندان شمالی ,کوی مدرس ,کوی ولی‌عصر ,کیانمهر ,کمالشهر ,گرمدره ,گلشهر ,گوهردشت (رجایی‌شهر) ,رستاخیز

naghashi.org-4.png (355×200)

محمد شهر ,مهرویلا ,مهرشهر ,ماهدشت ,نوروزآباد ,همت‌آباد ,وسیه ,وهرجرد ,ویان ,اشتهارد ,شهرک طالقانی ,باغستان ,بنیاد(۳۵۰ متری) ,شهرک ظفر ,کوهپایه ,شهرک احسانی نژاد۲ ,شهرک کوثر ,۴۵ متری گلشهر

—————————*,*,*—————————

نقاشی ساختمان در شمال ، شمال غرب ، شمال شرق تهران ,غرب تهران ، مرکز تهران ، شرق تهران ,جنوب ، جنوب شرق ، جنوب غرب تهران  و تمامی استان تهران و شهر تهران ,استان البرز و شهر کرج می باشد

—————————*,*,*—————————

نقاشی ساختمان در نواحی مختلف استان تهران ,استان البرز(کرج): تجریش ,پونک ,ونک ,پاسداران ,شهرک غرب ,صادقیه ,تهرانپارس ,انقلاب ,ولیعصر ,مولوی ,شوش ,شهرری ,مرکز شهر کرج ,حصار

logo.gif (368×86)

نقاشی ساختمان در شهرستان های مختلف استان تهران : اسلام شهر, ورامین ,فیروزکوه ,دماوند ,بومهن ,اسلام شهر ,رباط کریم ,پردیس و …

خدمات ما در سراسر استان تهران (و شهر تهران) و البرز (و شهر کرج) می باشد

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: پیمانکار نقاشی ساختمان, قیمت نقاشی ساختمان, "کتاب نقاشی ساختمان", اموزش نقاشی ساختمان, طرح نقاشی ساختمان, ادوات نقاشی ساختمان, آموزش نقاشی ساختمان, عکس نقاشی ساختمان, نقاشی از ساختمان, نقاشی ساختمان الیکا ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : جمعه 23 شهريور 1397
نقاشي ساختمان در دكوراسيون
تضاد رنگها در نقاشي ساختمان

نقاشی پلاستیک | رنگ پلاستیک ساختمان – دیوار و قابل شستشو

رنگ پلاستیک

اجرای انواع نقاشی رنگ پلاستیک ساختمان در طرح و مدل های مختلف

انواع رنگ پلاستیک و نقاشی پلاستیک

قیمت نقاشی پلاستیک و رنگ پلاستیک – کاتالوگ پلاستیک

رنگ پلاستیک ساختمانی – رنگ پلاستیک قابل شستشو – رنگ سقف پلاستیک

رنگ پلاستیک دیوار – رنگ پلاستیک سحر – رنگ پلاستیک چیست

برای ارسال رایگان کاتالوگ رنگ پلاستیک و مشاوره رایگان کافیست با ما تماس بگیرید

 

شما علاوه بر این که می توانید برای نقاشی منزل یا رنگ آمیزی ساختمان خود از نقاشان حرفه ای ما در زمینه نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک یا هر نوع رنگ یا نقاشی دیگری بهره مند شوید، می توانید مطالب آموزشی در مورد نقاشی خانه یا ساختمان و انواع رنگ های ساختمانی و همچنین مقالات در زمینه های مختلف رنگ ها و نقاشی ساختمان را در وبسایت نقاشی ساختمان ایران مطالعه نمایید و همچنین با دیدن فیلم های آموزشی نقاشی ساختمان از آموزش های تصویری این مجموعه بهره مند شوید تا بتوانید تصمیم گیری بهتری در نقاشی خانه یا منزل خود داشته باشید و با بهترین رنگ ها خانه خود را رنگ آمیزی کنید

نقاشی پلاستیک

اجرای انواع رنگ پلاستیکی, رنگ پلاستیک قابل شستشو, رنگ پلاستیک ساختمانی, رنگ سقف پلاستیک, رنگ پلاستیک روی گچ, رنگ پلاستیک سحر, رنگ نیمه پلاستیک, رنگ پلاستیک دیوار, رنگ زدن پلاستیک, رنگ آمیزی پلاستیک, بتونه رنگ پلاستیک

برای اطلاع بیشتر در مورد نقاشی رنگ پلاستیک ساختمان و نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک در رنگ های مختلف و همچنین اطلاع از قیمت نقاشی رنگ پلاستیک و نیز دریافت کاتالوگ رنگ پلاستیک و بازدید و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید – تا به بهترین نحو شما را راهنمایی کنیم برای آشنایی بیشتر با آموزش نقاشی ساختمان می توانید از صفحات دیگر سایت نقاشی ساختمان ایران بازدید نمایید تا بتوانید اطلاعات کامل تری در مورد نقاشی ساختمان بدست بیاورید و اطلاعات و آگاهی خود را در زمینه رنگ آمیزی ساختمان و منزل خود افزایش دهید

logo.gif (368×86)

هدف ما جلب رضایت شما ، مشتریان گرامی است

 

 

شما در مطلب زیر با انواع رنگ پلاستیک ساختمانی – مزایا و معایب رنگ پلاستیک – آموزش رنگ پلاستیک – نکات قبل از رنگ آمیزی رنگ پلاستیک – دستور عمل اجرای نقاشی پلاستیک – انواع بسته بندی رنگ های پلاستیک ساختمانی – مقایسه رنگ روغنی و پلاستیک به طور کامل آشنا می شوید، شما می توانید در ادامه با مطالب ذیل آشنا می شوید (که می توانید بر روی هر یک کلیک کنید)

رنگ پلاستیک چیست؟

رنگ پلاستیک ساختمانی

انواع رنگ پلاستیک

مزایای رنگ پلاستیک

معایب رنگ پلاستیک

آموزش رنگ پلاستیک

نکات قبل از رنگ آمیزی رنگ پلاستیک

دستور عمل اجرای نقاشی پلاستیک

انواع بسته بندی رنگ های پلاستیک ساختمانی

مقایسه رنگ روغنی و پلاستیک

قیمت رنگ پلاستیک و نقاشی پلاستیک

کاتالوگ نقاشی پلاستیک و رنگ پلاستیک

رنگ پلاستیک چیست؟

رنگ های پلاستیک از قدیمی ترین نوع رنگ بوده و در کیفیت های مختلفی در بازار موجود می باشد که بسا کیفیت بعضی از رنگ ها واقعا قابل قبول نبوده ولی بخاطر سود جویی بعضی افراد ناوارد و استفاده شخصی در بازار هر نوع رنگی به خصوص در مورد رنگ پلاستیک یافت می شود. تنوع این رنگ ها در بازار بسیار زیاد است و معمولا بر روی محصولات شرکت های مختلف درجه کیفی رنگ مشخص شده است ولی اینکه چه مقدار قابل اطمینان است موضوعی است که باید از یک رنگ فروش یا نقاش معمتد سوال کنید!

رنگ کردن با این نوع بسیار لذت بخش است فقط باید دقت کنید که رنگی را که می خواهید آماده کنید غلیظ یا رقیق نباشد. در صورت غلظت بالا رنگ به خوبی بر روی سطوح پخش نمی شود و پس از خشک شدن اثر قلم یا غلطک نقاشی برروی دیوار به جا می ماند. همچنین در صورت رقیق بودن بیش از حد، برای آنکه اثر رنگ قبلی از اصلا دیده نشود شاید مجبور باشید تا 7 سری سطوح را نقاشی کنید که آن موقع از انجام رنگ آمیزی خود را سرزنش خواهید کرد!

رنگ پلاستیک باید از لاتکس تهیه شده باشد و قابلیت شستشو و کهنه مرطوب کشیدن داشته باشد ولی از آنجایی که این رنگ کاملا سطحی فلات و غیر روان تولید می کند مناسب برای شستشو نبوده و اکثر از یک کیفیت پائین تر این رنگ استفاده می شود که به نیمه پلاستیک معروف هست

ولی در کل این رنگ بیشتر مناسب سقفها بوده و برای مکانهایی که از دسترس دور است مناسب می باشد و در کیفیت استاندارد ، نیمه پلاستیک درجه یک ، نیمه پلاستیک درجه ۲ و متاسفانه این نیمه پلاستیک ها تا درجه ۲۰ هم ادامه داره . روی همین اصل در قیمت گذاری ها کار مرغوب با نیمه پلاستیک درجه یک مد نظر می باشد و حتما از نوع رنگی که خریداری یا اجرا می کنید مطمئن شوید که کیفیت مطلوب را دارا باشد .در ادامه مطلب به قیمت خدمات رنگ آمیزی پلاستیک توجه فرمایید

رنگ پلاستیک برای پوشاندن نقص‌ها گزینه بهتری است ولی دوام کمتری دارد.

رنگ پلاستیک ساختمانی

یکی از پرمصرف ترین رنگ های ساختمانی گروه رنگ های پلاستیک (امولسیون) میباشد. ماده اصلی این رنگ لاتکس میباشد و در دو نوع تمام پلاستیک و نیم پلاستیک عرضه میشود.

نوع تمام پلاستیک به ادعای کارخانجات رنگ سازی قابل شستشو میباشد ولی تجربه نشان داده که این ادعا صرفا تبلیغات است و کلا رنگ های حلال آب قابلیت شستشو100% را ندارند و کارفرمایانی که مایل به شستشوی منزل خود هستند تنها به رنگ های روغنی میتوانند اطمینان کنند.

پرمصرف ترین رنگ در این نوع، نیم پلاستیک میباشد که رنگ نیم پلاستیکی که استاندارد باشد در مقابل آب مقاوم هستند (قابل شستشو نیستند) و هزینه پائین تر و سرعت اجرای بالاتر و نداشتن بو و شیک بودن و…. باعث شده است که استقبال زیادی از این نوع رنگ بشود.

دیده شده که حتی در ساختمان های گران قیمت هم به لحاظ شیک بودن رنگ پلاستیک (نیم پلاستیک) مصرف میشود وکارفرما بعد از 2 یا 3 سال با صرف زمان وهزینه کمتر نسبت به رنگ روغنی، دیوارهای ساختمان خود را تغییر رنگ می دهند و روحی تازه به فضای زندگی خود می دهند.

رنگ پلاستیک (طبق عرفی که معمول شده نقاشان و کارفرمایان رنگ نیم پلاستیک را رنگ پلاستیک می نامند وکارفرمائی که قصد سفارش رنگ پلاستیک داشته باشد سفارش رنگ پلاستیک قابل شستشو میدهد) هم مانند رنگ روغنی سازگاری بالائی نسبت به اجرا بوسیله غلطک دارد.

رنگ پلاستیکی که بوسیله قلم اجرا شود دارای رش قلم میشود که سلیقه اکثر کارفرمایان رش قلم را نمیپسندد و رنگ پلاستیکی که بوسیله غلطک یا اسپری گان اجرا شود حالت مخملی زیبا و شکیل دارد که مورد پسند هر نوع سلیقه ای قرار میگیرد.

رنگ پلاستیک برای اجرا بر روی گچ نو: نیاز به بتونه کشی کامل سطح (ماستیک) ندارد و در صورتی که سطح کار ناصاف و دارای تعمیرات زیاد باشد و یا در صورت درخواست کارفرما (به هر دلیل) باید سطح کار روغن الف درجه 1 (سطح کاری که گچ است) اجرا شود وسپس 1 یا دو دست بتونه کشی کامل (ماستیک) اجرا شود وهزینه روغن زدن و بتونه کشی جداگانه محاسبه شود.

 رنگ پلاستیک فاقد بو میباشد و سرعت خشک شدن بالائی دارد.

کلا در منازل ایرانیان رنگ پلاستیک برای سقف ها استفاده می شود که علاوه بر کاهش هزینه به واسطه عبور راحت گرما و رطوبت هوا از رنگ پلاستیک، این نوع رنگ برای سقف مناسبتر از رنگ روغنی میباشد.

در سالهای گذشته که رنگ پلاستیک استاندارد عرف نبود کارفرمایان سفارش رنگ کردن منزل بوسیله گل سفید میدادند که عبارت بود از تکه های گلی سفید رنگ که باید خرد میشد وچند روز در آب خیس میخورد و بعد از حل شدن (به سختی حل میشد) و گذشتن رنگ از صافی با لعاب (سریش حل شده در آب) مخلوط می شد و باز هم از صافی عبور میکرد و بعد بوسیله قلم و یا پمپ های سمپاشی بر روی سقف و دیوار اجرا میشد.

logo.gif (368×86)

البته استفاده از گل سفید تا حدود زیادی منسوخ شده و وقت و انرژی که صرف آماده کردن گل میشود و نیز کیفیت پائین و در ضمن قیمت بالای گل سفید استفاده از این پوشش را منسوخ کرده (البته بعضی از کارفرمایان مسن هنوز هم سفارش گل زدن برای ساخت های قدیمی را دارند)

مطالبی هرچند خلاصه در مورد رنگ پلاستیک بود که امیدوارم برای شما اطلاعات مفیدی داشته باشد.

نرخ رنگ پلاستیک با مصالح استاندارد از قرار هر متر مربع متغیر میباشد (برای اطلاع از قیمت انواع نقاشی پلاستیک ساختمان با ما تماس بگیرید)

انواع رنگ پلاستیک

این رنگها به صورت تمام پلاستیک و نیم پلاستیک در بازار موجود می باشد. به دلیل پائین بودن کیفیت رنگهای پلاستیک علی الخصوص نیم پلاستیک، این رنگ غیر قابل شستتسو بوده و بیشتر در مکانی دور دست که دسترسی به انجا سخت می باشد مورد استفاده قرار می گیرد، مثل سقفها، بالکنها. زیرا موقع کشیدن دستمال نرم بر روی این رنگها آب موجود در دستمال نرمدار را بخود جذب نموده و در اثر اب گریز نبودن این نوع رنگها مواد موجود در رنگ شل شده و جذب دستمال می شود .از دیگر خصوصیات این نوع رنگ این است که نور را منعکس نمی کند وهمچنین رنگ خشک شده بر روی دیوار روشنتر از رنگ ساخته شده می باشد.

رنگ های پلاستیک شامل موارد زیر می باشند :

- پوشرنگ پلاستیک مات

- پوشرنگ نیم پلاستیک مات

پوشرنگ پلاستیک مات رنگی قابل شستشو برای مصارف داخل ساختمان و برروی سطوح مختلف گچی، سیمان و غیره قابل استفاده است.

انواع بسته بندی رنگهای پلاستیک : کوارت – سطل  - دبه2.5گالنی

از مرغوبترین مواد اولیه ساخته شده و دارای قابلیت شستشو و چسبندگی فوق العاده و کیفیت عالی می باشد .

مزایا رنگ پلاستیک:

این نوع رنگ با آب مخلوط شده و نیاز به حلالهای نفتی نیست.

رنگهای پلاستیک نیز مثل دیگر رنگها از تنوع رنگی زیادی برخوردار می باشد

این نوع رنگ ها از معلق کردن رنگ دانه ها در آب مخلوط با یک چسب محلول در آب تهیه می شوند.رنگهای پلاستیک درجه یک و قابل شستشو نیز می باشند .

از مزایای این رنگ می توان به حلال شدن با آب و وقت کمتر در انجام و اتمام کار اشاره کرد

این رنگها بوی زننده ای مثل رنگهای روغنی ندارد.

این رنگها زود خشک شده واز نظر زمانی برای زودتر تمام شدن کار مفید می باشد .

این رنگ مات بوده و ایرادات گچکاری را از لحاظ موج بودن سقف و دیوار تا اندازهای از بین می برد.

معایب رنگ پلاستیک:

اب گریز نبودن آن زیرا آب را به خود جذب می کند.

زود چرک می شود .

قابل شستشو نمی باشد .

قابل استفاده بر روی اهن الات مثل در و پنجره و نرده نمی باشد .

روش مصرف :

ابتدا سطح مورد نظر را قبل از رنگ آمیزی از هرگونه گرد و خاک ، پوسته ، چربی ، رطوبت و هرگونه آلودگی پاک نمایید و قسمتهای ناصاف را با بتونه مناسب ، آماده کرده و سپس محتوی ظرف را کاملا مخلوط نموده و رنگ را به اندازه نیاز با 50 درصد آب معمولی رقیق و با استفاده از قلمو ، پیستوله و یا غلطک اعمال نمایید .

آموزش رنگ پلاستیک

در ابتدا باید ذکر کنیم که رنگ پلاستیک ارزانترین رنگ می باشد و از نظر اجرا نیز راحت می باشد

1-رنگ پلاستیک معمولا بصورت نیم پلاستیک وتمام پلاستیک در بازار عرضه می شود که رنگ تمام پلاستیک کیفیت بالاتری دارد و مقدار ناچیزی هم قابلیت شستشو دارد

2-اگر زیر کار شما گچ میباشد ابتدا باید یک دست رنگ بعنوان استر بزنید تا قابل بتونه کاری بشود ولی اگر زیرکار رنگ شده باشد میتوانید بتونه کاری بکنید

3-درست کردن بتونه پلاستیک برخلاف بتونه روغنی خیلی خیلی آسونه و مثل گچ درست کردن است و ابتدا کمی مل (گل بتونه) را در ظرفی بریزید و مقداری رنگ پلاستیک و آب به آن اضافه کرده و خوب به هم بزنید. بتونه آماده هست فقط اگر بتونه شل شد به آن مل اضافه کنید و اگر سفت شد رنگ یا آب اضافه کنید

4-زیرکاری: ترکها را باز کنید و اگر عمقی بود با گچ و اگر سطحی بود با بتونه (قابلیت پر کنندگی بتونه پلاستیک خیلی ضعیف است و زود ترک میخورد) دیوار را لکه گیری کنید (از تیغ و کاردک مناسب استفاده شود تا بتونه صاف کشیده شود

5-سنباده کاری: برای سنباده کاری اگر دیوارتان خیلی زبر است از سنباده100 یا120 و اگر خرابی زیادی ندارد از120 یا150 استفاده کنید

6-رنگ کاری: برای رنگ سقف که معمولا و تقریبا95% سفید پلاستیک میزنند به رنگ سفیدی که دارین برای افزایش جذابیت و پوشش کمی لاجورد اضافه کنید

نکته مهم: هیچوقت لاجورد را مستقیم بر روی رنگ نریزید زیرا حل نمیشود، برای اینکار لاجورد را در ظرفی دیگر با حدود نیم الی یک لیتر آب بخوبی حل کنید و بعدا آنرا با رنگ مخلوط کنید ، رنگ سقف شما آماده هست و با افزودن حدود 40 الی 70درصد آب (با در نظر گرفتن آبی که به لاجورد اضافه کردید)آنرا شل کنید وبا استفاده از قلم (50%) غلطک(35%) و پیستوله(15%) آنرا رنگ آمیزی کنید

7-رنگ دیوار: معمولا رنگ دیوار را کرم رنگ یا استخوانی میزنند برای اینکار گل ماش اندازه یک نخود مشکی را در ظرفی جداگانه کاملا شل کنید و سپس به رنگ سفید اضافه کنید و سپس مصرف کنید

logo.gif (368×86)

 نکات قبل از رنگ آمیزی پلاستیک

1. قبل از کار کردن بهتر است دستهای خود را با وازلین یا روغن چرب کنید و بعد از اتمام کار با آب گرم بشویید .

2. فاصله زمانی بین هر دست رنگ بهتر است بیشتر از 2 ساعت باشد .

3. زمان خشک شدن اولیه 24 ساعت و خشک شدن کامل 7 روز است .

4. اگر رنگ به جایی مالیده شد برای پاک کردنش میتوان از دستمال خیس استفاده کرد ( البته قبل از خشک شدن رنگ)

 زیر کار رنگ بسیار مهم است :

بهتر است قبل از رنگ آمیزی هر سطح ابتدا تمیز شود که اصولا این کار با سنباده زدن صورت میگرد .

اگر زیر کار رنگ پلاستیک نا مرغوب یا گچ مرده باشد احتمال پوسته کردن هست در این صورت باید روی سطح سنباده نرم زده شود و سپس یک دست پرایمر اکرلیک زده شود در این صورت سطح زیر کار برای رنگ زدن آماده میشود .

اگر سطح کار رنگ روغنی باشد باید روی آن سنباده زده شود تا سطحی مناسب به وجود آید.

نکته : اگر سطح زیر کار توانایی جذب رنگ را داشته باشد رنگ هیچ وقت پوسته نمی کند .

نکته : بهتر است برای سنباده زدن از سنباده 150 استفاده شود .

دستور عمل اجرا نقاشی پلاستیک:

میزان رنگ موردنیاز : برای سطح خوب به ازاء هر 6 متر مربع یک کیلو گرم و برای سطح بد به ازاء هر 3 تا 4 متر مربع یک کیلو گرم است .

نسبت ترکیب رنگ به آب حدوداً هر 10 کیلو گرم رنگ به حداقل 6 کیلو آب نیاز دارد .

· این رنگ دارای غلظتی بالاست که برای حل شدن کامل آن با آب حدوداً دو ساعت زمان نیاز است .

· پس از ترکیب رنگ با آب محلول را خوب هم بزنید سپس از صافی ( جوراب زنانه یا پارچه صدفی ) عبور دهید و لرد های باقی مانده را به سطل اصلی بگردانید و این عمل را آنقدر انجام دهید تا رنگ کاملا باز شود سپس رنگ آمیزی را با رنگ صاف شده آغاز کنید.

نکته: این رنگ هیچگونه دور ریزی ندارد و کاملا قابل استفاده است .

برای ساختن مایه رنگ ابتدا کمی از رنگ رقیق شده را در ظرفی بریزید سپس مایه رنگ را به آن اضافه کرده و خوب ترکیب کنید تا کاملا یکنواخت شود سپس مایه رنگ رقیق شده را به رنگ اصلی اضافه کنید .

برای بتونه کاری بهتر است از ترکیب رنگ اکرلیک خالص (رنگین بام) با10 کیلو استفاده شود.

قلم مو آغشته به رنگ باید به راحتی و روان بر روی سطح حرکت کند که این نشانه غلظت مناسب است.

رنگ در اولین دست باید رقیق باشد تا بخوبی به سطح نفوذ کند .

پس از اتمام کار قلم مو یا غلطک را با آب بشویید، در غیر این صورت رنگ به آن خشک شده و دیگر تمیز نمیشود .

در صورت استفاده از پیستوله یا دستگاه ایرلس بهتر است غلظت رنگ بالا باشد .

انواع بسته بندی رنگ های پلاستیک ساختمانی

1- مشخصات فنی

رنگ نیمه پلاستیک سوپر استاندارد

باقدرت پوشش دهی بسیار بالا

kkkkkk.gif (400×150)

مناسب برای سطوح داخلی و خارجی

 نوع بسته بندی

پنج کیلوگرم و دوازده کیلو پانصد گرمی

2-  مشخصات فنی

رنگ نیمه پلاستیک ممتاز استاندارد

با پوشش دهی بالا مناسب برای

کلیه سطوح داخلی ساختمان

 نوع بسته بندی

پنج کیلوگرم و دوازده کیلو پانصد گرمی

3-  مشخصات فنی

رنگ نیمه پلاستیک ممتاز استاندارد

با پوشش دهی بالا مناسب برای

کلیه سطوح داخلی ساختمان

 نوع بسته بندی

پنج کیلوگرم و دوازده کیلو پانصد گرمی

نقاشی-ساختمان-قلی-پور.gif (594×135)

4-  مشخصات فنی

رنگ نیمه پلاستیک درجه یک

با پوشش دهی متوسط مناسب برای

کلیه سطوح داخلی و سقف

 نوع بسته بندی

پنج کیلوگرم و دوازده کیلو پانصد گرمی

مقایسه رنگ پلاستيك يا روغنی

براي رنگ زدن ديوارها كدام نوع رنگ مناسب است، روغني يا پلاستيك؟

برای مقایسه بین رنگ های پلاستیک و روغنی می توانید از مطالب موجود در رنگ روغنی و نقاشی روغنی استفاده کنید تا با مقایسه با رنگ پلاستیک بتوانید مقایسه کامل تری نسبت به این دو رنگ داشته باشید

قیمت رنگ پلاستیک و نقاشی پلاستیک

برای آگاهی از قیمت انواع پتینه کاری ساختمان و پتینه کاری دیوار و سقف یا منزل خود می توانید با شماره های ما تماس حاصل نمایید، تا علاوه بر راهنمایی و مشاوره رایگان کارشناسان ما ، خانه یا منزل خود را در سریع ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت رنگ آمیزی کنید

کاتالوگ انواع نقاشی پلاستیک و رنگ پلاستیک

شما برای دیدن هر گونه کاتالوگ پتینه کاری در انواع و رنگ های مختلف کافیست با ما تماس بگیرید و با ارسال رایگان کاتالوگ به منزل شما ، کاتالوگ مورد نظر را مشاهده کنید و هر رنگ و هر مدلی که مد نظر شماست را انتخاب کنید و خانه خود را نقاشی کنید

هر گونه نظر و دیدگاهی در مورد این مطلب دارید می توانید آن را با ما در میان بگذارید، مطمئن باشید که از هرگونه نظر و دیدگاهی استقبال می کنیم، شما می توانید دیدگاه تان را در صفحه تماس با ما در میان بگذارید

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: نقاشی ساختمان و کلیه تزییناتی ساختمان, نقاشی ساختمان نقاش ساختمان, نقاشی ساختمان , , "نقاشی ساختمان", نقاشی ساختمان, پمپ نقاشی ساختمان, اجرای نقاشی ساختمان, نقاشی ساختمان درتهران, رنگ و نقاشی ساختمان, نقاشی درب ساختمان, آموزشگاه نقاشی ساختمان, طرحهای نقاشی ساختمان, نقاشی داخلی ساختمان, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : جمعه 23 شهريور 1397