اکیپ آماده به کار در نقاشی ساختمان در شهریار

انتخاب رنگ براي نقاشي
نوشته شده توسط: نقاشي ساختمان

نقاشی-ساختمان-قلی-پور.gif (594×135)

رنگ هايي كه براي نقاشي اتاق انتخاب مي كنيد، ارتباط مستقيم با روحيه شما دارند. اين مسئله به عنوان يك اصل و نكته اي غير قابل انكار پذيرفته شده است. بايد دانست كه رنگ ها مي توانند تعيين كننده حس و حال حاكم بر فضا نيز باشند، بطوريكه اگر يك اتاق را با رنگ هاي متفاوت نقاشي كنيد خواهيد ديد احساس ها و حالت هاي كاملا متفاوتي در آن اتاق بوجود مي آيد. از اين رو مي توان گفت رنگ يكي از عناصر مهم در دكوراسيون داخلي است كه در انتخاب آن بايد دقت لازم را به كار بست.

در خصوص انتخاب رنگ مناسب براي نقاشي يك اتاق علاوه بر اينكه سليقه شخصي و اولويت هاي دلخواه شما بسيار مهم است يك سري اصول و راهنمايي هاي ثابت و مهم وجود دارد كه بايد براي داشتن انتخابي صحيح و اصولي آن ها را مد نظر قرار داد. در اين مطلب سعي داريم به صورت خلاصه مهم ترين اين اصول و نكات را برايتان مطرح سازيم. با ما همراه باشيد.

ويژگي‌ها و حقايق ظاهري و ذاتي رنگ‌ها

kkkkkk.gif (400×150)

زماني كه جلوه اتاقي برايتان كسل كننده و خسته كننه شده است هيچ راه حلي سريع‌تر از تغيير رنگ و نقاشي آن اتاق نمي‌تواند جلوه آن اتاق را برايتان دگرگون سازد. تغيير رنگ از تمام موارد مشابه ارزان‌تر و سريعتر قابل اجراست.

چه قسمتي از يك اتاق خانه را نقاشي كنيد و چه تمام اتاق‌هاي خانه را حقيقت اينجاست كه تغيير رنگ مي تواند كيفيت زندگي و روحيه شما را نيز تغيير دهد و آنرا بهبود بخشد.

رنگ‌ها به صورت كلي به دو دسته رنگ‌هاي سرد و گرم تقسيم مي‌شوند كه هر يك از اين گروه هاي رنگي از طرق مختلف مي‌توانند جلوه و احساس موجود در خانه را تغيير دهند و متحول سازند. رنگ هاي گرم نسبت به رنگ هاي سرد بسيار قوي تر و درخشان تر هستند و خيلي زود تر ديده مي شوند. به طور كلي مي توان گفت كه گيرايي بصري نسبت به اين رنگ ها بالاتر است.

naghashi.org-4.png (355×200)

بنابراين براي اتاقي كه سرد و بي روح است از رنگ هاي گرمي مثل زرد و قرمز و نارنجي استفاده كنيد تا روح و نشاط را به آن اتاق بياوريد.

رنگ‌هاي گرم همچنين براي استفاده در اتاق‌هايي كه نورگير خوبي ندارند و از نور طبيعي بي بهره هستند نيز مناسب است. زيرا سبب مي‌شوند فضاي اتاق روشن و گرم شود چراكه اين رنگ ها نور را منعكس مي‌كنند. رنگ هاي گرم در طيف هاي تيره سبب مي‌شوند فضا كوچك تر به نظر برسد از اين رو اين نوع رنگ‌ها براي اتاق هاي بزرگ و سرد بسيار مناسبند به اين دليل كه سبب مي شوند اتاق گرم و منسجم تر به نظر برسد.

رنگ‌هاي سرد برعكس رنگ هاي گرم عمل مي‌كنند و تاثير مخالفي با آنها دارند. اين رنگ ها نور را بيشتر جذب مي‌كنند به همين دليل سبب سرد سدن فضا مي‌گردد. از طرفي رنگ‌هاي سرد سبب مي‌شوند ديوار‌ها از هم دور شوند از اين رو اتاقي كه با رنگ‌هاي سرد مثل آبي- سبز يا بنفش رنگ آميزي شده اند بزرگ تر از مقياس واقعي خود به نظر مي‌رسند. اين گروه رنگي براي اتاق‌هاي كوچك يا اتاق‌هايي كه به شدت نورگير هستند و در طول روز در اثر نور خورشيد خيلي گرم مي‌شوند مناسبند و توصيه مي‌شوند.

گروه مهم ديگري از رنگ‌ها وجود دارد كه رنگ‌هاي خنثي نام دارند. اين گروه رنگي تاثير و ويژگي هاي رنگ هاي سرد و گرم را ندارند. در اصل اين گروه رنگي خود را با فضا سازگار مي كنند و هيچ گونه حالتي را بر فضا تحميل نمي كنند. از ديگر ويژگي هاي مهم اين گروه رنگي آن است كه به آساني كنار رنگ‌هاي ديگر مي‌نشينند و خود را با هر رنگي هماهنگ مي‌سازند. تعدادي از مهم ترني رنگ هاي خنثي عبارتند از:سفيد، سياه، بژ، طوسي و...

با توجه به اين ويژگي هاي كلي كه در بالا به آنها اشاره كرديم اگر رنگ ها طبق ويژگي ها و موقعيت اتاق مورد نظر انتخاب كنيد ميتوانيد به نتيجه مطلوبي برسيد. براي انتخابي صحيح تر مي توانيد از طرق مختلفي نيز ايده و الهام بگيريد. براي مثال طبيعت يكي از بهترين و كامل ترين منابع براي الهام گرفتن براي نحوه استفاده از رنگ ها و نحوه اصولي تركيب رنگ هاي مختلف است. يكي يگر از منابع قابل اطمينان مجلات دكوراسيون داخلي و عكس ها و تصاوير موجود در آنها هستند. در اين كاتالوگ ها و مجلات شما مي توانيد تاثير يك رنگ در اتاق هاي مختلف و با چيدمان هاي متفاوت را مشاهده كنيد و از آنها ايده بگيريد.

 

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: نمونه سوالات نقاشی ساختمان در ,ترمیم ترکها در نقاشی ساختمان ,کتابی در مورد نقاشی ساختمان ,انواع رنگ در نقاشی ساختمان ,نقاشی ساختمان در ترکیه کار ,قیمت نقاشی ساختمان در اصفهان ,انواع رنگها در نقاشی ساختمان ,مدل نقاشی ساختمان در راهرو ,هزینه نقاشی ساختمان در 90 ,آموزش نقاشی ساختمان در اصفهان ,نقاشی ساختمان در ایران نمونه عکس ,فرمول ترکیب رنگ در نقاشی ساختمان ,جستجوی کار نقاشی ساختمان در اصفهان ,راهنمای ترکیب رنگها در نقاشی ساختمان ,ترکیب رنگ ها در نقاشی ساختمان ,لیست قیمت نقاشی ساختمان در مشهد ,جزوه آموزشی در مورد نقاشی ساختمان ,قیمت نقاشی ساختمان در سال 91 ,طرح های جدید در نقاشی ساختمان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : یک شنبه 26 خرداد 1398
اکیپ نقاشی ساختمان در شهریار


تأثير رنگ بر سلامت

از روزگاران بسيار دور رنگ ها هميشه پيرامون بشر را احاطه کرده و وي را تحت نفوذ خود در آورده اند و چندي نيست که ما قادر به توليد رنگ ها و استفاده از آن ها شده ايم. تا پيش از قرن نـوزدهم فقط تعدادي رنـگ و مـواد رنگي شناخته شده بودند که بيشتر آن ها ريشه آلي داشتند؛ گران تر بودند بطوريکه استفاده از پارچه هاي رنگي و مواد تزئيني فقط در انحصار ثروتمندان بود. صدها هزار حلزون زندگي خود را از دست دادند تا امپراطور روم بتواند رداي بنفش خود را به تن کند.
در سال هاي اخير هزارها رنگ بوجود آمده اند و تقريباً براي هر منظوري رنگ خاصي فراهم است. علاوه بر اينکه ما رنگ آبي آسماني، رنگ سرخ غروب آفتاب و رنگ سبز درختان و تمام رنگ هاي طبيعي را در اختيار داريم، و اشيا ساخته شده به دست بشر و تصاوير نقاشي و لباس هاي رنگارنگ ما را شيفته و محصور خود مي سازد.

نقاشی-ساختمان-قلی-پور.gif (594×135)
اين استفاده روزافزون از رنگ ها، همراه با رقابت فزاينده ميان توليدکنندگاني که مشتاق افزايش فروش محصولات خود هستند، تحول زيادي را در زمينه روانشناسي رنگ پديد آورده است، هر چند که وقتي اين روانشناسي وارد صحنه بازاريابي مي شود بسياري از پژوهش هاي آن در مـعرض آزمـون و خـطا قـرار مي گيرد. رنگ هاي طبيعت در ما تأثير گذارده اند و اين آثار به گونه اي ژرف و اجتناب ناپذير در جان و روح ما جايگزين شده است. معذلک در مورد چيزهايي که خريداري مي کنيم از آزادي انتخاب بکار بردن دوست داشتني ها و سليقه ها و سنت هايمان برخورداريم.
بشر اوليه تحت تأثير دو عامل قرار داشت که خارج از کنترل او بودند. اين دو عامل عبارت بودند از روز و شب و تاريکي و روشنايي. شب محيطي را بوجود مي آورد که فعاليت بشر را متوقف مي کرد و لذا بشر اوليه به غار پناه مي برد و خود را در پوست حيوانات مي پيچيد و به خواب مي رفت .
محيـط داراي رنگ آبـي مـتمايل بـه تيره آسمان شب و محيطي داراي زرد روشن نور آفتاب جلوه اي از روز را براي ما تداعي مي کنند، رنگ هاي مرتبط با اين محيط اند. لذا رنگ آبي متمايل به تيره رنگ آرامش و عدم فعاليت و در حالي که رنگ زرد روشن رنگ اميد و فعاليت است.
رنگ قرمز سيستم عصبي را تحريک مي کند يعني فشار خون را بالا مي برد و تنفس و ضربان قلب را سريع تر مي کند. آزمايشاتي که روي رنگ آبي سير صورت گرفته نشان مي دهد که فشار خون را پايين آورده و از سرعت تنفس و ضربان قلب مي کاهد. رنگ آبي تيره تأثير آرام بخش دارد.

kkkkkk.gif (400×150)
رنگ ها در همه جا ما را احاطه کرده اند و رنگ هاي مختلف در زندگي ما از بسياري جهات تأثير گذارند؛
? رنگ قرمز عموماً به هنگام رانندگي يا استفاده از دستگاه هاي صنعتي و ... توجه ما را به خود جلب مي کند.
? ما هنگام مشاهده مراتع سرسبز احساس شادابي مي کنيم.
? هنگامي که درياي آبي را مي بينيم احساس آرامش مي کنيم.
?يک اتاق تاريک در ما احساس رمز و راز و يا ترس ايجاد مي کند.
? اتاقي با رنگ آميزي سفيد احساس تازگي و تميزي را در ما القا مي کند.
رنگ درماني يک شيوه درماني پيوسته و بي وقفه است که شامل بکارگيري رنگ ها در درمان بيماري هاي مختلف جسمي و اختلالات احساسي و يا رواني است.
در رنگ درماني از مجموعه اي از اصول هارموني رنگ ها و ترکيب آن ها براي بهبودي بيماران استفاده مي شود. مثلاً تلفيق رنگ آبي و سبز در بيمار نشان مي دهد محيطي آرام و دور از جنجال نياز دارد و خواستار آزاد شدن فشار روحي و تعارض ها يا مخالفت هاست. با زحمت زياد اوضاع را در کنترل خود قرار مي دهد و با احتياط به مشکلات برخورد مي کند. طبعي حساس و چشمي تيزبين دارد.

naghashi.org-4.png (355×200)
متخصصين رنگ درماني معتقد هستند که هر عضو بدن انرژي مشخصه خود را دارد و اختلالات هر عضو را مي توان با بکارگيري رنگي هم تراز با انرژي آن عضو در محدوده مشخص و يا کل بدن به سمت بهبودي پيش برد.
دانستن اينکه هر رنگ خصوصيات شخصيتي فردي را که از آن استفاده مي کند نشان مي دهد خالي از فايده نخواهد بود. مثلاً فردي که آبي تيره را بر مي گزيند فردي خود محور و منفعل است و داراي قدرت ادراک زياد مي باشد و روحيه مشارکت و همکاري دارد. طالب آرامش است وعشق ومحبت را گرامي مي دارد.
فردي که نارنجي تيره را مورد توجه قرار مي دهد معمولاً فردي است مهاجم و متجاوزو مستقل. داراي حس رقابت و اهل عمل و فعاليت است. از نظر شخصيتي هيجان پذير و سلطه گر است و تمايلات جنسي قوي دارد. يا فردي که زرد روشن را برمي گزيند فردي بدون محور و فعال است. آينده نگري قوي دارد و بلند پرواز بوده و اهل پرواز مي باشد. از نظر عاطفي فردي است پر توقع و تغيير ناپذير و داراي ابتکار و نشاط و زنده دلي.
رنگ آبي آرامش دهنده بوده و مي تواند براي پايين آوردن فشار خون مورد استفاده قرار گيرد.
اين زمينه از رنگ ها مي توانند توانايي خوابيدن را در انسان افزايش داده و يا احساس سردرد را کاهش دهند. در مقابل هنگامي که در معرض نور قرمز قرار داشته باشيد تقريباً تأثير شادي را
تجربه مي کنيد. اين زمينه از رنگ باعث بالا رفتن فشار خون مي شود و افزايش سازندگي آدرنالين خون را موجب مي شود. بدنبال آن شما يقيناً احساس ترس يا استرس خواهيد کرد بنابراين مشاهده مي کنيد که استفاده صحيح از رنگ ها مي تواند يک فضاي مناسب يا نامناسب براي زنـدگي ايجاد کنـد در اينجا اشـاره اي داريم به کاربردهاي رنگ ها. رنگ زرد ذهن را تحريک مي کند بنابراين معمولاً مناسب ترين رنگ براي اتاق مطالعه يا اتاق درس است. رنگ آبي موجب آرامش شما مي شود و تسکين دهنده است بنابراين براي اتاق خواب مناسب تر است. رنگ سفيد نشانگر تهي بودن است؛ و بيانگر فضاي باز و تميزي است. بنابراين براي حمام يا سرويس هاي بهداشتي مناسب است. بايد دقت کنيد که حتي المقدور از اين رنگ براي اتاق درس استفاده نکنيد. بطور خلاصه رنگ درماني بر افکار و سلامتي فرد بطور قطع تأثير مي گذارد و فراموش نکنيد که استفاده درست از رنگ ها مي تواند آرامش را به زندگي شما به ارمغان آورد

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: مرکز فروش وسایل نقاشی ساختمان در اصفهان ,بزرگترین اکیپ مجرب نقاشی ساختمان در تهران ,دانلود نمونه قرارداد نقاشی ساختمان موجود در سایت ,شرکت مجری ساختمان شهریار ,نقاشی ساختمان و کلیه تزییناتی ساختمان ,نقاشی ساختمان نقاش ساختمان ,نقاشی ساختمان , ,"نقاشی ساختمان" ,نقاشی ساختمان ,نقشه شهریار جاده شهریار رباط کریم ,نقاشی ساختمان الیکا ,نقاشی ساختمان , پتینه ,تجربیات نقاشی ساختمان ,استعلام نقاشی ساختمان ,نقاشی ساختمان درتهران ,نقاشی پذیرایی ساختمان ,نقاشی از ساختمان ,دستمزد نقاشی ساختمان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : یک شنبه 26 خرداد 1398
انجام نقاشی ساختمان در شهریار اندیشه

اصول و مباني رنگ شناسي كاربردي

 Ù†Ù‚اشی-ساختمان-قلی-پور.gif (594×135)

رنگ و نور همواره در قالب بخش هايي اساسي از حيات ما بر روي كره ي خاكي مطرح بوده اند.يكي از نخستين آثار ثبت شده از نيروهاي جادويي رنگ ها را مي توان در غرهاي لاسكاكس و آلتي مارا مشاهده كرد. در اين نمادها نقاشي هايي تزييني از انواع حيوانات، زينت بخش ديوارهاي داخلي شده است. نقاشان اين تصاوير، نقاشي هاي خود را با دست ترسيم نموده و با استفاده از ساده ترين رنگ هاي طبيعي كه در كف غارها در دسترس بود، همچون سنگ آهن قرمز و زرد، منگنز و گل سياه، تنوع قابل ملاحظه اي از رنگ ها را در هنر خود به كار گرفته اند.

 

 بر ديواره ي غارهاي لاسكاكس و آلتي مارا ، رگه هاي درخشاني از بلور هاي كربنات آهك ، رنگ سفيدي را براي نقاشان پيش از تاريخ فراهم آورده بود كه مي توانستند به كمك آن سايه هاي محو و عمق ميدان هاي جالب توجهي خلق كنند.

انسان ما قبل تاريخ با مشاهده دگرگوني رنگ هاي طبيعت، خيلي زود به اهميت رنگ ها پي برد، در چرخه ي شبانه روز، به هنگام غروب خورشيد، افق قرمز رنگ، پايان فعاليت روزانه را نشان مي داد و نياز براي فرو رفتن در امنيت غارها را به منظور دور بودن از خطرات تاريكي - شب سياه اعلام مي كرد. قرمز و سياه (مشكي!!) نيز همواره به عنوان رنگ هاي نمادين حيات و مرگ به شمار مي آمدند و نخستين بار انسان هاي غار نشين از اين دو رنگ براي تزيين گور مردگان خود استفاده مي كردند و بعد ها اخلافشان آن ها را جهت آراستن آثار هنري خويش به كار بردند.

 kkkkkk.gif (400×150)

با پيشرفت انسان، كشيدن تصاوير در دوران غارنشيني و تزيين ديوارها، در ميان جوامع قبيله اي جايش را به خود آرايي بر سطح بدن داد. در ابتدا، براي اين كار از انواع اشياء طبيعي مانند برگ، پر، صدف و رنگ استفاده مي كردند. در هر قبيله و اجتماعي تمامي اعضاء سطح بدنشان را مطابق با طرح به خصوصي رنگ آميزي مي كردند تا موقعيت خاص خود را در جامعه پيرامونشان نشان دهند.

اين گونه رنگ آميزي ها را معمولاً در زمان هاي مهمي از حيات فرد يعني به هنگام آغاز دوره ي جديدي از زندگي او (تولد، بلوغ، ازدواج، مرگ) انجام مي دادند. رنگ بدن و شيوه ي خود آرايي، نشان گر هويت و تعلق هر فرد به جامعه اي خاص بود و در عين حال موقعيت او را در ميان ساير اعضا تعيين مي كرد و مبين نقش اجتماعي وي بود. رنگ ها و طريقه هاي مختلف رنگ آميزي، به افراد يك قبيله به خصوص يا قبايل ديگر، امكان مي داد تا اشخاص را از يكديگر تميز دهند و در نتيجه به مثابه مدل هاي خاص لباس (درست مانند لباس هاي متحد الشكل افراد پليس، كارمندان، پرستاران، پزشكان و در برخي از مدرسه ها و دانشكده ها و كالج ها) عمل مي كردند.

 naghashi.org-4.png (355×200)

امروزه، رنگ آميزي بدن به اشكال مختلفي صورت مي گيرد. افراد از انواع رنگ هاي آرايشي (معمولاً براي صورت) استفاده مي كنند. خانم ها به منظور ايجاد تغيير در قيافه ي خود، با پر رنگ تر كردن رنگ هاي طبيعي صورت، چهره شان را مي آرايند و بازيگران به منظور ايجاد مؤثرترين و بهترين تاثير گذاري حين اجراي نقش، از رنگ هاي قوي ترين نورها بهره مي گيرند.

مصريان باستان از تركيبي آبي رنگ (كه به احتمال زياد حاصل آزمايش هايي بوده كه براي ساخت شيشه انجام ميدادند) به عنوان نمادي از حقيقت و كمال استفاده مي كردند.

 

اين ويژگي هاي رنگ آبي، خصوصيت نماديني بود كه بعدها در تمثال مريم عذرا نيز ظهور كرد.

در هندوستان عروسك هاي هندو به مدت 6 روز قبل از مراسم ازدواج،‌ لباس كهنه زرد رنگي بر تن مي كنند تا ارواح پليد را از خود برانند. در مراسم ازدواج نيز عروسك و كاهني كه عقد را جاري مي سازد، هر دو لباس هايي به رنگ زرد مي پوشند، در حالي كه در چين دختري كه قرار است ازدواج كند لباسي قرمز رنگ در بر مي كند، چرا كه قرمز براي چيني ها نماد زندگي تازه و آينده اي خوب و شاد است. سفيد براي پاراتنون هاي يوناني (به معناي «باكرگي» و پيكره آتنا اصلي ترين رنگ به شمار مي رفته، و هنوز هم رنگي است كه اكثر عروس هاي غربي بر تن مي كنند (همارد و دوروتي، 1378). ارغواني، مقدس ترين رنگ نزد يونانيان و روميان بوده است. اين رنگ را از نوعي صدف حلزوني تهيه و براي آراستن خدايان و امپراطوران ذخيره مي كردند.

چيني ها از دير باز نقاشاني ورزيده و كار آموز بودند. چنين ثبت شده است كه امپراطوري از سلسله ي «هان» در 80 سال قبل از ميلاد مسيح مجموعا اي از نقاشي هايي را كه گفته مي شود از زيبايي رنگين و با عظمتي برخوردار بودند، در انبارهايي نگهداري مي كردند كه امروزه به آنها موزه مي گويند.

در عصر تانك، در سال هاي 1618-1907 پس از ميلاد مسيح نقاشي هاي ديواري و لوحه هاي نقاشي كه با قدرت رنگ آميزي شده بودند، ترسيم گرديده است. همان زمان سراميك هاي جديدي با رنگ هاي زرد، قرمز، سبز و آبي ساخته شده و در سلسله ي «سونگ» ذوق و سليقه ي افراد در زمينه ي يرنگ به نحوي خارق العاده پرورده شد، رنگ هاي تصويري تنوع بيشتري يافت و جنبه ي واقع گرائي آن نيز افزايش يافت. سراميك ها با لعاب هاي فراوان جديدي به رنگ هايي نظير سبز بيدي و مهتابي كه از بي مانندي برخوردار بودند، آراسته شدند.

 

 

 

 

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: انواع پوشش سلولزی, وسائل پوشش سلولزی, بلکا پوشش سلولزی, اجرای پوشش سلولزی, پوشش های سلولزی, طرح توجیهی پوشش سلولزی, دستگاه تولید پوشش سلولزی, طرح پوشش های سلولزی, پوشش سلولزی هر کیلو, انواع رنگ پوشش سلولزی, خط تولید پوشش سلولزی, پوشش های سلولزی توسکا, خرید دستگاه پوشش سلولزی, پوشش سلولزی – انرژی – دکوراسیون, پوشش های سلولزی درجه یک, طرح توجیهی پوشش های سلولزی, طرح پوشش های سلولزی دیواری, قیمت هر کیلو پوشش سلولزی, طرح توجيهي پوشش های سلولزی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : یک شنبه 26 خرداد 1398
تزئینات ساختمان در شهریار پرند

تزئینات و نقاشی ساختمان

بنام خدا

باسلامنقاشی-ساختمان-قلی-پور.gif (594×135)

نقاشی ساختمان با ۳۱ سال سابقه در امر نقاشی و زیباسازی منازل بدینوسیله خدماتی که می تواند در زمینه خدمات ساختمانی به شما ارائه دهیم را معرفی می کنیم . نقاشی و کلیه تعمیرات ساختمان ، رنگ های روغنی – پلاستیک – رنگ بدون بو(آکرولیک) – مولتی کالر – کنتکس و …

 

استفاده از بهترین رنگ های ایرانی وخارجی

kkkkkk.gif (400×150)

 

باطرحهای جدید و مطابق سلیقه شما

با ” نازلترین قیمت” و “بالاترین کیفیت” – با نظافت کامل (رایگان) – و بازدید رایگان

در سراسر کشور

 naghashi.org-4.png (355×200)

::ما در اجرا بهترین هستیم ::

همین الان جهت رنگ امیزی منزل و  محل کار خود با ما تماس بگیرید .

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: گالری عکس پوشش های سلولزی ساختمان, فروش دستگاه دست دوم پوشش سلولزی, اجرای پوشش سلولزی بدون بو و کثیف کاری, عکس های پوشش های سلولزی, سلولزی, رنگ سلولزی, جوشکاری سلولزی, پوشال سلولزی, الیاف سلولزی, پوششهای سلولزی, دستمال سلولزی, عکس سلولزی, ململ سلولزی, پد سلولزی, شیمیایی و سلولزی , , سلولزی خورشیدی, صنایع سلولزی, کولر سلولزی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : یک شنبه 26 خرداد 1398
تزئیناتی ساختمان در شهریار کرج

ترکيب رنگها

رنگ هاي اصلي:

آبي- قرمز- زرد

رنگ هاي روشن :

logo.gif (368×86)

رنگ اصلي + سفيد

رنگ هاي تيره :

رنگ اصلي+ سياه

تركيب رنگها

قرمز + زرد = نارنجي

آبي + قرمز = بنفش

آبي+ زرد = سبز

kkkkkk.gif (400×150)

سبز + مشكي = سبز لجني

آبي + سفيد = آبي آسماني

قرمز + مشكي = زرشكي

( قرمز+ صورتي سير= زرشكي )

زرد(كم) + آبي +سفيد = فيروزه اي

نارنجي +قهوه اي = حنائي

سبز + آبي = فيروزه اي پر رنگ

نقاشی-ساختمان-قلی-پور.gif (594×135)

آبي + كمي مشكي = سورمه اي

سفيد + سياه = خاكستري

قرمز + سفيد = صورتي

مشكي + قرمز +زرذ = قهوه اي روشن

صورتي + زرد = كرم

سياه + زرد = قهوه‌اي مايل به سبز

قهوهاي + قرمز = گلبه اي

نارنجي + زرد = خردلي

سياه+ نارنجي = قهوه اي

سفيد+ آبي تيره= آبي روشن

قرمز+ بنفش= بنفش مايل به صورتي

زرد+ سفيد= ليمويي

+ نوشته شده در شانزدهم آذر 1389ساعت 21 توسط سجاد | نظر بدهيد

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: , قیمت هر کیلو پوشش سلولزی, طرح توجيهي پوشش های سلولزی, مراحل تولید پوشش های الیافی و سلولزی, گالری عکس پوشش های سلولزی ساختمان, فروش دستگاه دست دوم پوشش سلولزی, اجرای پوشش سلولزی بدون بو و کثیف کاری, عکس های پوشش های سلولزی, سلولزی, رنگ سلولزی, جوشکاری سلولزی, پوشال سلولزی, الیاف سلولزی, پوششهای سلولزی, دستمال سلولزی, عکس سلولزی, ململ سلولزی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : یک شنبه 26 خرداد 1398
نقاشی ساختمان در کرج و تهران

 

 


1 -‌ انتخاب رنگ مناسب:
انتخاب رنگ براي رنگ‌آميزي ساختمان نخستين قسمت از کاري است که شما بايد انجام بدهيد و براي آن بايد با انواع خواص رنگ‌ها تا حدي آشنا باشيد. گاهي اوقات بعضي‌ها براي رنگ‌آميزي منزلشان از سليقه‌هاي شخصي يا مدهاي روز استفاده مي‌کنند در حالي که بازي با رنگ‌ها اگر از روي آگاهي نباشد فرد را در دراز‌مدت با مشکلات عمده‌اي مواجه خواهد کرد. در ايران، رنگ‌هاي سفيد، توسي، آبي، استخواني بيشترين استفاده را در رنگ‌آميزي منازل داشته و دارند، اما به تازگي مردم به سمت رنگ‌هاي خاص‌تري همچون، صورتي، زرد، قرمز، نارنجي و زردچوبه‌اي هم کشيده شده‌اند که بيشتر مربوط به تاثير فرهنگي از آداب منزل‌داري کشورهاي ديگر است. با اين همه، اين رنگ‌ها به صورت واحد در خانه‌ها کار نمي‌شوند بلکه اغلب در کنار يک رنگ از چند رنگ ديگر هم استفاده مي‌شود تا تضاد يا همانندي‌اش سبب جلب توجه شود. نکته اساسي اينجاست که بايد به چيدمان خانه، دکوراسيون، رنگ مبل‌ها، اندازه اتاق‌ها و ارتفاع سقف‌ها بيش از هر چيز ديگري توجه شود، مد به تنهايي کارساز نيست! علاوه بر اين‌ها رنگ‌ها بر روح و روان ما اثر مي‌گذارند و اگر در دراز‌مدت در پرتو رنگي خاص باشيم روحياتمان به سمت انرژي‌هاي نهاني آن رنگ متمايل خواهد شد. رنگ‌ها اثرات درماني نيز دارند که به نظر نگارنده معرفي اجمالي آن‌ها در اينجا مي‌تواند در انتخاب يک رنگ خوب براي خواننده اثر گذار باشد. جعفر رضي‌پور، فوق‌ليسانس نقاشي و هنردرمانگر مدارس استثنايي تهران، بعضي از خواص رنگ‌ها را اين‌گونه برمي‌شمرد:
رنگ سفيد
رنگ سفيد در بنيه تمامي طيف‌ها نهفته و موجود است. رنگ سفيد متظاهر‌کننده احساسات‌ نبوغ و استعدادهاي بالقوه فرد بوده و رنگي است که نبوغ و توانايي‌هاي فرد را تقويت كرده و براي تمامي بنيه رنگ‌ها مناسب تشخيص داده مي‌شود. اگر مي‌خواهيد رنگ خانه‌تان در درمان عوارض روحي و جسمي‌تان موثر باشد، پيشنهاد ما اين است که بهتر است با رنگ سفيد کار خود را شروع کنيد و با اين رنگ نيز کار خود را پايان بدهيد.

نقاشی-ساختمان-قلی-پور.gif (594×135)
رنگ قرمز يا سرخ
رنگ سرخ بي‌نهايت روح افزا و جان بخش است. زماني که در مکاني با اين رنگ قرار مي‌گيريم، احساسات ما غليان مي‌يابند و آماده بروز آن‌ها در شيوه‌ها و شکل‌هاي متفاوت هستيم شايد به همين خاطر است که از اين رنگ در طراحي سالن‌هاي تئاتر، موسيقي و سينما بهره مي‌برند، اما اگر رنگ قرمز بيش از حد معمول و به دور از تضاد رنگي با ساير رنگ‌ها مورد‌استفاده قرار گيرد منجر به ناملايمات احساسي و افسردگي‌هاي ناپايدار مي‌شود.

kkkkkk.gif (400×150)
به طور خلاصه رنگ قرمز، باعث مي‌شود که حرارت و دماي بدن انسان بيشتر شود و گردش خون و جريان آن را سريعتر مي‌سازد و براي افرادي که داراي فشار خون پاييني هستند مفيد است. براي تحريک اشتها، استفاده از اين رنگ در آشپزخانه‌ها توصيه مي‌شود.
رنگ نارنجي
اين رنگ با مشخصه بسيار شاخص و ساده خود، سمبل نشاط و شادماني و از طرفي نشانه دانش و آگاهي است. اين رنگ احساسات اجتماعي بودن و شدت را افزايش داده و فعاليت‌هاي اجتماعي را در افراد قوت مي‌بخشد.
موثرترين بخش بدن انسان، سيستم عضلاني و ماهيچه‌هاي انسان است که به سرعت از اين رنگ تاثير مي‌پذيرد و به همين دليل مي‌توانيد از آن در رنگ‌آميزي اتاق نوجوانان و يا استخرهاي خانگي بهره ببريد. بياد داشته باشيد که استفاده افراطي از رنگ نارنجي سبب نامتعادلي و ناهماهنگي در سيستم عصبي افراد مي‌شود و به همين دليل توصيه مي‌شود که اين رنگ به همراه رنگ سبز يا آبي استفاده شود.
در ضمن ناراحتي و افسردگي‌هاي شديد نيز مي‌توانند به وسيله رنگ نارنجي درمان شوند؛ براي رفع بيماري‌ها و ناملايمات گذرا در سيستم گوارشي نيز استفاده از رنگ نارنجي مفيد است.

naghashi.org-4.png (355×200)
رنگ‌سبز
رنگ‌سبز از جمله رنگ‌هايي است که در جهان بيش از بقيه‌رنگ‌ها ديده مي‌شود. رنگ سبز حالت آرامبخشي دارد و به عنوان سمبل شفقت و مهرباني و متعادل بودن روح و روان و رفتار به شمار مي‌رود. رنگ سبز روشن که به طيف نوري آبي نزديک‌تر است، در بسياري از درمان‌ها مفيد واقع مي‌شود و بهترين رنگ براي درمان دردها محسوب مي‌شود. کارشناسان مسائل اجتماعي معتقدند که اگر جامعه‌اي بيشتر به اين رنگ گرايش داشته باشد، از آرامش و ثبات بهتري برخوردار است. توصيه ما درباره نماي ساختمان شما، استفاده از رنگ سبز براي در و پنجره‌ها يا سقف‌هاي شيرواني است.
رنگ آبي
رنگ آبي حالت خنک‌کنندگي سيستم انرژي را دارد و به طور کلي رنگي است که حالت آرام‌بخشي و استراحت‌دهندگي را دارد. اين رنگ در انتظام بخشي سيستم تنفسي نيز مفيد واقع مي‌شود. از طرفي رنگ آبي باعث مي‌شود که فشار خون بالا کاهش يابد و در رفع ناراحتي‌ها و بيماري‌هاي گلو و حنجره نيز مفيد واقع مي‌شود.
استفاده از رنگ آبي در کنار رنگ‌هاي گرم باعث مي‌شود که احساسات هنري – فکري فرد افزايش يابد و منبع مربوط به آن به طرز بسيار وسيعي به حرکت در آيد. معمولا در ايران اين رنگ را براي اتاق‌خواب به کار مي‌برند که استفاده به جا و منطقي مي‌نمايد.
رنگ صورتي
رنگ صورتي مطمئن‌ترين و مناسب‌ترين رنگي است که مي‌تواند با انرژي خود، احساسات مربوط به مهرباني، صراحت، عشق، اعتماد و ايمان را تقويت مي‌کند. به طور خلاصه رنگ‌صورتي در رفع کدورت، ناراحتي‌هاي عصبي، خشم، آرامش بسيار مفيد بوده و حالت موثري دارد. اين رنگ مي‌تواند به درد اتاق دختر شما نيز بخورد، چرا که علاقه دختران به اين رنگ اظهر من الشمس است.
کليد زندگي با رنگ‌ها
اگر شما احساس مي‌کنيد که در خانه تعادل کافي براي لذت بردن از روزمرگي زندگي را نداريد بايد براي تغيير رنگ خانه‌تان فکري بکنيد. مشاوره گرفتن از يک طراح و يا يک دکوراتور با تجربه مي‌تواند در اين راه بيش از پيش به شما ياري رساند چرا که در حقيقت يک طراح داخلي يا يک دکوراتور در اين حوزه به مردم کمک مي‌کند تا نياز خود به رنگ‌هاي خاص را بفهمند و به آنان ياد مي‌دهد که چگونه مي‌توانند از اين رنگ‌ها در زندگي روزمره خود استفاده کنند تا طعم حضور در فضاي آرامش‌بخش زندگي را دريابند.
حتي کارفرمايان نيز مي‌توانند از تنوع رنگي و خواص رنگ‌ها در توليد بيشتر و بازده کاري در محيط کارشان بهره گيرند. بر‌اساس يک تحقيق انجام گرفته در طراحي محيط کار کارگران در يک کارخانه در تهران از رنگ‌هاي شاد و مناسب استفاده شد و مشخص شد که استفاده از رنگ‌هاي شاد و انرژي بخش در محيط کار نقش مضاعفي در توليد و کيفيت محصولات کارخانه داشته است.
2 - آماده‌سازي فضاهاي داخلي خانه:
اگر تصميم گرفته‌ايد خودتان قلم مو را برداريد و در کنار دوستان يا اعضاي خانواده به کار نقاشي ساختمان بپردازيد ابتدا تمام وسايل اتاق را جمع كنيد تابلوها را برداريد و پنجره‌ها را باز كنيد. با يک برس دسته بلند سقف و ديوارها را گردگيري كنيد. اگر رنگ ديوارها قابل شست‌وشو است محلول آب ولرم و صابون و مقدار كمي مايع سفيد كننده را با اسفنج روي ديوار بكشيد و با دستمال تميز پاك كنيد. هر بار قسمت كوچكي از ديوار را تميز كنيد (حداكثر نيم متر مربع). مرز بين دو قسمت تميز شده را نيز هر بار تميز كنيد تا لكه به جا نماند.
پس از اين مرحله نوبت گرفتن لکه‌هاي احتمالي سطوح است. براي اين کار شما به مقداري گچ کشته و يک عدد کاردک نياز داريد که همه در ابزار فروشي‌ها يافت مي‌شوند.
گچ کشته را کف دست بگيريد و با کاردک آن را روي لکه‌ها و افتادگي‌هاي گچي ديوار بماليد. سطح را در پايان هر لکه گيري کاملا صاف کنيد؛ چرا که اگر گچ خشک شود کندن آن بسيار مشکل خواهد بود. وقتي کليه سطوح لکه‌گيري شدند مي‌توانيد از يک سمباته نرم براي صيقل ناصافي‌هاي احتمالي استفاده کنيد.
3 - آماده‌سازي رنگ:
اگر تصميم داريد رنگ روغني به کار ببريد از باز بودن کامل پنجره‌ها مطمئن شويد؛ چرا که تينر افزوده شده به رنگ روغن بوي بسيار نامطبوع و ماندگاري دارد. ديوارهاي اتاق‌ها بهتر است با رنگ پلاستيک رنگ شوند، اما اگر بچه کوچکتان از ديوارها به عنوان دفترچه نقاشي استفاده مي‌کند، رنگ روغن گزينه مناسب‌تري است.
پس از انتخاب نوع، جنس و رنگ دلخواه نوبت به آماده‌سازي رنگ مي‌شود. رنگ را در يک ظرف جداگانه ريخته و بنا به دستورالعمل آن، آن را روان کنيد. فراموش نکنيد که رنگ خوب و يکنواخت مخلوط شده باشد، غلظت آن کافي بوده و در هر مرتبه رنگ‌آميزي، جهت حرکت قلم مو يا غلتک يکسان باشد؛ نه اينکه يک قلم از بالا به پايين و قلم بعدي از چپ به راست حرکت کند. براي پوشش بهتر، يک دست رنگ از يک جهت و دست بعدي عمود بر آن اجرا مي‌شود.
4 - از کجا شروع کنيم؟
يکي از مطالبي که به تازگي در مورد رنگ‌آميزي منزل ترجمه شده از گفته‌هاي دو نقاش و دکوراتور با تجربه به نام‌هاي دانيل هيرش(Danielle Hirsch) و برايان سانتوس (Brian Santos) بوده که در سايت تبيان قرار داشته و در آن به جزئي‌ترين نکات درباره رنگ‌آميزي قسمت‌هاي مختلف منزل اشاره شده است.
اولين قدم: سقف
بهترين کار اين است که کار نقاشي سقف را قبل از رنگ‌آميزي ديوارها انجام دهيد. سانتوس براي اين کار به جاي قلم مو از غلتک رنگ با دسته قابل تنظيم استفاده مي‌کند (که اکنون در فروشگاه‌هاي رنگ و ابزار ايران نيز موجود است) و دو دست رنگ به سقف مي‌زند که دست اول در جهت تابش نور منبع اصلي نور اتاق، مانند پنجره و دست دوم عمود بر جهت اين نور است (با قلم مو نيز جهت رنگ‌آميزي بايد به همين صورت باشد). عده‌اي از توليد‌کنندگان رنگ، رنگ سفيد را با ترکيبي توليد مي‌کنند که هنگام نقاشي صورتي يا آبي است؛ اما پس از خشک شدن سفيد مي‌شود. اين رنگ‌ها به خصوص براي نقاشان تازه کار بسيار کارآمد هستند، زيرا به آنها کمک مي‌کنند تا در زمان نقاشي يک سطح سفيد، کاملا از پوشيده شدن تمام سطح از رنگ مطمئن شوند.
به گفته سانتوس اگر سقف منزل شما بافت دارد، حدود 10 تا 15درصد رنگ بيشتري نياز خواهيد داشت. او پيشنهاد مي‌کند که براي چنين سقفي از غلتک ابري استفاده کنيد تا پوشش يکنواخت‌تري داشته باشيد: «به اين ترتيب شما با صرف انرژي کمتر، رنگ بيشتري به سطح مورد‌نظر خواهيد زد.»
در‌ها چگونه رنگ مي‌شوند
هرچند بيشتر معمول است که قبل از رنگ‌آميزي يک در، آن را از چهارچوب خارج کنند؛ مي‌توان آن را در جاي خود هم رنگ کرد. به اين ترتيب شما مي‌توانيد تمام اطراف آن را يکباره رنگ کنيد و نيازي به نصب مجدد آن هم نخواهد بود. اما قبل از شروع کار بايد دستگيره‌ها و قسمت‌هاي فلزي ديگر مانند ذره‌بين، جاي کليد و.. را از در جدا کنيد و لولاها را با يک ماده مناسب مانند دو- سه لايه چسب ميسکيت (چسبي با پايه آمونياک که با قلم موي نقاشي روي محل مورد‌نظر ماليده شده، پس از خشک شدن حالت لاستيکي پيدا کرده و مي‌توان آن را پس از اتمام کار به راحتي از محل جدا نمود) بپوشانيد. سپس از يک بتونه و آستري با پايه روغني استفاده کنيد تا رويه اوليه در را کاملا بپوشاند، سپس حداقل دو دست رنگ براق يا نيمه براق به در بزنيد.
کابينت و مقدمات مهم
به گفته هيرش، هنگام رنگ‌آميزي کابينت «مقدمات کار، بيش از هر چيز اهميت دارد.» ابتدا درها و کشوها و و ابزار يراق‌هاي ديگر داخل کابينت مانند سبدهاي سيمي را بيرون بياوريد و سطح مورد‌نظر را به خوبي تميز کنيد. نوع رنگ آستري که به کار مي‌بريد به اين بستگي دارد که جنس کابينت شما از چوب باشد يا لمينت.
اگر کابينت‌ها قبلا رنگ شده باشند، بايد ببينيد که اين رنگ چه بوده است. اهميت اين نکته در اين است که اگر رنگ نهايي قبلي داراي پايه روغني بوده، اکنون براي بتونه‌کاري و آستري آن هم بايد رنگ روغني به کار ببريد.
پس از زدن رنگ آستري مناسب، دو يا سه دست از رنگ مورد‌نظر خود را به سطوح بزنيد تا مطمئن شويد که رنگ کابينت‌ها در مقابل استفاده هر روزه دوام خواهد يافت. طبعا هرچه تعداد لايه‌هاي رنگ بيشتر باشد، دوام آن هم بيشتر خواهد شد. به گفته هيرش، «يک لايه رنگ پس از خشک شدن تنها به ضخامت يک دستمال کاغذي خواهد بود». سانتوس پيشنهاد مي‌کند که براي نتيجه بهتر، رنگ را با غلتک ابري به کابينت بزنيد، سپس با يک قلم مو رنگ را پخش کرده و لايه‌اي يکنواخت ايجاد کنيد.
مواد افزودني دکوراتيو که به تازگي به رنگ‌ها اضافه مي‌شوند نيز مي‌توانند امکانات جالبي براي شما ايجاد کنند. براي مثال افزودن ماده‌اي که موجب ترک خوردن رنگ مي‌شود به رنگ قرمز و زدن لايه نهايي قرمز بر روي رنگ پايه خاکستري، جلوه زيبايي ايجاد مي‌کند؛ زيرا ترک‌هاي ايجاد شده در رنگ قرمز موجب مي‌شوند تا رنگ خاکستري زيري نمايان شده و کابينت‌هاي قديمي جلوه تازه‌اي پيدا کنند.
شومينه هم رنگ مي‌شود
ابتدا بايد آجرها را کاملا تميز کنيد. براي اين کار از يک برس سيمي و يک ماده شوينده بدون کف داراي تري‌سوديوم فسفات (TSP) استفاده کنيد تا دوده‌ها و تيرگي‌ها به خوبي پاک شوند. سانتوس توصيه مي‌کند که پس از اين تميزکاري کامل، دست نگه داريد و شومينه را يک مرتبه ديگر از نظر بگذرانيد. شايد تنها چيزي که براي زيبا شدن نياز داشته، تميز شدن بوده است و شما ديگر تمايلي به رنگ کردن آن نداشته باشيد.
در غير اين صورت، پس از اين که آجرها تميز و خشک شدند، يک دست رنگ آستري به آنها بزنيد. هيرش رنگ آستري با مواد پوشاننده لکه را توصيه مي‌کند تا هر لکه دوده را نيز بپوشاند. هنگام انتخاب رنگ توجه کنيد که هرقدر براقي‌رنگ بيشتر باشد، بيشتر در مقابل دوده مقاومت مي‌کند. سانتوس رنگ‌هاي پر جلا يا نيمه‌براق را توصيه مي‌کند. براي رنگ‌آميزي قطعات فلزي مي‌توانيد از رنگ‌هاي مقاوم در برابر حرارت نيز استفاده کنيد؛ اما فراموش نکنيد که به هيچ‌وجه داخل شومينه را رنگ نکنيد

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: , پوشش های سلولزی, طرح توجیهی پوشش سلولزی, دستگاه تولید پوشش سلولزی, طرح پوشش های سلولزی, پوشش سلولزی هر کیلو, انواع رنگ پوشش سلولزی, خط تولید پوشش سلولزی, پوشش های سلولزی توسکا, خرید دستگاه پوشش سلولزی, پوشش سلولزی – انرژی – دکوراسیون, پوشش های سلولزی درجه یک, طرح توجیهی پوشش های سلولزی, طرح پوشش های سلولزی دیواری, قیمت هر کیلو پوشش سلولزی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : یک شنبه 26 خرداد 1398
نقاشی ساختمان در شهریار پرند

قابل توجه شهرداريها
نوشته شده توسط:نقاش? ساختمان در استان شهر?ار و استان کرج
فعاليت هاي عمراني معابر
قابل توجه شهرداريها

نقاشی-ساختمان-قلی-پور.gif (594×135)
اجراي طرحهاي عمراني و مشاركت در زمينه مرمت و بازسازي معابر شهري از جمله خدمات گروه تزئيناتي استاد نقاش در شهر?ار و کرج مي باشد. به برخي از موضوعات اين بخش در ادامه توجه فرماييد:

naghashi.org-4.png (355×200)

فعاليت هاي عمراني معابر
1- بازسازي و رنگ آميزي معابرشهري ( رنگ آميزي جداول – پل ها – مانع ها – ترانس ها – نرده ها و غيره ... .)
2.پيمانکاري و رنگ آميزي در حد هزار متر به بالا
3:پيمانکاري و رنگ آميزي انواع اسکلت ها(ضد زنگ جهت عدم پوسيدگي و زنگ زدن ... .)
4:رنگ آميزي دفاتر و ساختمان هاي شهرداري و ساير ارگان ها
5:آماده همکاري با شهرداري هاي سراسر کشور

به اميد بهره مندي از نظرات ارزشمند شما...
کامياب و کامروا باشيد .

 

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: پوشش سلولزی, پوشش سلولزی, پوشش سلولزی رومانا, بهترین پوشش سلولزی, پوشش سلولزی جدید, پوشش سلولزی عکس, نصاب پوشش سلولزی, دستگاه پوشش سلولزی, طرح پوشش سلولزی, پوشش سلولزی صادرات, پوشش سلولزی بلکا, عکس پوشش سلولزی, انواع پوشش سلولزی, وسائل پوشش سلولزی, بلکا پوشش سلولزی, اجرای پوشش سلولزی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : یک شنبه 26 خرداد 1398
نقاشی ساختمان با رنگ

خدمات نقاشی ساختمان وتزئیناتی ساختمان

خدمات نقاشی ساختمان وتزئیناتی ساختمان

 Ù†Ù‚اشی-ساختمان-قلی-پور.gif (594×135)

 

 

نقاشی ساختمان با مواد درجه یک با قیمت مناسب چک کارمندی-با عضویت در اتحادیه نقاشان تهران

 

با بیش از ۳۲ سال تجربه وعضویت در اتحادیه نقاشان تهران–نقدی واقساطی-چک کارمندی

 

تلفن های تماس

kkkkkk.gif (400×150)

———————————————————–

رنگ پلاستیک::::::::::::::

ویژگی رنگ:

این رنگ بر پایه رزین کوپلیمر پلی وینیل استات محلول در آب جهت سطوح گچی ،آجری ،بتونی و سیمانی برای فضاهای داخلی ساختمانها طراحی شده است . از جمله

خواص آن میتوان به خشک شدن سریع ،چسبندگی عالی ،ثبات رنگ ،مقاومت رطوبتی و مقاومت سایشی اشاره نمود این رنگ به دلیل مجلول بودن در آب هیچگونه

آلودگی زیست محیطی به همراه ندارد .

—————————————————-

رنگ استخری::::::::::::::::::

naghashi.org-4.png (355×200)

ویژگی رنگ:

 

این رنگ بر پایه رزین کوپلیمر پلی وینیل استات محلول در آب جهت سطوح گچی ،آجری ،بتونی و سیمانی برای فضاهای داخلی ساختمانها طراحی شده است . از جمله

خواص آن میتوان به خشک شدن سریع ،چسبندگی عالی ،ثبات رنگ ،مقاومت رطوبتی و مقاومت سایشی اشاره نمود این رنگ به دلیل مجلول بودن در آب هیچگونه

آلودگی زیست محیطی به همراه ندارد .

—————————————————–

رنگ روغنی مات:::::::::::

ویژگی رنگ:

 

logo.gif (368×86)

این رنگ بر پایه رزین کوپلیمر پلی وینیل استات محلول در آب جهت سطوح گچی ،آجری ،بتونی و سیمانی برای فضاهای داخلی ساختمانها طراحی شده است . از جمله

خواص آن میتوان به خشک شدن سریع ،چسبندگی عالی ،ثبات رنگ ،مقاومت رطوبتی و مقاومت سایشی اشاره نمود این رنگ به دلیل مجلول بودن در آب هیچگونه

آلودگی زیست محیطی به همراه ندارد .

—————————————————–

 

رنگ اکریلیک محلول در آب (نمای ساختمان)

ویژگی رنگ:

این رنگ بر پایه رزین اکریلیک محلول در آب جهت سطوح گچی، آجری، بتونی و سیمانی و بخصوص فضاهای داخلی و خارجی ساختمانها طراحی شده است. از جمله

خواص آن می‌توان به خشک شدن سریع، چسبندگی عالی، مقاومت جوی مناسب، مقاومت عالی در برابر نور خورشید، ثبات رنگ، عدم زردگرایی و مقاومت رطوبتی

خوب اشاره نمود. از دیگر خصوصیات این رنگ مقاومت سایشی بالا، عدم جذب گرد و غبار و شستشوی سریع و آسان با آب (Self Cleaning) می‌باشد که آنرا از رنگ

پلاستیک متمایز می‌سازد. جهت افزایش طول عمر، زیباییی و یکنواختی فیلم حاصله استفاده از پرایمر بتون اپوکسی بعنوان لایه اول توصیه می‌گردد.

—————————————————-

رنگ مولتی کالر پارس واطلس:::::::::::::

ویژگیها

مولتی کالر و اطلس با استفاده از تکنولوژی روز دنیا قادر به پاسخگویی انواع سلیقه های مختلف می باشند. از مزایای برتر این نوع رنگ آمیزی که برای مشتریان مهم

است سرعت عمل و قیمت مناسب و کیفیت برتر نسبت به روش سنتی رنگ آمیزی است.در ذیل به صورت کامل تر ویژگیهای آنها را بررسی می نماییم.

————————————————–

موارد مصرف: رنگهای مولتی کالر قابل اجرا برروی سطوح داخلی مختلف از قبیل سطوح کچی بتنی چوبی آهنی پلاستیکی آلومینیومی و غیرو … می باشد.قابلیت

پوشش دهی و چسبندگی فوق العاد رنگهای مولتی کالر این امکان را فراهم می آورد تا در مکانهای مختلفی از قبیل منازل مسکونی لوازم موجود در منزل (کابینت ها

تخت خواب میز سطوح دکوراتیو و غیرو …) مکانهای پر تردد نظیر پاگرد های ورودی پلکانها پارکینگ ها وغیرو … مکانهای عمومی مانند بیمارستان دانشگاهها مدارس

سالن های فرودگاه و مترو استودیو های ضبط و پخش موسیقی آمفی تئاتر ها هتل ها ادارات فروشگاهها و موزه ها استفاده می شود.

——————————————-

تلفن های تماس

 

قابلیت های مولتی کالر:

 

مقاومت بالا در برابر جذب ذرات معلق در هوا (آنتی استاتیک) : که در نهایت هزینه های تمیز کاری و نگهداری را کاهش داده و کاملا بهداشتی می باشد.

 

قابلیت شستشو با انواع شوینده ها:در صورت آسیب دیده گی به سادگی و با بهترین وجه ممکن قابل ترمیم است.

 

عدم نیاز به هر گون حلال:رنگهای مولتی کالر بر خلاف رنگهای موجود در بازار جهت اجرا نیاز به هیچ گونه حلالی ندارد. لذا در حین ایجاد بو نامطبوع نمی کند و در مکانهای

که امکان تخلیه کامل و طولانی مدت آنها وجود ندارد نظیر منازل مسکونی مراکز درمانی مراکز آموزشی هتل ها و غیره … به راحتی قابل اجرا می باشد.

 

عدم پوسته شدن رنگ پریدگی و زرد شدن:رنگهای مولتی کالر با ایجاد سطحی با دوام استثنایی در مقابل رنگ پریدگی پوسته شدن زرد شدن خراشیدگی و از بین رفتن

لایه رنگ رویه سطح بسیار مقاوم است

 

قابلیت تنفس : رنگهای مولتی کالر پارس به دلیل داشتن تنفس در مقابل رطوبت مقاوم هستند و تحت تاثیر رطوبت پوسته نمی شوند.

 

ضد باکتری ضد ترک مقاوم در برابر آتش

 

تلفن های تماس

 

*******************************

 

رنگ روغنی -پلاستیک-مولتی کالر-بلکا-

اکرولیک-کنیتکس-سیلرکیلر- رومالین-پوشش سلولزی-رنگ چوب-اکرولیک-

….وکلیه خدمات تعمیرات وبازسازی ساختمان کلی وجزئی پذیرفته می شود

قیمت اتحادیه

کیفیت درجه یک = باشرط قرارداد کتبی

 

دریافت هزینه رنگ آمیزی بعد از رضایت شما

 

نقدی—————————–چک کارمندی

******************************

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر ومشاوره و

———- بازدید رایگان—————

تماس حاصل فرمایید

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: پوشش سلولزی, پوشش سلولزی, پوشش سلولزی رومانا, بهترین پوشش سلولزی, پوشش سلولزی جدید, پوشش سلولزی عکس, نصاب پوشش سلولزی, دستگاه پوشش سلولزی, طرح پوشش سلولزی, پوشش سلولزی صادرات, پوشش سلولزی بلکا, عکس پوشش سلولزی, انواع پوشش سلولزی, وسائل پوشش سلولزی, بلکا پوشش سلولزی, اجرای پوشش سلولزی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : یک شنبه 26 خرداد 1398
نقاشی ساختمان جنت‌آباد

برای نقاشی  پذیرایی باید به عواملی به شرح ذیل توجه نمود :

 

1- رنگ پوشش کف بکار رفته .

 

2- رنگ مبلمان .

 Ù†Ù‚اشی-ساختمان-قلی-پور.gif (594×135)

3- رنگ پرده ها .

 

4- میزان نور موجود و تعداد پنجره ها .

 

با مد نظر قراردادن عوامل فوق انتخاب رنگ مناسب امری آسان خواهد بود .

 kkkkkk.gif (400×150)

همیشه و همجا گفته ام که بهترین پوشش کف برای پذیرایی پارکت لمینت می باشد این پوشش های کف با رنگ تیره و گرم خود زیبای خاصی به خانه می دهند یک اصل کلی برای این گونه خانه ها انتخاب رنگی هماهنگ و روشن برای آن است. مثل سفید و کرم نیمه مات برای دیوارها و رنگ های تیره تر از همین رنگ ها برای ابزارها و پنجره ها که با رنگ مبلمان و پرده ها هماهنگ باشد . اگر نور پذیرای در روز بسیار زیاد باشد یعنی تعداد پنجره های بزرگ در آن زیاد باشد می توان از رنگ های تیره تر برای دیوارها نیز استفاده نمود .

 

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: کارت ویزیت نقاشی ساختمانی, نمونه سوالات نقاشی ساختمانی, ترکیب رنگهای نقاشی ساختمانی, نقاشی ساختمانی قلی زاده, سوالات صنعت ساختمانی نقاشی, کارت ویزیت نقاشی ساختمانی رایگان, استخدام شرکتهای ساختمانی نقاشی ساختمان, انواع عکس نقاشی رنگهای ساختمانی, عکس جدید ترین مدل نقاشی ساختمانی, عکس جدید ترین مدل نقاشی ساختمانی, نقاشی ساختمان کرج, اموزش نقاشی کرج, کارهای ساختمانی کرج, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : جمعه 17 خرداد 1398
نقاشی ساختمان پاسداران

برای شروع هر کاری باید نکاتی را مد نظر داشت در شروع اجرای نقاشی ساختمان نیز باید به نکاتی توجه نمود

 logo.gif (368×86)

1-      در صورتی که محل مورد نظر دارای اسباب و اثاثیه می باشد باید این لوازم در محلی مناسب گردآوری شده و روی آنها یک کاور پلاستیکی کشید . این از وظایف نقاش می باشد .

 

2-      در صورتی که دیوار از قرنیزهای زیبا برخوردار است که قصد رنگ نکردن آن را ندارید باید بر روی آنها چسب زده شود . این کار نیز از وظایف نقاش می باشد .

 kkkkkk.gif (400×150)

3-      در صورتی که سطح کف ارزشمند می باشد مثل پارکت ، لمینت و سنگ های گران قیمت باید به اندازه پنجاه سانتیمتر از دیوارها سطوح کف را با چسب نواری و روزنامه ماسک نمود و علاوه بر این برای تمام سطوح از کاور پلاستیکی استفاده کرد و برای پایه نردبان ها از پارچه استفاده شود تا موجب صدمه به پوشش کف نشود این کار نیز از وظایف نقاش می باشد .

 

4-      درب ها و پنجره های که از رنگ چوب برخوردار هستند بایستی توسط روزنامه ماسک شوند این کار نیز از وظایف نقاش می باشد .

 

5-      کلیه کلید ها و پریزهای برق بایستی از دیوار جدا شوند و در پایان کار پس از شستشو نصب گردند این کار نیز از وظایف نقاش می باشد .

 

6-      کلیه لوازم غیر قابل جابجایی ارزشمند بایستی با روزنامه ماسک شوند . مانند سرویس های فرنگی ، وان حمام ، آیینه ها، کابینت ، سینک و ... این کار نیز از وظایف نقاش می باشد .

 

7-      افراد دارای آسم و آلرژی بایستی محیط کار را ترک کنند و چند روز پس از پایان کار حق بازگشت خواهند داشت و در صورت حضور حتما بایستی از ماسک پرستاری استفاده نمایند .

 

8-      کلیه ترک های دیوار ها سقف ها بایستی باز شوند و با گچ زنده و بتونه کنافی پر شوند . افراد سود جو این ترک ها را با سنباده خالی و یا گچ کشته و لایه ای نازک از بتونه بدون باز کردن موقتا محو می کنند و پس از مدتی کوتاه دوباره باز می شوند . جهت مطالع بیشتر راجع به ترک به لینک ذیل مراجعه کنید .

 

راه مقابله با ترک دیوار و سقف

 

9-      در یک کار درجه یک بایستی دو تا سه مرتبه بتونه کاری و سنباده اجرا شود و از رنگ های با کیفیت خوب استفاده شود .

 Ù†Ù‚اشی-ساختمان-قلی-پور.gif (594×135)

10-  در صورت اجرای نقاشی ساختمان بر روی سطح گچی بایستی از روغن الیف نیز استفاده شود عدم استفاده از روغن الیف موجب پوسته شدن رنگ پس از چند سال می شود افراد سود جو بجای روغن الیف از ترکیب آب با سیریش استفاده می کنند .

 

11-  در رنگ زدن بایستی از قلمو و قلطک های مناسب استفاده شود تا جا ماندن رد قلمو خط و خش جلوگیری شود .

 

12-  زمان اجرای کار بایستی معقول باشد زمان کم و خیلی زیلد حاکی از ناشایستگی استادکار و خوب نبودن کار اجرا شده دارد .

 

13-  رنگ های مورد استفاده بایستی از بهترین مارکها باشد . از پلمپ بودن درب رنگها اطمینان حاصل کنید متاسفانه مشاهده شده برخی افراد رنگ های متفرقه را در قوطی رنگ های خوبی چون هادی رنگ و سحر می ریزند و مورد استفاده قرار می دهند .

 

خوب برخی از تفاوت های نقاشی ساختمان درجه یک و بزن برو مشخص گردید و باید گفت هیچ ارزانی بی دلیل نیست و کار خوب قیمتی خوب خواهد داشت .

 

جهت مشاوره و کسب هرگونه اطلاعات با ما تماس حاصل نماید

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: استخدام مربی نقاشی در کرج, ارائه خدمات نقاشی مولتی کالر در کرج, رنگ ساختمانی کامپیوتری در کرج, پیگیری ثبت شرکتهای ساختمانی در کرج, نقاشی ساختمان کرج خانه کرج, 3 , گزارش کارآموزی پروژه ساختمانی واقع در عظیمیه کرج 61ص, 3 , گزارش کارآموزی پروژه ساختمانی واقع در عظیمیه کرج 61ص, نقاشی ساختمانی, نقاشی صنعتی و ساختمانی, انجام نقاشی ساختمانی, آموزش نقاشی ساختمانی, نقاشی ساختمانی امیر, عکسهای نقاشی ساختمانی, خدمات نقاشی ساختمانی, شرکت نقاشی ساختمانی, نقاشی ساختمانی بابک, نقاشی ساختمانی سبزوار, نقاشی ساختمانی مشهد, کارت ویزیت نقاشی ساختمانی, نقاشی ساختمانی قلعه بابک, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : جمعه 17 خرداد 1398