رییس اتحادیه نقاشان ساختمان تهران گفت: مردم برای نقاشی منزل خود

 رییس اتحادیه نقاشان ساختمان تهران گفتمردم برای نقاشی منزل خود

 

 

 

از افراد دارای پروانه کسب و کارت شناسایی اتحادیه استفاده کنند تا کار

 

نقاشی‌شان با قیمت مصوب که برای هر مترمربع رنگ روغن به قیمت

 

اتحادیه و رنگ پلاستیک نرخ مصوب است، انجام شود.

رئیس اتحادیه نقاشان تاکید کرد: نرخ مصوب اتحادیه برای انجام عملیات

ساده رنگ‌آمیزی از ابتدا بر روی گچ و با کیفیت مناسب شامل نه مرحله

 

عادی کردن سطوح، روغن کاری، بتونه، سمباده کاری، آستر اولیه، ترمیم

 

بتونه، سمباده کاری مجدد، آستر دوم و رنگ رویه برای رنگ روغن نرخ

 

اعلام شده است و برای رنگ پلاستیک هم تصویب شده است. به گفته او

 

قیمت هر کدام از این مراحل 350 تا 450 تومان است و اگر نیازی نباشد که

 

هر یک از این مراحل انجام شود قیمت آن کسر می‌شود. وی تصریح کرد:

 

با توجه به اینکه قیمت رنگ در ماه‌های اخیر 25 تا 30 درصد افزایش داشته

 

است مردم باید در تنظیم قراردادهایی که تامین رنگ آن هم به عهده نقاش

 

است دقت بیشتری کنند و در قراردادشان به نوع رنگ مصرفی اشاره

 

کنند. .....

 

به گفته او قیمت نقاشی ساختمان از سال گذشته تا کنون 10 تا 15 درصد

افزایش یافته است. وی به عضویت 1150 عضو منفرد و 700 شرکت

خدماتی در این اتحادیه اشاره کرد و گفت: دستمزد کارگران نقاش با

افزایش 25 درصدی در سال جاری به 30 هزار تومان رسیده است که البته

با توجه به تراکم کاری درا ین زمان این رقم ممکن است به 35 هزار تومان

هم برسدرییس اتحادیه نقاشان ساختمان تهران از مردم خواست تا از

افراد و شرکت‌های دارای مجوز کسب برای نقاشی منزل خود استفاده

کنند تا در صورت به وجود آمدن هر مشکلی اتحادیه بتواند پاسخگو باشد.

رئیس اتحادیه نقاشان تصریح کرد: اعضا صنف دارای کارت عضویت هستند

و تحت پوشش اتحادیه‌ فعالیت می کنند

قلی پور

 

 

09127680354

 

تخصص ما اجرای رنگ و پوششهای ساختمان است

۱) تعمیرات و تغییرات ساختمانی

۲)نقاشی /بازسازی

۳)رنگ آمیزی رنگ های روغنی ، پلاستیک ، آکرولیک و بدون بو

۴)اجرای انواع پتینه دیواری وتابلویی

۵) رنگ آمیزی انواع درب های چوبی و فلزی

۶)پوشش کنیتکس اجرابازیرسازی / پلاستیک

۷)اجرای پوشش صنعتی – اپوکسی

۸) رنگ آمیزی انواع چهارچوب های فلزی / با شیشه و بدون شیشه

۹) اجرای انواع پوشش های ضد زنگ برای اسکلت ساختمان ها

۱۰)رنگ آمیزی انواع معابر و جدول ها و غیره

۱۱)اجرای رنگهای دکوراتیو پوشش مولتی کالر

۱۲) اجرای لندنی کاری

۱۳)اجرای رنگ های فوری مخصوص چوب / سیلروکیلر / پلی استر  / نیم پلی استر

۱۴) اجرای رنگ های نما /رنگ نما / رولکس / کنیتکس

۱۵) اجرای رنگ آمیزی استخر ها  / رنگ استخر

۱۶) بنایی و تزئینات داخل وخارج ساختمان

۱۷) ارسال کاتالوگ ، (همراه  با مشاوره تلفنی)در تهران با پیک

۱۸) مشاوره رایگان در زمینه تزئینات ساختمان

 

 

 

09127680354


 

 

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: , نقاشی ساختمان , رنگ آمیزی ساختمان , رنگ امیزی ساختمان , رنگ کاری ساختمان , نقاشی ساختمان , رنگ روغنی ساختمان , رنگ آمیزی ساختمان , نقاش ساختمان , رنگ روغن ساختمان , انواع رنگ آمیزی ساختمان , آموزش رنگ آمیزی ساختمان , ترکیب رنگهای ساختمانی , ترکیب رنگ در نقاشی ساختمان , ترکیب رنگها در نقاشی ساختمان , انواع رنگ ساختمان , نقاشی رنگ روغن ساختمان , اصول رنگ آمیزی ساختمان , ترکیب رنگ ساختمان , بتونه کاری دیوار , بهترین نوع رنگ ساختم , رنگ کردن ساختمان , رنگ ساختمان , رنگ کاری ساختمان , ساخت بتونه ساختمان , ترکیب رنگها برای نقاشی ساختمان , رنگ امیزی ساختمان , ساختن رنگ ساختمان , رنگ پلاستیک روی رنگ روغنی , رنگ های ساختمان , بتونه کاری , ترکیب رنگها در نقاشی ساختمان , ترکیب رنگ ساختمانی , جدول ترکیب رنگهای ساختمانی , آموزش بتونه کاری دیوار , آموزش رنگ آمیزی ساختمان , اصول رنگ آمیزی ساختمان , پمپ رنگ , رنگ های ساختمانی , رنگامیزی ساختمان , رنگ روغن دیوار , رنگ روغن ساختمانی , قیمت رنگ آمیزی ساختمان , نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان , نقاشی ساختمان رنگ روغن , نقاشی ساختمان با غلطک , نقاشی ساختمان با پیستوله , نقاشی ساختمان رنگ روغن , رنگ پلاستیک روی رنگ روغن , رنگ پیکوکالر , ترکیب رنگهای ساختمان , ترکیب رنگ های ساختمانی , رنگهای ساختمان , رنگ روغنی پایه آب , طرح رنگ آمیزی ساختمان , انواع رنگ امیزی ساختمان , ترکیب رنگ ساختمانی , ترکیب رنگ برای نقاشی ساختمان , آموزش رنگ زدن ساختمان , آموزش رنگ کاری ساختمان , آموزش رنگ کردن ساختمان , اصول رنگ امیزی , آموزش رنگ آمیزی فلز , آموزش رنگ کردن ساختمان , اموزش بتونه کردن دیوار , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : دو شنبه 28 اسفند 1391
مراحل رنگ‌آميزي ساختمان

 رنگ‌آميزي به زبان ساده

نقاش خانه خود باشيد!

كاظم برآبادي

اگر براي عيد قصد تغيير در فضاي داخلي خانه را داريد اول از همه به رنگ کردن اتاق‌ها فکر کنيد!

 

 

 

پيش رو بودن عيد براي ما ايراني‌ها که پابند رسم و رسومات هستيم هميشه با تب و تاب خاصي همراه است. در آيين باستاني ايران، نوروز فصل نو شدن و تازه شدن جهان است و ما ايراني‌ها براي رفتن به پيشواز اين پديده شگرف طبيعي و الهي مي‌خواهيم که همگام با دنياي اطرافمان نو شده و پوست بياندازيم. بچه‌ها در فکر خريد لباس نو هستند، خانم‌هاي خانه‌دار در فکر خانه تکاني و مردهاي خانه در فکر سفر تا بلکه روح اعضاي خانواده نيز در سال جديد تازه و نو شود.

در ميان اين همه فعاليت و اين همه برنامه، خانه در مرکز توجهات همه قرار دارد و صحبت از خانه تکاني نقل محافل شب‌هاي قبل از عيد است. خانه‌تکاني يکي از زنانه‌ترين و در عين حال مهم‌ترين آيين‌هاي نوروز است؛ ده پانزده روز مانده به نوروز خانه تکاني شروع مي‌شود. در اين آيين، همه وسايل خانه گردگيري و شست‌وشو مي‌شود و پاک و پاکيزه مي‌شود. در قديم، زنان در روزهاي آخر اسفند چنان زواياي خانه را مي‌روفتند که اگر تا يک سال ديگر هم آن زوايا از چشم خانم خانه پنهان مي‌ماند يا فرصت پاکيزه‌سازي آنها به دست نمي‌آمد، قابل تحمل بود. وسواس براي اين پاکيزه‌سازي گاه تا به حدي بود که در و ديوار خانه اگر نه هر سال، هر چند سال يکبار نقاشي مي‌شد.

اما شيوه زندگي جديد در کنار اشتغال اکثر زنان ايراني، خانه تکاني را از مفهوم و معناي باستاني‌اش تا حدي دور کرده است. حالا جاي خانم و دخترخانم‌هاي خانه، کارگران و خدمتکاران به تميز کردن خانه مي‌پردازند و به جاي تاکيد روي پاکيزه‌سازي، از رنگ‌آميزي در و ديوار استفاده مي‌کنند. مجال زندگي مدرن به حدي عرصه را براي اين‌گونه رعايت آيين‌ها كم كرده است که اکنون کمتر کسي را مي‌يابيد که به دنبال يک نقاش خوب براي آغاز به کار خانه تکاني نباشد، اما چرا خانه تکاني با نقاشي ساختمان آغاز مي‌شود؟

بسياري از خانواده‌ها که به خاطر سال نو به فکر تغيير دکوراسيون منزل، تعمير و بازسازي ساختمان و متفاوت کردن فضاي زيستشان کارشان را با نقاشي ديوارها يا هر سطح قابل رنگ شدن ديگر شروع مي‌کنند، چرا که علاوه بر جلوگيري از اضافه کاري سبب کاهش در هزينه‌هاي خانوار نيز مي‌شود. در ضمن اگر خودتان دست به کار نقاشي ساختمان شديد و در جايي از کار برايتان مشکلي پيش آمد يا به هر دليل ديگر از ادامه آن دست کشيده يا از درست انجام دادن کار ناتوان شديد، مي‌توانيد از نقاشان حرفه‌اي کمک بگيريد و خيالتان راحت باشد که هزينه آن يا ضرر دوباره کاري به اندازه امور ديگر دکوراسيون بالا نخواهد بود.

 

 

مراحل رنگ‌آميزي:

1 -‌ انتخاب رنگ مناسب:

انتخاب رنگ براي رنگ‌آميزي ساختمان نخستين قسمت از کاري است که شما بايد انجام بدهيد و براي آن بايد با انواع خواص رنگ‌ها تا حدي آشنا باشيد. گاهي اوقات بعضي‌ها براي رنگ‌آميزي منزلشان از سليقه‌هاي شخصي يا مدهاي روز استفاده مي‌کنند در حالي که بازي با رنگ‌ها اگر از روي آگاهي نباشد فرد را در دراز‌مدت با مشکلات عمده‌اي مواجه خواهد کرد. در ايران، رنگ‌هاي سفيد، توسي، آبي، استخواني بيشترين استفاده را در رنگ‌آميزي منازل داشته و دارند، اما به تازگي مردم به سمت رنگ‌هاي خاص‌تري همچون، صورتي، زرد، قرمز، نارنجي و زردچوبه‌اي هم کشيده شده‌اند که بيشتر مربوط به تاثير فرهنگي از آداب منزل‌داري کشورهاي ديگر است. با اين همه، اين رنگ‌ها به صورت واحد در خانه‌ها کار نمي‌شوند بلکه اغلب در کنار يک رنگ از چند رنگ ديگر هم استفاده مي‌شود تا تضاد يا همانندي‌اش سبب جلب توجه شود. نکته اساسي اينجاست که بايد به چيدمان خانه، دکوراسيون، رنگ مبل‌ها، اندازه اتاق‌ها و ارتفاع سقف‌ها بيش از هر چيز ديگري توجه شود، مد به تنهايي کارساز نيست! علاوه بر اين‌ها رنگ‌ها بر روح و روان ما اثر مي‌گذارند و اگر در دراز‌مدت در پرتو رنگي خاص باشيم روحياتمان به سمت انرژي‌هاي نهاني آن رنگ متمايل خواهد شد. رنگ‌ها اثرات درماني نيز دارند که به نظر نگارنده معرفي اجمالي آن‌ها در اينجا مي‌تواند در انتخاب يک رنگ خوب براي خواننده اثر گذار باشد. جعفر رضي‌پور، فوق‌ليسانس نقاشي و هنردرمانگر مدارس استثنايي تهران، بعضي از خواص رنگ‌ها را اين‌گونه برمي‌شمرد:

رنگ سفيد

رنگ سفيد در بنيه تمامي طيف‌ها نهفته و موجود است. رنگ سفيد متظاهر‌کننده احساسات‌ نبوغ و استعدادهاي بالقوه فرد بوده و رنگي است که نبوغ و توانايي‌هاي فرد را تقويت كرده و براي تمامي بنيه رنگ‌ها مناسب تشخيص داده مي‌شود. اگر مي‌خواهيد رنگ خانه‌تان در درمان عوارض روحي و جسمي‌تان موثر باشد، پيشنهاد ما اين است که بهتر است با رنگ سفيد کار خود را شروع کنيد و با اين رنگ نيز کار خود را پايان بدهيد.

رنگ قرمز يا سرخ

رنگ سرخ بي‌نهايت روح افزا و جان بخش است. زماني که در مکاني با اين رنگ قرار مي‌گيريم، احساسات ما غليان مي‌يابند و آماده بروز آن‌ها در شيوه‌ها و شکل‌هاي متفاوت هستيم شايد به همين خاطر است که از اين رنگ در طراحي سالن‌هاي تئاتر، موسيقي و سينما بهره مي‌برند، اما اگر رنگ قرمز بيش از حد معمول و به دور از تضاد رنگي با ساير رنگ‌ها مورد‌استفاده قرار گيرد منجر به ناملايمات احساسي و افسردگي‌هاي ناپايدار مي‌شود.

به طور خلاصه رنگ قرمز، باعث مي‌شود که حرارت و دماي بدن انسان بيشتر شود و گردش خون و جريان آن را سريعتر مي‌سازد و براي افرادي که داراي فشار خون پاييني هستند مفيد است. براي تحريک اشتها، استفاده از اين رنگ در آشپزخانه‌ها توصيه مي‌شود.

رنگ نارنجي

اين رنگ با مشخصه بسيار شاخص و ساده خود، سمبل نشاط و شادماني و از طرفي نشانه دانش و آگاهي است. اين رنگ احساسات اجتماعي بودن و شدت را افزايش داده و فعاليت‌هاي اجتماعي را در افراد قوت مي‌بخشد.

موثرترين بخش بدن انسان، سيستم عضلاني و ماهيچه‌هاي انسان است که به سرعت از اين رنگ تاثير مي‌پذيرد و به همين دليل مي‌توانيد از آن در رنگ‌آميزي اتاق نوجوانان و يا استخرهاي خانگي بهره ببريد. بياد داشته باشيد که استفاده افراطي از رنگ نارنجي سبب نامتعادلي و ناهماهنگي در سيستم عصبي افراد مي‌شود و به همين دليل توصيه مي‌شود که اين رنگ به همراه رنگ سبز يا آبي استفاده شود.

در ضمن ناراحتي و افسردگي‌هاي شديد نيز مي‌توانند به وسيله رنگ نارنجي درمان شوند؛ براي رفع بيماري‌ها و ناملايمات گذرا در سيستم گوارشي نيز استفاده از رنگ نارنجي مفيد است.

رنگ‌سبز

رنگ‌سبز از جمله رنگ‌هايي است که در جهان بيش از بقيه‌رنگ‌ها ديده مي‌شود. رنگ سبز حالت آرامبخشي دارد و به عنوان سمبل شفقت و مهرباني و متعادل بودن روح و روان و رفتار به شمار مي‌رود. رنگ سبز روشن که به طيف نوري آبي نزديک‌تر است، در بسياري از درمان‌ها مفيد واقع مي‌شود و بهترين رنگ براي درمان دردها محسوب مي‌شود. کارشناسان مسائل اجتماعي معتقدند که اگر جامعه‌اي بيشتر به اين رنگ گرايش داشته باشد، از آرامش و ثبات بهتري برخوردار است. توصيه ما درباره نماي ساختمان شما، استفاده از رنگ سبز براي در و پنجره‌ها يا سقف‌هاي شيرواني است.

رنگ آبي

رنگ آبي حالت خنک‌کنندگي سيستم انرژي را دارد و به طور کلي رنگي است که حالت آرام‌بخشي و استراحت‌دهندگي را دارد. اين رنگ در انتظام بخشي سيستم تنفسي نيز مفيد واقع مي‌شود. از طرفي رنگ آبي باعث مي‌شود که فشار خون بالا کاهش يابد و در رفع ناراحتي‌ها و بيماري‌هاي گلو و حنجره نيز مفيد واقع مي‌شود.

استفاده از رنگ آبي در کنار رنگ‌هاي گرم باعث مي‌شود که احساسات هنري – فکري فرد افزايش يابد و منبع مربوط به آن به طرز بسيار وسيعي به حرکت در آيد. معمولا در ايران اين رنگ را براي اتاق‌خواب به کار مي‌برند که استفاده به جا و منطقي مي‌نمايد.

رنگ صورتي

رنگ صورتي مطمئن‌ترين و مناسب‌ترين رنگي است که مي‌تواند با انرژي خود، احساسات مربوط به مهرباني، صراحت، عشق، اعتماد و ايمان را تقويت مي‌کند. به طور خلاصه رنگ‌صورتي در رفع کدورت، ناراحتي‌هاي عصبي، خشم، آرامش بسيار مفيد بوده و حالت موثري دارد. اين رنگ مي‌تواند به درد اتاق دختر شما نيز بخورد، چرا که علاقه دختران به اين رنگ اظهر من الشمس است.

کليد زندگي با رنگ‌ها

اگر شما احساس مي‌کنيد که در خانه تعادل کافي براي لذت بردن از روزمرگي زندگي را نداريد بايد براي تغيير رنگ خانه‌تان فکري بکنيد. مشاوره گرفتن از يک طراح و يا يک دکوراتور با تجربه مي‌تواند در اين راه بيش از پيش به شما ياري رساند چرا که در حقيقت يک طراح داخلي يا يک دکوراتور در اين حوزه به مردم کمک مي‌کند تا نياز خود به رنگ‌هاي خاص را بفهمند و به آنان ياد مي‌دهد که چگونه مي‌توانند از اين رنگ‌ها در زندگي روزمره خود استفاده کنند تا طعم حضور در فضاي آرامش‌بخش زندگي را دريابند.

حتي کارفرمايان نيز مي‌توانند از تنوع رنگي و خواص رنگ‌ها در توليد بيشتر و بازده کاري در محيط کارشان بهره گيرند. بر‌اساس يک تحقيق انجام گرفته در طراحي محيط کار کارگران در يک کارخانه در تهران از رنگ‌هاي شاد و مناسب استفاده شد و مشخص شد که استفاده از رنگ‌هاي شاد و انرژي بخش در محيط کار نقش مضاعفي در توليد و کيفيت محصولات کارخانه داشته است.

2 - آماده‌سازي فضاهاي داخلي خانه:

اگر تصميم گرفته‌ايد خودتان قلم مو را برداريد و در کنار دوستان يا اعضاي خانواده به کار نقاشي ساختمان بپردازيد ابتدا تمام وسايل اتاق را جمع كنيد تابلوها را برداريد و پنجره‌ها را باز كنيد. با يک برس دسته بلند سقف و ديوارها را گردگيري كنيد. اگر رنگ ديوارها قابل شست‌وشو است محلول آب ولرم و صابون و مقدار كمي مايع سفيد كننده را با اسفنج روي ديوار بكشيد و با دستمال تميز پاك كنيد. هر بار قسمت كوچكي از ديوار را تميز كنيد (حداكثر نيم متر مربع). مرز بين دو قسمت تميز شده را نيز هر بار تميز كنيد تا لكه به جا نماند.

پس از اين مرحله نوبت گرفتن لکه‌هاي احتمالي سطوح است. براي اين کار شما به مقداري گچ کشته و يک عدد کاردک نياز داريد که همه در ابزار فروشي‌ها يافت مي‌شوند.

گچ کشته را کف دست بگيريد و با کاردک آن را روي لکه‌ها و افتادگي‌هاي گچي ديوار بماليد. سطح را در پايان هر لکه گيري کاملا صاف کنيد؛ چرا که اگر گچ خشک شود کندن آن بسيار مشکل خواهد بود. وقتي کليه سطوح لکه‌گيري شدند مي‌توانيد از يک سمباته نرم براي صيقل ناصافي‌هاي احتمالي استفاده کنيد.

3 - آماده‌سازي رنگ:

اگر تصميم داريد رنگ روغني به کار ببريد از باز بودن کامل پنجره‌ها مطمئن شويد؛ چرا که تينر افزوده شده به رنگ روغن بوي بسيار نامطبوع و ماندگاري دارد. ديوارهاي اتاق‌ها بهتر است با رنگ پلاستيک رنگ شوند، اما اگر بچه کوچکتان از ديوارها به عنوان دفترچه نقاشي استفاده مي‌کند، رنگ روغن گزينه مناسب‌تري است.

پس از انتخاب نوع، جنس و رنگ دلخواه نوبت به آماده‌سازي رنگ مي‌شود. رنگ را در يک ظرف جداگانه ريخته و بنا به دستورالعمل آن، آن را روان کنيد. فراموش نکنيد که رنگ خوب و يکنواخت مخلوط شده باشد، غلظت آن کافي بوده و در هر مرتبه رنگ‌آميزي، جهت حرکت قلم مو يا غلتک يکسان باشد؛ نه اينکه يک قلم از بالا به پايين و قلم بعدي از چپ به راست حرکت کند. براي پوشش بهتر، يک دست رنگ از يک جهت و دست بعدي عمود بر آن اجرا مي‌شود.

4 - از کجا شروع کنيم؟

يکي از مطالبي که به تازگي در مورد رنگ‌آميزي منزل ترجمه شده از گفته‌هاي دو نقاش و دکوراتور با تجربه به نام‌هاي دانيل هيرش(Danielle Hirsch) و برايان سانتوس (Brian Santos) بوده که در سايت تبيان قرار داشته و در آن به جزئي‌ترين نکات درباره رنگ‌آميزي قسمت‌هاي مختلف منزل اشاره شده است.

اولين قدم: سقف

بهترين کار اين است که کار نقاشي سقف را قبل از رنگ‌آميزي ديوارها انجام دهيد. سانتوس براي اين کار به جاي قلم مو از غلتک رنگ با دسته قابل تنظيم استفاده مي‌کند (که اکنون در فروشگاه‌هاي رنگ و ابزار ايران نيز موجود است) و دو دست رنگ به سقف مي‌زند که دست اول در جهت تابش نور منبع اصلي نور اتاق، مانند پنجره و دست دوم عمود بر جهت اين نور است (با قلم مو نيز جهت رنگ‌آميزي بايد به همين صورت باشد). عده‌اي از توليد‌کنندگان رنگ، رنگ سفيد را با ترکيبي توليد مي‌کنند که هنگام نقاشي صورتي يا آبي است؛ اما پس از خشک شدن سفيد مي‌شود. اين رنگ‌ها به خصوص براي نقاشان تازه کار بسيار کارآمد هستند، زيرا به آنها کمک مي‌کنند تا در زمان نقاشي يک سطح سفيد، کاملا از پوشيده شدن تمام سطح از رنگ مطمئن شوند.

به گفته سانتوس اگر سقف منزل شما بافت دارد، حدود 10 تا 15درصد رنگ بيشتري نياز خواهيد داشت. او پيشنهاد مي‌کند که براي چنين سقفي از غلتک ابري استفاده کنيد تا پوشش يکنواخت‌تري داشته باشيد: «به اين ترتيب شما با صرف انرژي کمتر، رنگ بيشتري به سطح مورد‌نظر خواهيد زد

در‌ها چگونه رنگ مي‌شوند

هرچند بيشتر معمول است که قبل از رنگ‌آميزي يک در، آن را از چهارچوب خارج کنند؛ مي‌توان آن را در جاي خود هم رنگ کرد. به اين ترتيب شما مي‌توانيد تمام اطراف آن را يکباره رنگ کنيد و نيازي به نصب مجدد آن هم نخواهد بود. اما قبل از شروع کار بايد دستگيره‌ها و قسمت‌هاي فلزي ديگر مانند ذره‌بين، جاي کليد و.. را از در جدا کنيد و لولاها را با يک ماده مناسب مانند دو- سه لايه چسب ميسکيت (چسبي با پايه آمونياک که با قلم موي نقاشي روي محل مورد‌نظر ماليده شده، پس از خشک شدن حالت لاستيکي پيدا کرده و مي‌توان آن را پس از اتمام کار به راحتي از محل جدا نمود) بپوشانيد. سپس از يک بتونه و آستري با پايه روغني استفاده کنيد تا رويه اوليه در را کاملا بپوشاند، سپس حداقل دو دست رنگ براق يا نيمه براق به در بزنيد.

کابينت و مقدمات مهم

به گفته هيرش، هنگام رنگ‌آميزي کابينت «مقدمات کار، بيش از هر چيز اهميت دارد.» ابتدا درها و کشوها و و ابزار يراق‌هاي ديگر داخل کابينت مانند سبدهاي سيمي را بيرون بياوريد و سطح مورد‌نظر را به خوبي تميز کنيد. نوع رنگ آستري که به کار مي‌بريد به اين بستگي دارد که جنس کابينت شما از چوب باشد يا لمينت.

اگر کابينت‌ها قبلا رنگ شده باشند، بايد ببينيد که اين رنگ چه بوده است. اهميت اين نکته در اين است که اگر رنگ نهايي قبلي داراي پايه روغني بوده، اکنون براي بتونه‌کاري و آستري آن هم بايد رنگ روغني به کار ببريد.

پس از زدن رنگ آستري مناسب، دو يا سه دست از رنگ مورد‌نظر خود را به سطوح بزنيد تا مطمئن شويد که رنگ کابينت‌ها در مقابل استفاده هر روزه دوام خواهد يافت. طبعا هرچه تعداد لايه‌هاي رنگ بيشتر باشد، دوام آن هم بيشتر خواهد شد. به گفته هيرش، «يک لايه رنگ پس از خشک شدن تنها به ضخامت يک دستمال کاغذي خواهد بود». سانتوس پيشنهاد مي‌کند که براي نتيجه بهتر، رنگ را با غلتک ابري به کابينت بزنيد، سپس با يک قلم مو رنگ را پخش کرده و لايه‌اي يکنواخت ايجاد کنيد.

مواد افزودني دکوراتيو که به تازگي به رنگ‌ها اضافه مي‌شوند نيز مي‌توانند امکانات جالبي براي شما ايجاد کنند. براي مثال افزودن ماده‌اي که موجب ترک خوردن رنگ مي‌شود به رنگ قرمز و زدن لايه نهايي قرمز بر روي رنگ پايه خاکستري، جلوه زيبايي ايجاد مي‌کند؛ زيرا ترک‌هاي ايجاد شده در رنگ قرمز موجب مي‌شوند تا رنگ خاکستري زيري نمايان شده و کابينت‌هاي قديمي جلوه تازه‌اي پيدا کنند.

شومينه هم رنگ مي‌شود

ابتدا بايد آجرها را کاملا تميز کنيد. براي اين کار از يک برس سيمي و يک ماده شوينده بدون کف داراي تري‌سوديوم فسفات (TSP) استفاده کنيد تا دوده‌ها و تيرگي‌ها به خوبي پاک شوند. سانتوس توصيه مي‌کند که پس از اين تميزکاري کامل، دست نگه داريد و شومينه را يک مرتبه ديگر از نظر بگذرانيد. شايد تنها چيزي که براي زيبا شدن نياز داشته، تميز شدن بوده است و شما ديگر تمايلي به رنگ کردن آن نداشته باشيد.

در غير اين صورت، پس از اين که آجرها تميز و خشک شدند، يک دست رنگ آستري به آنها بزنيد. هيرش رنگ آستري با مواد پوشاننده لکه را توصيه مي‌کند تا هر لکه دوده را نيز بپوشاند. هنگام انتخاب رنگ توجه کنيد که هرقدر براقي‌رنگ بيشتر باشد، بيشتر در مقابل دوده مقاومت مي‌کند. سانتوس رنگ‌هاي پر جلا يا نيمه‌براق را توصيه مي‌کند. براي رنگ‌آميزي قطعات فلزي مي‌توانيد از رنگ‌هاي مقاوم در برابر حرارت نيز استفاده کنيد؛ اما فراموش نکنيد که به هيچ‌وجه داخل شومينه را رنگ نکنيد.

 

 

آماده ارائه خدمات به شما هموطن عزیز در اسرع وقت

تماس با ما : 7680354 - 0912 * بابك قلي پور

 

 

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: نقاشی ساختمان , نقاشي ساختمان , نقاش ساختمان , رنگ ساختمان , مولتی کالر , مولتي كالر , نقاشی منزل , انواع رنگ ساختمان , انواع رنگ های ساختمانی , قیمت نقاشی ساختمان , نقاشی خانه , مولتی کالر پارس , قیمت مولتی کالر , انواع رنگ ساختمانی , اتحادیه نقاشان ساختمانی , انواع رنگهای ساختمانی , نقاشی ساختمان مولتی کالر , نقاشی ساختمان تهران , هزینه نقاشی ساختمان , نقاشی مدرن ساختمان , نرخ نقاشی ساختمان , آمیزی ساختمان , رنگ داخلی ساختمان , رنگهای جدید ساختمانی , رنگهای مولتی کالر , انواع رنگ آمیزی ساختمان , جدیدترین رنگهای منزل , نقاشي ساختمان مولتي كالر , قیمت رنگ مولتی کالر , گالری رنگ ساختمان , طراحی نقاشی ساختمان , طرحهای رنگ مولتی کالر , عکس نقاشی ساختمان , نقاشی داخل ساختمان , نقاشی رنگ روغن ساختمان , نقاش ساختمان تهران , بهترین رنگ ساختمان , بهترین رنگ ساختمانی , انواع رنگ آمیزی منزل , رنگ های ساختمانی جدید , رنگ آمیزی منزل , رنگ اتاق خواب , دستمزد نقاشی ساختمان , رنگ پلاستیک , رنگ پلی کالر , رنگ و نقاشی ساختمان , اتحادیه نقاشان ساختمان تهران , انواع رنگ در نقاشی ساختمان , انواع رنگ مولتی کالر , اتحاديه نقاشان , آلبوم مولتی کالر , بهترین نوع رنگ ساختمان , بهترین رنگ برای ساختمان , تصاویر نقاشی ساختمان , نقاشي ساختمان در تهران , نقاشی , نقاشیساختمان , عكس نقاشي ساختمان , طراحی رنگ ساختمان , طرح های نقاشی ساختمان , طرحهای جدید نقاشی ساختمان , قیمت رنگ بلکا , قیمت رنگ ساختمان , مولتي كالر پارس , قیمت رنگ آمیزی ساختمان , گالري نقاشي ساختمان , عکسهای نقاشی ساختمان , عکس رنگ امیزی ساختمان , قيمت نقاشي ساختمان , قیمت انواع رنگ ساختمان , نمونه کار نقاشی ساختمان , نمونه کارهای نقاشی ساختمان , نقاشی در ساختمان , نقاشی رنگ پلاستیک , نقاشي منزل , نقاش ساختمان در تهران , نقاش ساختمانی , نقاشي خانه , نرخ نقاشي ساختمان , تصاویرنقاشی ساختمان , پلاستیک در ساختمان , آلبوم مولتي كالر , انواع رنگ های مولتی کالر , انواع مولتی کالر , انواع رنگهای مولتی کالر , رنگ کاری داخل ساختمان , رنگهای ساختمان , رنگهای سلولزی , رنگ مولتی کالر پارس , رنگ پلاستیک ساختمان , رنگ سلولزي , رنگ آمیزی داخلی ساختمان , دفتر نقاشی , رنگ امیزی ساختمان , انواع رنگ ساختماني , رنگ آمیزی داخل ساختمان , رنگ امیزی داخل ساختمان , رنگ امیزی منزل , نقاشی ساختمان نقاشی ساختمانی نقاشی پتینه پتینه کاری نقاشی ساختمان مولتی کالر رنگ اکرولیک رنگ پایه آب رنگ بی بو نقاشی ساختمان در تهران نقاشی ساختمان در کرج نقاشی ساختمان در کرج و حومه نقاشی ساختمان در شهریار نقاشی ساختمانی در تهران نقاشی سوله و ویلا نقاشی رنگ چهار چوب و پنجره ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : دو شنبه 28 اسفند 1391
رنگ و خانه و لباس و دفتر کار و ساختمان

 رنگ و زندگي شخصي

 

رنگ و زنان

  • زنان نسبت به افرادي كه به رنگ آبي لباس مي پوشند احساس راحتي و اعتماد بيشتري مي كنند.
  • براي همسرتان يك شاخه رز قرمز به نشانه عشق و علاقه بفرستيد.
  • براي زناني كه صرفا" رابطه دوستي ( و نه عشقي ) داريد رز زرد بفرستيد.
  • يكي از اتاقهاي نشيمن خانه خود را با رنگي خشن و پر رنگ مانند قرمز تيره رنگ كنيد تا نشانه قدرت و انرژي شما نزد همسرتان باشد.
  • رنگ آميزي اتاق خواب به رنگ سبز مي تواند نشانه جواني و طبيعت باشد.

رنگ و خانه

  • بكاربردن رنگهاي سرد براي اجزاي اتاق خواب ( تخت خواب، ملافه ، پتو ... ) مكاني بدور از استرس و آرامش بخش را براي خوابي شيرين براي شما فراهم مي كند.
  • ديوارهاي اتاق خواب را براي ايجاد آرامش به رنگهاي سرد و ملايم مانند آبي يا آبي مايل به سبز رنگ آميزي كنيد.
  • قراردادن كوسن ارغواني روز مبلمان با رنگ خنثي مي تواند نشانه قدرت، توانگري و ثروت بوده و برانگيزنده تخيلات باشد.

رنگ و لباس

  • لباسهاي معمولي با رنگ سبز يا زرد موجب جلب توجه مي شوند. پيراهن يا ژاكت آبي تيره رنگ مي تواند علامت قابليت اعتماد باشد.
  • لباس ورزشي تمام خاكستري و خسته كننده خود را كنار گذاشته و براي راحتي اعصاب خود از رنگهاي تيره تر يا روشنتر استفاده كنيد.
  • لباس سراسر قهوه اي ممكن است شيك بنظر برسد اما خسته كننده و يكنواخت خواهد شد. افزودن كمي رنگهاي سرد يا گرم مانند زرد، طلايي يا سبز باعث درخشانتر شدن ظاهر و فرايندهاي ذهني شما خواهد شد

رنگ و دفتركار

·  ديوارهاي آبي كمرنگ نسبت به سفيد بيشتر توليد آرامش نموده و بيشتر جلب توجه مي كند.

·  اسباب اثاثيه زرشكي يا ارغواني تيره محيط كار شما را مجلل و سلطنتي جلوه خواهد داد.

زندگيتان را رنگي كنيد

اگر تا حال زنگي شما خالي از رنگهاي گوناگون و شاد بوده و تــوجهي به استفاده از رنگها نمي كرديد، بهتر است شروع كنيد. شـركتـهاي تـبلـيغاتي و تـاجران بـاهوش از روانشانسي رنگها براي تاثير گذاري روي شما بهره مي برند، شما نيز بايد براي تاثير گذاري در زندگيتان از رنگها استفاده كنيد.

درك اينكه هر رنگي چه معني دارد، نقطه آغاز خوبي است. با بكارگيري رنگها زندگي خود را شيرين تر و رنگي تر نماييد

 

 آماده ارائه خدمات به انواع شرکتها ، نهادها ، بیمارستان ها ، شهرداری ها و غیره
آماده ارائه خدمات به شما هموطن عزیز در اسرع وقت

تماس با ما : ۷۶۸۰۳۵۴ – ۰۹۱۲ * بابک قلی پور

 

سایت ما :   http://naghashi.org/

 


 

 

 

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: , نقاشی ساختمان , رنگ آمیزی ساختمان , رنگ امیزی ساختمان , رنگ کاری ساختمان , نقاشی ساختمان , رنگ روغنی ساختمان , رنگ آمیزی ساختمان , نقاش ساختمان , رنگ روغن ساختمان , انواع رنگ آمیزی ساختمان , آموزش رنگ آمیزی ساختمان , ترکیب رنگهای ساختمانی , ترکیب رنگ در نقاشی ساختمان , ترکیب رنگها در نقاشی ساختمان , انواع رنگ ساختمان , نقاشی رنگ روغن ساختمان , اصول رنگ آمیزی ساختمان , ترکیب رنگ ساختمان , بتونه کاری دیوار , بهترین نوع رنگ ساختم , رنگ کردن ساختمان , رنگ ساختمان , رنگ کاری ساختمان , ساخت بتونه ساختمان , ترکیب رنگها برای نقاشی ساختمان , رنگ امیزی ساختمان , ساختن رنگ ساختمان , رنگ پلاستیک روی رنگ روغنی , رنگ های ساختمان , بتونه کاری , ترکیب رنگها در نقاشی ساختمان , ترکیب رنگ ساختمانی , جدول ترکیب رنگهای ساختمانی , آموزش بتونه کاری دیوار , آموزش رنگ آمیزی ساختمان , اصول رنگ آمیزی ساختمان , پمپ رنگ , رنگ های ساختمانی , رنگامیزی ساختمان , رنگ روغن دیوار , رنگ روغن ساختمانی , قیمت رنگ آمیزی ساختمان , نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان , نقاشی ساختمان رنگ روغن , نقاشی ساختمان با غلطک , نقاشی ساختمان با پیستوله , نقاشی ساختمان رنگ روغن , رنگ پلاستیک روی رنگ روغن , رنگ پیکوکالر , ترکیب رنگهای ساختمان , ترکیب رنگ های ساختمانی , رنگهای ساختمان , رنگ روغنی پایه آب , طرح رنگ آمیزی ساختمان , انواع رنگ امیزی ساختمان , ترکیب رنگ ساختمانی , ترکیب رنگ برای نقاشی ساختمان , آموزش رنگ زدن ساختمان , آموزش رنگ کاری ساختمان , آموزش رنگ کردن ساختمان , اصول رنگ امیزی , آموزش رنگ آمیزی فلز , آموزش رنگ کردن ساختمان , اموزش بتونه کردن دیوار , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : یک شنبه 27 اسفند 1391
رنگ های داخل ساختمان و رنگ شناسی در ساختمانها

  

 

رنگ دلخواه شما نشانگر قدرتها و ضعفهاي شخصيت شماست. انتخاب رنگها به ناخود آگاه انسان برميگردد. به همين جهت روان شناسان از طريق رنگها و انتخاب آن توسط افراد مختلف به نقاط شخصيتي آنها دست مي يابند. در مکانها و شرايط مختلف بر اساس مشاغل و موقعيت جغرافيايي انسانها از رنگهاي خاصي براي پوشش استفاده ميکنند. پس اين موضوع خود دليل آشکاري است براي اثبات اين که رنگها مفاهيم و معاني مختلفي را ميرسانند...

 

 

اگر شما رنگ قرمز را ميپسنديد و اکثرا قرمز ميپوشيد شما انساني رقابتي و بلند پرواز هستيد و دوست داريد هميشه در مرکز توجه باشيد. قرمز مظهر مديريت و قدرت است. شما بر روي نتيجه و موفقيت تمرکز مي کنيد. فقط بايد زمان بيشتري صرف گوش کردن و توجه به احساسات ديگران بکنيد.

 

اگر شما لباسهاي صورتي زياد ميپوشيد شما طبيعتي خونگرم و دوست داشتني داريد. صورتي نشانه درک بالا و همدردي با ديگران است. هرچند شما ممکن است مثل بچه ها بدون عزم راسخ احتياج به حمايت ديگران داشته باشيد. روي هم رفته صورتي چون ادغام قرمز با حرارت و پاکي سفيد است خصوصيات اين دو را نيز شامل ميشود.اگر شما نارنجي ميپوشيد شما اهل عمل هستيد و شايسته. نارنجي نماينده استقلال، خلاقيت و سازماندهي است. شما بايد سعي کنيد که بر ديگران چيره نشويد.

 

 

 نارنجي نمايانگر معنويت نيز ميباشد.کسي که دوست دارد فعال باشد و زندگي را تجربه کند زرد ميپوشد. کسي که اين رنگ را انتخاب ميکند ذهن جالب و شخصيت مهيجي دارد. زرد نمايانگر سرزندگي، ارتباط و اعمال خود بخودي است. کسي که زرد را ميستايد از هر شي تازه و مدرن استقبال ميکند.  فقط بايد سعي کند که تضادها را هم از ياد ببرد.کسي که رنگ سبز ميپوشد آدم خيرانديشي است. او به زندگي نگاه ميکند و ترجيح ميدهد در کناره راه بايستد. سبز نمايانگر صلح و هماهنگي است. کسي که سبز را انتخاب ميکند حساس و هنرمند است.

 

 

 اما بهتر است که رنگهاي بيشتري به مداد رنگي زندگي خود اضافه کند تا بيشتر با ديگران در زندگي سهيم شود.کسي که لباس آبي کم رنگ را انتخاب ميکند حساس و باهوش است. آبي روشن نمايانگر تخيل خوب، خلاقيت و نگاه عملي به زندگي است. کسي که اين رنگ را ميپسندد بايد سعي کند که توانايي آناليز کردن را براي حل مشکلاتش به کار گيرد.آبي تيره کسي را ميطلبد که احساسات عميق داشته باشد. کسي که تيزهوش و متکي به خود باشد. کسي که آماده براي مسئوليت پذيري و تصميم گيري قاطع باشد. فقط بايد سعي کند که خودش را با عواطف همراه کند که دچار افسردگي نشود.اين رنگ رنگي جدي است که معمولا براي ارتش استفاده ميشود.بنفش متعلق به انسانهايي با روح آزاد همراه با هوش شهودي است. کسي که دوست دارد قابليت هاي ديگري از واقعيت ها و افکار غير معمول استخراج کند.

 

 

او اشتياق بالا و خوش بيني زيادي دارد. فقط بايد مواظب خودخواه شدن باشد.کسي که قهوه اي را ميپسندد بسيار انسان متواضعي است. او راستگوست و يک زندگي معمولي را ميگذراند. او به متعلقات زمين مثل غذا و نوشيدني علاقه دارد.

 

 

همچنين قدر يک همراه خوب را ميداند.شخصيت مثبت و موزون متعلق به کسي است که رنگ سفيد را انتخاب ميکند. زماني که به بن بست ميرسد شروع دوباره همه چيز را برايش ممکن مي کند. اين انسان بسيار متکي به خود است پس بايد مواظب باشد که با ديگران زياد در ارتباط باشد تا تنها نماند. يک انسان منضبط و قوي کسي است که به رنگ سياه علاقه دارد. او ممکن است يکدنده باشد و اصلا انعطاف پذير نباشد. سياه نمايانگر قدرت و دفاع از هدفها است. 

 

 آماده ارائه خدمات به انواع شرکتها ، نهادها ، بیمارستان ها ، شهرداری ها و غیره
آماده ارائه خدمات به شما هموطن عزیز در اسرع وقت

تماس با ما : ۷۶۸۰۳۵۴ – ۰۹۱۲ * بابک قلی پور

 

سایت ما :     http://naghashi.org/ 

,نقاشی ساختمان,رنگ آمیزی ساختمان,رنگ امیزی ساختمان,رنگ کاری ساختمان,نقاشی ساختمان,رنگ روغنی ساختمان,رنگ آمیزی ساختمان,نقاش ساختمان,رنگ روغن ساختمان,انواع رنگ آمیزی ساختمان,آموزش رنگ آمیزی ساختمان,ترکیب رنگهای ساختمانی,ترکیب رنگ در نقاشی ساختمان,ترکیب رنگها در نقاشی ساختمان,انواع رنگ ساختمان,نقاشی رنگ روغن ساختمان,اصول رنگ آمیزی ساختمان,ترکیب رنگ ساختمان,بتونه کاری دیوار,بهترین نوع رنگ ساختم ,رنگ کردن ساختمان,رنگ ساختمان,رنگ کاری ساختمان,ساخت بتونه ساختمان,ترکیب رنگها برای نقاشی ساختمان  ,رنگ امیزی ساختمان,ساختن رنگ ساختمان,رنگ پلاستیک روی رنگ روغنی,رنگ های ساختمان,بتونه کاری,ترکیب رنگها در نقاشی ساختمان,ترکیب رنگ ساختمانی,جدول ترکیب رنگهای ساختمانی,آموزش بتونه کاری دیوار,آموزش رنگ آمیزی ساختمان,اصول رنگ آمیزی ساختمان,پمپ رنگ,رنگ های ساختمانی,رنگامیزی ساختمان,رنگ روغن دیوار,رنگ روغن ساختمانی,قیمت رنگ آمیزی ساختمان,نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان,نقاشی ساختمان رنگ روغن,نقاشی ساختمان با غلطک,نقاشی ساختمان با پیستوله,نقاشی ساختمان رنگ روغن,رنگ پلاستیک روی رنگ روغن,رنگ پیکوکالر,ترکیب رنگهای ساختمان,ترکیب رنگ های ساختمانی,رنگهای ساختمان,رنگ روغنی پایه آب,طرح رنگ آمیزی ساختمان,انواع رنگ امیزی ساختمان,ترکیب رنگ ساختمانی,ترکیب رنگ برای نقاشی ساختمان,آموزش رنگ زدن ساختمان,آموزش رنگ کاری ساختمان,آموزش رنگ کردن ساختمان,اصول رنگ امیزی,آموزش رنگ آمیزی فلز,آموزش رنگ کردن ساختمان,اموزش بتونه کردن دیوار,

 

 

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: , نقاشی ساختمان , رنگ آمیزی ساختمان , رنگ امیزی ساختمان , رنگ کاری ساختمان , نقاشی ساختمان , رنگ روغنی ساختمان , رنگ آمیزی ساختمان , نقاش ساختمان , رنگ روغن ساختمان , انواع رنگ آمیزی ساختمان , آموزش رنگ آمیزی ساختمان , ترکیب رنگهای ساختمانی , ترکیب رنگ در نقاشی ساختمان , ترکیب رنگها در نقاشی ساختمان , انواع رنگ ساختمان , نقاشی رنگ روغن ساختمان , اصول رنگ آمیزی ساختمان , ترکیب رنگ ساختمان , بتونه کاری دیوار , بهترین نوع رنگ ساختم , رنگ کردن ساختمان , رنگ ساختمان , رنگ کاری ساختمان , ساخت بتونه ساختمان , ترکیب رنگها برای نقاشی ساختمان , رنگ امیزی ساختمان , ساختن رنگ ساختمان , رنگ پلاستیک روی رنگ روغنی , رنگ های ساختمان , بتونه کاری , ترکیب رنگها در نقاشی ساختمان , ترکیب رنگ ساختمانی , جدول ترکیب رنگهای ساختمانی , آموزش بتونه کاری دیوار , آموزش رنگ آمیزی ساختمان , اصول رنگ آمیزی ساختمان , پمپ رنگ , رنگ های ساختمانی , رنگامیزی ساختمان , رنگ روغن دیوار , رنگ روغن ساختمانی , قیمت رنگ آمیزی ساختمان , نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان , نقاشی ساختمان رنگ روغن , نقاشی ساختمان با غلطک , نقاشی ساختمان با پیستوله , نقاشی ساختمان رنگ روغن , رنگ پلاستیک روی رنگ روغن , رنگ پیکوکالر , ترکیب رنگهای ساختمان , ترکیب رنگ های ساختمانی , رنگهای ساختمان , رنگ روغنی پایه آب , طرح رنگ آمیزی ساختمان , انواع رنگ امیزی ساختمان , ترکیب رنگ ساختمانی , ترکیب رنگ برای نقاشی ساختمان , آموزش رنگ زدن ساختمان , آموزش رنگ کاری ساختمان , آموزش رنگ کردن ساختمان , اصول رنگ امیزی , آموزش رنگ آمیزی فلز , آموزش رنگ کردن ساختمان , اموزش بتونه کردن دیوار , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : یک شنبه 27 اسفند 1391
پوشش های اصلی در نقاشی ساختمان و خانه

  

 

همواره لازمه ي دريافت نتيجه اي مطلوب از انجام هر نوع کار عملي، وجود اطلاعات و آگاهي لازم تئوري در آن زمينه است. ما در اين مقاله سعي کرده ايم اطلاعاتي را با همين موضوع و هدف ارائه دهيم. رنگ ها در دو بستر اصلي در محيط حضور مي يابند:

 

1. پوشش هاي اصلي فضاها شامل ديوارها، کف ها، سقف ها و درها.

 

2. لوازم دکوراسيون شامل مبلمان، پرده ها، فرش و غيره.

 

در مقام مقايسه اين دو قالب با هم، به لحاظ نقش دکوراسيوني شان در محيط، پوشش هاي فضا از اهميت بيشتري برخوردار مي باشند زيرا که نسبت به لوازم دکوراسيوني ثابت تر بوده و به گونه اي نقش پس زمينه را براي آن لوازم اجرا مي کنند.

 

در ميان اين پوشش ها، ديوارها به جهت وسعت حضورشان در فضا، جايگاه ويژه اي داشته و ميزان تأثير گذاريشان بر ديگر لوازم دکوراسيوني بسيار چشمگيرتر است. گذشته از موضوع تأثير بر روي ديگر لوازم محيط، ديوارها و رنگ انتخابشان در تغيير وسعت و نور فضا نيز بسيار مؤثر است.

 

رنگ هاي خنثي و رنگ سفيد

 

سفيد سمبل خلوص، بي گناهي، پاکي، آرامش و صلح است.

 

رنگ سفيد القاء کننده آرامش، صفا و آسايش است. سفيد به همراه خلوصش، يکي از کاربردي ترين رنگ ها در طراحي دکوراسيوني يک فضا است زيرا که با همه رنگ ها قابل ترکيب است. ( منظور از ترکيب در اين مباحث، کنار هم قرارگيري رنگ ها در يک کمپوزسيون ( ترکيب ) رنگي در فضا است.)

 

به کارگيري رنگ سفيد در فضا به خصوص براي پوشش هاي اصلي، آن مکان را روشن تر و بزرگتر جلوه مي دهد. بنابراين براي فضاهاي کوچک و کم نور انتخاب ايده آلي است. سفيد خالص هنگامي که با نور طبيعي نور پردازي مي شود، يک رنگ گرم را ايجاد مي کند ولي در زير نورهاي مصنوعي به نظر سرد مي رسد. در نتيجه با اضافه کردن نورهاي زرد، قرمز و قهوه اي در کنار نور مصنوعي مانند فلورسنت و يا افزودن لوازمي به يک و يا چند رنگ ياد شده در محيط تغيير مي کند. اين رنگ ها از کيفيت سفيد نمي کاهند بلکه آن را گرم تر مي کنند. رنگ سفيد براي فضاهائي با عناصر معماري قديمي و يا جهت ايجاد هماهنگي بين سبک هاي کاملاً مجزاي معماري بسيار ايده آل است. براي حفظ آرامش فضايي با سطوح سفيد مي توان از لوازمي با رنگ هاي خنثي و بافت هاي طبيعي مانند چوب استفاده نمود و براي ايجاد تضادهاي ظريف و زيبا، تعدادي رنگ هاي دراماتيک نيز به اين ترکيب افزود.

 

رنگ هاي خنثي

 

رنگ هاي خنثي، رنگ هايي هستند که از ميزان زيادي سفيد برخوردار بوده ولي به هيچ يک از رنگ هاي اوليه و ثانويه متمايل نيستند. با اين تعريف رنگ هاي کم مايه مانند صورتي کم رنگ يا آبي آسماني جز رنگ هاي خنثي محسوب نمي شوند ولي رنگ کرم يکي از رنگ هاي خنثي به حساب مي آيد. همين مسئله در مورد خاکستري روشن که از مشکي نشأت گرفته است نيز صدق مي کند. رنگ هاي خنثي در بسياري از مواد طبيعي مانند سنگ ها، خاک، زمين، چوب ، حصير، شن و امثال اينها و يا در برخي از موارد مصنوعي مانند فلز، شيشه، سيمان و غيره ديده مي شوند.

 

 رنگ هاي خنثي در دنياي دکوراسيون از اهميت بسياري برخوردار بوده و کاربردي هستند. خنثي بودن آنها به اين معناست که مي توانيد به راحتي در کنار هر رنگ ديگري بدون احتمال وجود از دست رفتن زيبايي هاي هر يک به خصوص رنگ ها، ترکيبي مناسب در فضا ايجاد کرد. با توجه به آنکه اين رنگ ها نيز آرام بخش و ملايم هستند. با پوشش ديوار به يکي از آنها مي توان پس زمينه خوبي براي نصب تابلو ، نوارهاي چاپي و کاغذي ، پرده ها به طور کلي ديوارکوب ها فراهم آورد.

 

اگر فضا به قدري از لوازم دکوراسيوني پر شده باشد که احساس آرامش را بر هم ريزند، يکي از راههاي ايجاد تعادل در محيط با حفظ همان وسائل، رنگ آميزي سطوح اصلي يا تعويض پوشش هاي ثانويه مانند رومبلي، پرده و غيره به يکي از رنگ هاي خنثي است. هنگامي که قصد داريد قسمتي از فضا مانند يک ديوار، در، پنجره و يا حتي خرده ريزهايي مانند دستگيره، چوب پرده و به طور کلي هر وسيله اي که در محيط وجود دارد به محض ورود بيننده به داخل، نظر او را جلب نکند. آنها را به يکي از رنگ هاي خنثي رنگ آميزي کرده و يا رنگ خنثي را در انتخاب آنها در نظر بگيريد.

 

از اين خاصيت رنگ هاي خنثي براي رفع عيوب معماري و شکستگي ها و فرورفتگي ها مي توان بهره زيادي کسب کرد. به عنوان مثال با رنگ آميزي بخشي از فضا که داراي مشکل ساختاري است و شما نمي خواهيد فوري مورد توجه بيننده قرار بگيريد، توسط يکي از رنگ هاي خنثي به راحتي مي توانيد آن را در نظر اول بپوشانيد. به کارگيري رنگ هاي خنثي در محيط نيز با اهداف گوناگون دکوراسيوني صورت مي گيرد.

 

نصب تابلوئي به رنگ زرد، با خاصيت گرم در فضايي که اغلب پوشش ها و لوازم دکوراسيوني آن از رنگ هاي خنثي انتخاب شده است، مي تواند داراي دو هدف باشد:

 

1. جلب نظر بيننده به طرف اثر هنري تابلو که در اينجا با نورپردازي اين تأکيد را بيشتر کرده است.

 

2. تغيير فضاي يکنواختي با عنصري با رنگ آميزي گرمتر و انرژي دارتر. رنگ هاي خنثي در پرده هاي مختلف از روشن تا تيره وجود دارند و به لحاظ سبک جز ترکيبات رنگي مورد استفاده در سبک کلاسيک هستند.

 

به عنوان نمونه اگر طراح داخلي به لزوم جلوه دادن فرورفتگي در کنار پنجره و پله تأکيد داشت به طور قطع يک و يا ترکيبي از چند رنگ گرم را در کنار رنگ هاي ملايم و خنثي به کار مي برد تا به اين ترتيب نظر هر بيننده در حال عبور از آن محيط را به خود جلب کند. ولي اکنون با انتخاب اغلب پوشش هاي محيط به رنگ هاي خنثي مقصودي برعکس داشته و ممکن است هنگامي که فردي از پايين به بالا آمده و يا از پله ها به طبقه پايين مي رود حتي اين فضا را ناديده بگذرد.

 

 

 

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: , نقاشی ساختمان , رنگ آمیزی ساختمان , رنگ امیزی ساختمان , رنگ کاری ساختمان , نقاشی ساختمان , رنگ روغنی ساختمان , رنگ آمیزی ساختمان , نقاش ساختمان , رنگ روغن ساختمان , انواع رنگ آمیزی ساختمان , آموزش رنگ آمیزی ساختمان , ترکیب رنگهای ساختمانی , ترکیب رنگ در نقاشی ساختمان , ترکیب رنگها در نقاشی ساختمان , انواع رنگ ساختمان , نقاشی رنگ روغن ساختمان , اصول رنگ آمیزی ساختمان , ترکیب رنگ ساختمان , بتونه کاری دیوار , بهترین نوع رنگ ساختم , رنگ کردن ساختمان , رنگ ساختمان , رنگ کاری ساختمان , ساخت بتونه ساختمان , ترکیب رنگها برای نقاشی ساختمان , رنگ امیزی ساختمان , ساختن رنگ ساختمان , رنگ پلاستیک روی رنگ روغنی , رنگ های ساختمان , بتونه کاری , ترکیب رنگها در نقاشی ساختمان , ترکیب رنگ ساختمانی , جدول ترکیب رنگهای ساختمانی , آموزش بتونه کاری دیوار , آموزش رنگ آمیزی ساختمان , اصول رنگ آمیزی ساختمان , پمپ رنگ , رنگ های ساختمانی , رنگامیزی ساختمان , رنگ روغن دیوار , رنگ روغن ساختمانی , قیمت رنگ آمیزی ساختمان , نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان , نقاشی ساختمان رنگ روغن , نقاشی ساختمان با غلطک , نقاشی ساختمان با پیستوله , نقاشی ساختمان رنگ روغن , رنگ پلاستیک روی رنگ روغن , رنگ پیکوکالر , ترکیب رنگهای ساختمان , ترکیب رنگ های ساختمانی , رنگهای ساختمان , رنگ روغنی پایه آب , طرح رنگ آمیزی ساختمان , انواع رنگ امیزی ساختمان , ترکیب رنگ ساختمانی , ترکیب رنگ برای نقاشی ساختمان , آموزش رنگ زدن ساختمان , آموزش رنگ کاری ساختمان , آموزش رنگ کردن ساختمان , اصول رنگ امیزی , آموزش رنگ آمیزی فلز , آموزش رنگ کردن ساختمان , اموزش بتونه کردن دیوار , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : یک شنبه 27 اسفند 1391
ترکیب رنگ های مختلف برای خانه

  ترکیب رنگ های مختلف برای خانه

شما مي‌توانيد خانه‌تان را به‌سليقه خودتان و به شكلي كاملا متفاوت با خانه‌هاي ديگر رنگ‌آميزي كنيد تا حس متفاوت بودن داشته باشيد. از تجربه‌كردن نترسيد.

 

 

 

 

از بين رنگ‌هاي يك جعبه مداد رنگي كدام را بيشتر دوست داريد؟ نخستين رنگي كه براي لباس‌هاي‌تان انتخاب مي‌كنيد چيست؟ چقدر در خانه خود به رنگ‌‌ها اهميت مي‌دهيد؟

 

بعضي‌‌ها از كودكي با يك رنگ خاص پيوند خورده‌اند و براي خريد هر وسيله‌اي به‌دنبال همان رنگ هستند.در اطراف‌مان ديده‌ايم افرادي را كه طيف‌هاي مختلف رنگ صورتي را در لباس، كفش، كيف، تلفن همراه و... به كار مي‌برند.

 

علاقه به يك رنگ دليل به كار بردن آن به تنهايي يا استفاده بيش از حد آن نيست. هر چقدر هم يك رنگ شما را به وجد بياورد ديدن آن به كرات و بدون تركيب شدن با رنگ‌هاي ديگر شما را خسته خواهد كرد. بهتر است براي تكراري نشدن رنگ دلخواه‌تان و رسيدن به نتيجه ايده‌آل، از تركيب چند رنگ هارمونيك و هماهنگ استفاده كنيد. يادتان باشد براي ايجاد تغيير در دكوراسيون خانه لزوما احتياجي نداريد كه راه‌هاي پرهزينه و زمان بر را انتخاب كنيد، درحالي‌كه مي‌توانيد با يك تغيير كوچك فضايي نو و متفاوت خلق كنيد. درنظر گرفتن رنگ‌هاي جديد براي فضا، بهترين راه تغيير دكور با صرف مبلغ ناچيزي است. بهتر است انتخاب اين رنگ‌ها متناسب با روحيه و شرايطي كه در آن هستيد صورت بگيرد. براي مثال اگر منزل‌تان كوچك است سعي كنيد از رنگ‌هاي روشن استفاده كنيد تا فضا بزرگ‌تر از آنچه هست به‌نظر بيايد. حتي اگر درصدد تغيير دكوراسيون كلي خانه نيز هستيد نخستين قدم را در جهت تعيين رنگ‌هاي مذكور برداريد، مطمئنا انتخاب وسايل و مبلمان با دانستن قطعي رنگ‌هاي مورد نظر بسيار ساده‌تر و نتيجه كار دلچسب‌تر خواهد بود. كمي خلاقيت داشته باشيد! شايد برخي رنگ‌‌ها را به تنهايي دوست نداشته باشيد ولي همين رنگ‌‌ها در همنشيني با رنگ‌هاي ديگر جلوه بسياري براي‌تان خواهد داشت. مي‌توانيد از تركيب‌هاي زير نيز ايده بگيريد.

 

 

 

 

 

 

سفيد، نارنجي و قهوه‌اي

 

زياد گرمايي نباشيد

 

اگر جزو آن دسته از افراد هستيد كه به رنگ سفيد علاقه داريد، يك پيشنهاد خوب براي شما، استفاده از تركيب نارنجي و قهوه‌اي روي زمينه سفيد است. نارنجي و قهوه‌اي از جمله رنگ‌هاي بسيار گرم محسوب مي‌شوند پس در استفاده از آنها زياده روي نكنيد به‌خصوص اگر كف‌پوش خانه‌‌تان چوب، پاركت يا سراميك تيره است. كف تيره احتياج به مبلمان روشن دارد و روي كف روشن، مبلمان تيره و رنگي بيشتر خودنمايي مي‌كند. براي تزئين مبلمان روشن و ساده تعداد زيادي كوسن رنگي تهيه كنيد و از تنوع رنگي آن‌ها لذت ببريد. گزينه ديگر اين‌ است كه رويه تشك يك يا 2 مبل تك‌نفره‌‌تان را نارنجي يا قهوه‌اي درنظر بگيريد و اين‌بار آن‌ها را با كوسن‌هاي سفيد ساده بياراييد. فقط دقت داشته باشيد كه در استفاده از يك رنگ و به‌خصوص يك رنگ گرم افراط نكنيد زيرا به مرور زمان باعث خستگي‌‌تان مي‌شود.

 

 

 

 

زيتوني، بژ، سفيد و قهوه‌اي

 

طبيعت آرامش بخش

 

بژ روشن يا سفيد به‌عنوان رنگ غالب در كنار سبز زيتوني و قهوه‌اي تركيبي آرامش بخش و دكوراتيو به شما مي‌دهد. طيف‌هاي مختلف رنگ بژ و زيتوني را در كوسن‌‌ها واكسسوري‌‌ها به كار بريد. اگر مي‌خواهيد با اين سبز تركيبي گرم‌تر داشته باشيد از كمي رنگ نارنجي يا صورتي به جاي رنگ بژ استفاده كنيد. تلفيق سبز و قهوه‌اي طبيعت را تداعي مي‌كند و كساني كه به اين رنگ‌ها كنار هم علاقه دارند ذاتا طبيعت‌گرا هستند. اين تركيب رنگي براي هر اتاقي از خانه قابل استفاده است بنابراين آزادانه تصميم بگيريد كه اين آرامش و زيبايي را در كدام بخش خانه مي‌خواهيد. اگر تنوع رنگي را زياد نمي‌پسنديد، مي‌توانيد از قهوه‌اي و سفيد به‌طور عمده استفاده كنيد و رنگ‌هاي مكمل را كمتر به كار بريد.

 

 

 

سفيدو صورتي

 

محبوب خانم‌ها

 

اكثر خانم‌‌ها به رنگ صورتي و طيف‌هاي آن بسيار علاقه‌مندند، اگر شما هم جزو اين دسته‌ايد، گزينه‌هاي نسبتا متنوعي داريد. اگر كف خانه‌‌تان روشن است (براي مثال سفيد، شيري يا بژ و حتي كف‌پوش‌هاي چوبي روشن) مي‌توانيد مبلمان‌تان را صورتي چرك انتخاب كرده و براي زيباتر شدن كار از چند كوسن سفيد و سرخابي استفاده كنيد. فراموش نكنيد كه انتخاب يك يا 2 مبل تك‌نفره با رنگي متفاوت از كاناپه‌‌تان گزينه‌اي بي‌نهايت دكوراتيو محسوب مي‌شود پس مي‌توانيد يك مبل سفيد با كوسن‌هاي صورتي نيز در مجموعه مبلمان‌تان قرار دهيد. براي ميز وسط يكي از بهترين گزينه‌ها ميزهاي چوبي كوتاه و ساده هستند كه در كنار صورتي و سفيد جلوه فوق‌العاده‌اي دارند.

 

 

 

 

سفيد و رنگ‌هاي خنثي

 

براي مدرن‌ها

 

علاقه به رنگ سفيد و القاي حس تميزي و سبكبالي در بعضي‌‌ها باعث مي‌شود كه فضايي بدون رنگ‌هاي اضافي درنظر داشته باشند. در چنين شرايطي استفاده از رنگ‌هاي خنثي مانند شيري، خاكي، كافي كرم، بژ، طوسي روشن و... در كنار رنگ سفيد نه تنها اين رنگ را نمي‌پوشاند بلكه باعث بروز زيبايي بيشتر آن خواهد بود. اگر اين اتاق‌‌ها همواره تميز نگه داشته شوند اتاق‌هايي دكوراتيو و ساده در اختيار داريد. استفاده از اين فضا براي سبك مدرن توصيه مي‌شود.

 

 

 

سرمه‌اي، سفيد، طوسي و قهوه‌اي

 

نشانگر اقتدار

 

سرمه‌اي رنگي رسمي و سنگين است، اين رنگ به عبارتي حس حكومت و سلطنت را مي‌رساند بنابراين هرچقدر هم كه مبل راحتي را انتخاب كنيد با استفاده از اين رنگ مي‌توانيد كمي آن‌را رسمي نشان دهيد. طوسي يا خاكي به‌عنوان رنگ غالب مناسب است فقط سعي كنيد تا حد امكان آنها را به‌عنوان رنگ ديوار‌ها يا كف به كار ببريد، زيرا كمي تيرگي اضافي در اين رنگ‌ها فضا را دلگير و خسته‌كننده مي‌كند. آشپزخانه با اين تركيب معمولا توصيه نمي‌شود زيرا اين رنگ تا حدي از اشتهاي شما مي‌كاهد.

 

 

 

سفيد و رنگ‌هايي كه دوست داريد!

 

تزريق هيجان به فضا

 

اگر تميز نگه‌‌داشتن مبلمان و فرش براي‌تان خيلي دشوار نيست و به رنگ‌هاي سفيد و روشن علاقه داريد، مي‌توانيد از اين ايده خلاقانه براي دكور خانه و به‌ويژه ناهارخوري‌تان استفاده كنيد. در يك فضاي كاملا روشن كه ديوار‌‌ها و كف يك‌پارچه به‌نظر مي‌رسند، چند رنگ مختلف ولي هماهنگ (براي مثال سبز مغزپسته‌اي، آبي زنگاري، زرد و سرخابي) بسيار هيجان انگيز خواهد بود. ميز ناهار‌خوري‌تان را سفيد انتخاب كنيد و تعدادي صندلي با تركيب رنگي متفاوت براي آن درنظر بگيريد. خواهيد ديد كه به يك‌باره فضايي بي‌نهايت زيبا و دكوراتيو در اختيار داريد! براي كامل شدن كار مي‌توانيد از وسايل جانبي به رنگ صندلي‌‌ها مثل دستمال سفره، شمع و ... براي تزئين ميز‌تان استفاده كنيد. فقط اگر به‌دنبال ايجاد فضايي رسمي و كلاسيك هستيد اين دكور به هيچ وجه مناسب نيست

 

آماده ارائه خدمات به انواع شرکتها ، نهادها ، بیمارستان ها ، شهرداری ها و غیره
آماده ارائه خدمات به شما هموطن عزیز در اسرع وقت

تماس با ما : 7680354 - 0912 * بابك قلي پور

 

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: , نقاشی ساختمان , رنگ آمیزی ساختمان , رنگ امیزی ساختمان , رنگ کاری ساختمان , نقاشی ساختمان , رنگ روغنی ساختمان , رنگ آمیزی ساختمان , نقاش ساختمان , رنگ روغن ساختمان , انواع رنگ آمیزی ساختمان , آموزش رنگ آمیزی ساختمان , ترکیب رنگهای ساختمانی , ترکیب رنگ در نقاشی ساختمان , ترکیب رنگها در نقاشی ساختمان , انواع رنگ ساختمان , نقاشی رنگ روغن ساختمان , اصول رنگ آمیزی ساختمان , ترکیب رنگ ساختمان , بتونه کاری دیوار , بهترین نوع رنگ ساختم , رنگ کردن ساختمان , رنگ ساختمان , رنگ کاری ساختمان , ساخت بتونه ساختمان , ترکیب رنگها برای نقاشی ساختمان , رنگ امیزی ساختمان , ساختن رنگ ساختمان , رنگ پلاستیک روی رنگ روغنی , رنگ های ساختمان , بتونه کاری , ترکیب رنگها در نقاشی ساختمان , ترکیب رنگ ساختمانی , جدول ترکیب رنگهای ساختمانی , آموزش بتونه کاری دیوار , آموزش رنگ آمیزی ساختمان , اصول رنگ آمیزی ساختمان , پمپ رنگ , رنگ های ساختمانی , رنگامیزی ساختمان , رنگ روغن دیوار , رنگ روغن ساختمانی , قیمت رنگ آمیزی ساختمان , نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان , نقاشی ساختمان رنگ روغن , نقاشی ساختمان با غلطک , نقاشی ساختمان با پیستوله , نقاشی ساختمان رنگ روغن , رنگ پلاستیک روی رنگ روغن , رنگ پیکوکالر , ترکیب رنگهای ساختمان , ترکیب رنگ های ساختمانی , رنگهای ساختمان , رنگ روغنی پایه آب , طرح رنگ آمیزی ساختمان , انواع رنگ امیزی ساختمان , ترکیب رنگ ساختمانی , ترکیب رنگ برای نقاشی ساختمان , آموزش رنگ زدن ساختمان , آموزش رنگ کاری ساختمان , آموزش رنگ کردن ساختمان , اصول رنگ امیزی , آموزش رنگ آمیزی فلز , آموزش رنگ کردن ساختمان , اموزش بتونه کردن دیوار , ,
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : یک شنبه 27 اسفند 1391
نقاشی ساختمان در تهران و کرج

  

 نقاشی ساختمان در تهران و کرج

باز در این مطلب می  خواهیم در مورد نقاشی ساختمان و پیش رو بودن عید و بازار داغ نقاشی ساختمان و خانه و خانه تکانی و تزیین خانه و منزل شما حرف بزنیم

اجرای نقاشی ساختمان در ایام های مانده به عید و پیش رو بود آن برای ما و نظافت و پاکیزگی منزل و خانه خود در این ایام به یک دغدغه فکری تبدیل شده است

اکثر دوستان با برنامه ریزی دقیق و تعیین وقت قبلی و سفارش نقاشی ساختمان و انجام بلکا و نصب دو روزه بلکا و مولتی کالر و رنگ های بی بو یا همان رنگ اکرولیک با یک تماس کار خود و زمان آن را تعیین کرده و با خیال راحت به مسائل خرید شب عید می پردازند

دوستان و مشتریان گرامی : به علت سفارش بیش از حد نقاشی ساختمان در شب عید و برنامه ریزی آن از هموطنان خواهشمندیم که اگر قصد نقاشی ساختمان خود را دارید شما میتوانید کارهای خود را تنظیم کنید تا ما با اکیپ آماده خود آماده ارائه خدمات به شما با شیم

خدمات رنگ آميزي ساختمان

تخصص ما اجراي رنگ و پوششهاي ساختمان است

اجراي انواع رنگ هاي مولتي كالر اكريليك پوششهاي سلولزي رنگ هاي روغني و پلاستيك سيلر و كيلر پلي استر و نيم پلي استر رنگ هاي نما ( غبار گريز )كنتكس و رولكس و هر نوع پوشش ساختماني با بهترين كيفيت

با به كار گيري اصول روانشناسي رنگ بر اساس اصول چاكرا تراپي به شما در رسيدن به اهدافتان از نظر فروش ساختمان يا رسيدن به آرامش روحي و.... كمك خواهد كرد اين تكنيك براي اولين بار در ايران توسط شركت مهر آذين ارائه شده.

به كار گيري جديد ترين روشهاي اجراي پوششهاي ساختمان در زمينه رنگ هاي سنتي و كلاسيك

اجراي كار به صورت پيماني .اجرت .مصالح و اجرت .قرارداد جهت تامين نيروي متخصص در اين زمينه

و هر گونه خدمات در زمينه رنگ آميزي ساختمان به صورت حرفه اي

با تيمهاي كاري ورزيده و ابزار مدرن توانايي انجام هرگونه كار در هر حجم كاري از يك واحد تا 10000 واحد كاري

اماده پاسخ گويي به سوالات شما در زمينه رنگ و پوششهاي ساختماني و مشاوره رايگان

آماده ارائه خدمات در سراسر كشور (استقرار شركت در اصفهان مي باشد و فقط براي كارهاي با متراژ بالاي 3000 متر مربع براي شهر هاي ديگر طرف قرار داد خواهد شد )

مجري جديد ترين سبك هاي رنگ آميزي كشور

مانند رنگهاي ترك و طراحي با رنگ هاي اكروليك و ...

كيفيت كار برابر با استاندارد هاي مورد تاييد اتحاديه با قرار داد معتبر في مابين شركت و كارفرما با ضمانت در تاريخ تحويل وكيفيت كار.

از سايت ما به آدرس زير بازديد كنيد

بهترين نوع رنگ و مناسب ترين طيف آن را طبق اصول روانشناسي ازما بخواهيد

تجربيات با ارزش در زمينه علوم روحي و رنگ شناسي به روش چاكرا تراپي را به صورت عملي و قابل لمس با صنعت رنگ آميزي ادقام نموديم تا بهترين را به شما تقديم كنيم

آيا ميدانيد با انتخاب رنگ ...... سير بهبود بيماري هاي جسمي را سرعت بخشيد .

و يا با انتخاب رنگ ...... بهبود بيماري هاي روحي را به طرز باور نكردني سرعت ببخشيد ؟

آيا مي دانيد با انتخاب رنگ ..... مي توانيد ضمير نا خود اگاه خود را به گونه اي سازيد كه با ديگران به راحتي ارتباط بر قرار كنيد و سخنور خوبي شويد ؟

آيا ميدانيد با انتخاب رنگ ..... اولين مشتري عاشق ساختمان شما خواهد شد و آن را خواهد خريد !!!!

بله در عمل تمام موارد فوق اثبات شده و با تائيده جهاني مي باشد

برچسب های نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان

,نقاشی ساختمان,رنگ آمیزی ساختمان,رنگ امیزی ساختمان,رنگ کاری ساختمان,نقاشی ساختمان,رنگ روغنی ساختمان,رنگ آمیزی ساختمان,نقاش ساختمان,رنگ روغن ساختمان,انواع رنگ آمیزی ساختمان,آموزش رنگ آمیزی ساختمان,ترکیب رنگهای ساختمانی,ترکیب رنگ در نقاشی ساختمان,ترکیب رنگها در نقاشی ساختمان,انواع رنگ ساختمان,نقاشی رنگ روغن ساختمان,اصول رنگ آمیزی ساختمان,ترکیب رنگ ساختمان,بتونه کاری دیوار,بهترین نوع رنگ ساختم ,رنگ کردن ساختمان,رنگ ساختمان,رنگ کاری ساختمان,ساخت بتونه ساختمان,ترکیب رنگها برای نقاشی ساختمان  ,رنگ امیزی ساختمان,ساختن رنگ ساختمان,رنگ پلاستیک روی رنگ روغنی,رنگ های ساختمان,بتونه کاری,ترکیب رنگها در نقاشی ساختمان,ترکیب رنگ ساختمانی,جدول ترکیب رنگهای ساختمانی,آموزش بتونه کاری دیوار,آموزش رنگ آمیزی ساختمان,اصول رنگ آمیزی ساختمان,پمپ رنگ,رنگ های ساختمانی,رنگامیزی ساختمان,رنگ روغن دیوار,رنگ روغن ساختمانی,قیمت رنگ آمیزی ساختمان,نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان,نقاشی ساختمان رنگ روغن,نقاشی ساختمان با غلطک,نقاشی ساختمان با پیستوله,نقاشی ساختمان رنگ روغن,رنگ پلاستیک روی رنگ روغن,رنگ پیکوکالر,ترکیب رنگهای ساختمان,ترکیب رنگ های ساختمانی,رنگهای ساختمان,رنگ روغنی پایه آب,طرح رنگ آمیزی ساختمان,انواع رنگ امیزی ساختمان,ترکیب رنگ ساختمانی,ترکیب رنگ برای نقاشی ساختمان,آموزش رنگ زدن ساختمان,آموزش رنگ کاری ساختمان,آموزش رنگ کردن ساختمان,اصول رنگ امیزی,آموزش رنگ آمیزی فلز,آموزش رنگ کردن ساختمان,اموزش بتونه کردن دیوار,

 

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: نقاشی ساختمان , نقاشي ساختمان , رنگ آمیزی ساختمان , نقاش ساختمان , آموزش نقاشی ساختمان , مراحل نقاشی ساختمان , کتاب نقاشی ساختمان , کتاب آموزش نقاشی ساختمان , رنگ و نقاشی ساختمان , اموزش نقاشی ساختمان , ترکیب رنگها برای نقاشی ساختمان , طریقه نقاشی ساختمان , نقاشی ساختمان با غلطک , نقاشیساختمان , راهنمای نقاشی ساختمان , بهترین رنگ ساختمان , آموزش نقاشي ساختمان , روانشناسی رنگها در ساختمان , درباره نقاشی ساختمان , نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان , مراحل نقاشي ساختمان , نقاسی ساختمان , نقا شی ساختمان , نقاشی , مراحل رنگ کاری ساختمان , نقاشى ساختمان , نقاشی در ساختمان , , بهترین رنگ برای نقاشی ساختمان , روانشناسی رنگ در ساختمان , رنگامیزی ساختمان , اموزش رنگ ساختمان , بهترين رنگ براي نقاشي ساختمان , تجربیات نقاشی ساختمان , دانلود جزوه نقاشی ساختمان , دانلود کتاب نقاشی ساختمان , اصول نقاشي ساختمان , آموزش نقاشی ساختمان با غلتک , آموزش مراحل نقاشی ساختمان , رنگ آمیزی مدرن منزل , رنگ امیزی ساختمان , رنگ امیزی در ساختمان , رنگ ونقاشی ساختمان , رنگ کاری ساختمان , رنگ ساختمان , روانشناسی رنگ ها در ساختمان , روانشناسی رنگها برای ساختمان , مراحل رنگ کاری , نقاشی از ساختمان , نقاشي ساختمان بتونه , نقاشس ساختمان , نقاشی ساخثمان , نقاشی در و ساختمان , نقاشی ساختمان تهران , نقاشی سقف ساختمان , کتب آموزشی نقاشی ساختمان , کندن بلکا از دیوار , نقاشی ساختمان در تهران , نقاشی ساختمان درتهران , نقاشی ساختمان قیمت , نقاشی ساختملن , نقاشی ساختمن , نقاشی ساختنان , نقاشی ساختکان , نقاشی در وساختمان , نقاشی دیوار , نقاشی رنگ ساختمان , نقاشی ساختمان به رنگ یاسی , نقاشی ساختمان آموزش , نقاشی سریع منزل ساختمان , کتاب نقاشي ساختمان , نقاشی کامل ساختمان , نقاشی کردن درهای ساختمانی , نقاشی ساختمان , نمای نقاشی داخل ساختمان , ننقاشی سخاتمان , هزينه نقاشي ساختمان , هزینه نقاشی ساختمان , وبلاگ های رنگ کاری ساختمان , کار نقاشی ساختمان , کارهای نقاشی ساختمان , نقاشي ديوار با غلطك , نقاشي ساحتما , نقاشي ساختتمان , نقاشي ساختمان آموزش , نقاشي ساختمان با غلتك , نقاشي ساختمان با غلطك , نقاسي ساختمان , نقاش خوب ساختمان , نقاش سا ختمان , نقاش ساختمان چیست , نقاش ساختمان خود باشید , نقاش ساختمان در تهران , نقاش ساختمان شوید , نقاش ساخنمان , نقاشي ساختمان چيست , نقاشي ساختمان در تهران , نقاشي ساختمان قيمت , نقاشي ساختمان , نقاشي ساختمتن , مراحل رنگ کاری ساختمان , نقاشی کردن درهای ساختمانی , اموزش نقاشی ساختمان , هزينه نقاشي ساختمان , مراحل رنگ کاری , نقاشی رنگ ساختمان , کندن بلکا از دیوار , نقاشی ساخثمان , نقاشی سقف ساختمان , نقاشی از ساختمان , کار نقاشی ساختمان , نقاشی ساختمان درتهران , نقاشی سریع منزل ساختمان , نقاسی ساختمان , ننقاشی سخاتمان , رنگامیزی ساختمان , تجربیات نقاشی ساختمان , بهترین رنگ ساختمان , آموزش نقاشی ساختمان , روانشناسی رنگ ها در ساختمان , نقا شی ساختمان , نمای نقاشی داخل ساختمان , مراحل نقاشی ساختمان , رنگ امیزی ساختمان , درباره نقاشی ساختمان , نقاش ساختمان , رنگ ساختمان , آموزش نقاشي ساختمان , نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان , نقاشی ساختمان با غلطک , نقاشی , کتب آموزشی نقاشی ساختمان , نقاشی کامل ساختمان , نقاشی ساختمان آموزش , نقاشی دیوار , نقاشی در وساختمان , مراحل نقاشي ساختمان , کارهای نقاشی ساختمان , نقاشی در و ساختمان , بهترین رنگ برای نقاشی ساختمان , ترکیب رنگها برای نقاشی ساختمان , نقاشی ساختکان , کتاب آموزش نقاشی ساختمان , روانشناسی رنگها برای ساختمان , نقاشی ساختمان به رنگ یاسی , نقاشی ساختمان , نقاشس ساختمان , طریقه نقاشی ساختمان , اموزش رنگ ساختمان , نقاشى ساختمان , رنگ کاری ساختمان , وبلاگ های رنگ کاری ساختمان , نقاشی ساختمان تهران , نقاشي ديوار با غلطك , آموزش مراحل نقاشی ساختمان , رنگ و نقاشی ساختمان , نقاشی در ساختمان , دانلود جزوه نقاشی ساختمان , کتاب نقاشي ساختمان , نقاشي ساحتما , نقاشي ساختمان بتونه , هزینه نقاشی ساختمان , اصول نقاشي ساختمان , نقاشی ساختمان در تهران , راهنمای نقاشی ساختمان , رنگ آمیزی مدرن منزل , نقاشي ساختمان , نقاشی ساختملن , رنگ امیزی در ساختمان , نقاشی ساختنان , آموزش نقاشی ساختمان با غلتک , روانشناسی رنگها در ساختمان , نقاشی ساختمان قیمت , نقاشیساختمان , دانلود کتاب نقاشی ساختمان , نقاشی ساختمن , روانشناسی رنگ در ساختمان , رنگ آمیزی ساختمان بهترين رنگ براي نقاشي ساختمان , کتاب نقاشی ساختمان , رنگ ونقاشی ساختمان , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : یک شنبه 27 اسفند 1391
انتخاب رنگ کلاس مدارس و مراکز آموزشی

      http://naghashi.org/     

انتخاب رنگ کلاس مدارس و مراکز آموزشی

http://naghashi.org/ 

 

بسياري مي انديشند که رنگ تنها عامل تفاوت در اشياست و به کمک آن اشيا راحت تر و بهتر شناخته مي شوند. عده اي نيز معتقدند که رنگ براي تزئين منزل, اشيا, لباس و ... است. اما از ديدگاه روانشناسي, رنگ ها جايگاه ويژه اي در زندگي انسان دارند, يعني, بخش مهمي از زندگي ما را تشکيل مي دهند و جزئي جدايي ناپذير از زندگي ما هستند. با استفاده از رنگ کردن مي توان در همة افراد و در هر سني تاثير مثبت يا منفي گذاشت. اين تاثير در کودکان, نوجوانان و جوانان بيشتر از هرکس ديگري نمود پيدا مي کند.

 

 

 

 

 

 

 

http://naghashi.org/

 

انتخاب رنگ مناسب در بعضي از مکان ها بسيار مهم است. اين مساله زماني اهميت بيشتري مي يابد که فرد دائماً با مکان مورد نظر در تماس باشد يا براي مدتي طولاني مجبور باشد در آن مکان اقامت گزيند. «مدرسه» يکي از همين مکان هاست.

 

 

 

 

 

دانش آموزان, زنده ترين, مفيدترين و فعال ترين ساعات خود را در روز, در مدرسه سپري مي کنند و بي شک حق دارند که بخواهند در مکاني دلچسب, آرام و زيبا به درس و تحصيل بپردازند. از اين رو دقت در انتخاب رنگ کلاس ها, راهروها, بوفه, نمازخانه, دفتر مدرسه و ... بسيار مهم و قابل تامل است.

 

 

تاثير رنگ ها در برقراري ارتباط

 

 

به عقيده روانشناسان, رنگ اشيا, فضا و لباس افراد تاثير مستقيمي در برقراري ارتباط شخص با آنها دارد. بارها کوشيده ايم با فرد, فضا, مکان و يا حتي غذايي ارتباط بر قرار کنيم, اما نتوانسته ايم. اين دقيقاً ناشي از تاثير رنگ آنها بر روان ماست. از اين رو, دانش آموز تا زماني که نتواند خود را با فضاي کلاس, اشياي داخل آن, ميز و نيمکت, لباس معلم, و مانند آنها تطبيق دهد, نمي تواند از حضور در کلاس لذت ببرد و در فضاي آن احساس آرامش کند. معمولاً کلاس هاي درس, راهروها, دفتر مدرسه, درها و جاهاي ديگر مدرسه, با رنگ هايي ايستا و مرده, چون سفيد و خاکستري رنگ مي شوند. اخيراً ورود «وايت بورد» سفيد به کلاس ها نيز بر تاثير اين فضاي مرده و ايستا افزوده است. ميز فلزي آموزگار و ديوارهاي خالي از تصاوير شاد نيز عوامل ديگري در تشديد اين تاثير نامطلوب هستند. مجموع اين عوامل سبب مي شود در دانش آموزان کلاس, بي حوصلگي, يکنواختي, بي تحرکي و بي ميلي بروز کند.

 

 

اين نکات اگرچه ممکن است به وضوح ديده نشوند, اما بي شک بر لايه هاي پنهان ذهن دانش آموز تاثير مي گذارند و باعث مي شوند دانش آموز نتواند با مدرسه ارتباط برقرار کند.

 

 

 

 

 

 

تاثير رنگ بر رفتار و حالات شخص

 

 

به همان ميزان که رنگ قرمز محرک و شادي بخش است, رنگ آبي ايجاد آرامش مي کند و احساسي آميخته با صلابت و شکوه در بيننده به وجود مي آورد, رنگ صورتي مهرباني و عطوفت ايجاد مي کند, رنگ خاکستري احساس مردگي و سکون را القا مي کند و رنگ سفيد نوعي سردي, غم و کسالت را- با وجودي که آن را مظهر پاکي مي دانند- به ذهن و احساس متبادر مي سازد. بنابراين رنگ ديوارها, ميز و نيمکت ها, پرده ها, تابلوها و پوسترهاي روي ديوار کلاس همگي بر ذهن, احساس و رفتار دانش آموزان تاثير مي گذارد. از اين رو, اگر در رنگ آميزي کلاس ها از رنگ هايي چون آبي روشن, سبز ملايم, زرد بسيار ملايم و صورتي يا به عبارتي ديگر رنگ هاي زنده و آرامش بخش استفاده شود, بي شک تاثيرات مثبتي به همراه خواهد داشت. اقداماتي از قبيل: تعويض ميز فلزي معلم با ميز چوبي, استفاده از پوسترهاي رنگي و تعويض نيمکت هاي دانش آموزان, همگي راه هاي بسيار مناسبي براي کاهش حالت هاي افسردگي, اضطراب, دلزدگي و نظاير آنها در دانش آموزان هستند.

 

 

 

 

 

رنگ به عنوان سمبل

 

 

رنگ ها هريک سمبل حالت, مشخصه يا وضعيتي خاص هستند و بعضي از آنها در فرهنگ هاي گوناگون معني خاصي دارند. بنابراين مي توان با آگاهي از «جايگاه رنگ ها» و يا به عبارت ديگر شخصيت رنگ ها, در هر مکاني از رنگ مناسب آن مکان استفاده کرد.

 

 

براي مثال, در فرهنگ ما رنگ سبز, سمبل «تقدس» است. از اين رو تاثير تحريک کننده براي انجام مراسم مذهبي و عبادت ها دارد. اگر نمازخانة مدرسه با رنگ سبز (نه الزاماً سبز تند) رنگ آميزي و تزئين شود, عامل مهمي در جلب بيشتر دانش آموزان به سوي عبادت خواهد بود. رنگ بنفش سمبل قحطي و خشکسالي است. به همين خاطر نبايد در رنگ آميزي بوفه مدرسه و يا وسايل آن از اين رنگ استفاده کرد. در اين مکان رنگ هاي زرد و نارنجي که تحريک کننده اشتها هستند, مناسب است. رنگ خاکستري نوعي اضطراب, افسردگي و ترس نهفته به همراه دارد, بنابراين نبايد «دفتر مدرسه» را رنگ خاکستري زد يا از وسايلي به اين رنگ در تزئين آن استفاده کرد؛ زيرا براي دانش آموزان, دفتر مدرسه خود به قدر کافي مکاني پر اضطراي است.

 

 

 

 

 

فضاي سبز, بخشي از رنگ آميزي مدرسه

 

 

همه ما به تاثيرات مثبت فضاي سبز از جنبة مسائل زيست محيطي آگاه هستيم, اما شايد هيچ گاه به جنبة ديگر آن يعني تاثير رنگ فضاي سبز بر اعصاب و روان دانش آموزان نينديشيده ايم.

 

 

وجود فضاي سبز در مدرسه به دليل ايجاد تنوع در فضاي مدرسه, مخصوصاً به خاطر رنگ آن بسيار مهم است. حتي مي توان با استفاده از چند گلدان, ايجاد حاشيه اي سبز باريک در پاي ديوار حياط و کاشت چند نوع گل يا درخت و درختچه, هم کيفيت زيست محيطي مدرسه را بهبود بخشيد و هم نوعي تنوع رنگ ايجاد کرد و از اين طريق, در ساعات تفريح به دانش آموزان آرامش روحي داد. از اين مهمتر, اگر از نيروي خود دانش آموزان در کاشت گل ها و گياهان کمک گرفته شود, مسلماً تاثير ان از نظر رواني و احساس تعلق و مراقبت بر آنها چند برابر خواهد شد.

 

 

 

http://naghashi.org/

 

آنچه ما مي دانيم اين است كه كودكان به طور شگفت انگيزي حساس اند و به تفاوت هاي جزيي رنگ و نور پاسخ مي دهند. وقتي قرار باشد از يك جعبه مدادرنگي كه100 مداد رنگي دارد، رنگي را انتخاب كنند، بچه ها بيشتر به رنگ هاي طبيعت و رنگ هايي كه به درجات رنگ پوست انسان نزديك اند، توجه نشان مي دهند و اين در حالي است كه درجات مختلف رنگ پوست انسان كاملااز دايره رنگ هاي اصلي خارج است. رنگ هاي اصلي ممكن است تند و پررنگ به نظر برسند ولي بهتر است در محيط هاي آموزشي به مقدار كم از آنها استفاده شود.

 

 

 

 

 

بيشتر مردم به نادرست براين باورند كه رنگ هاي خنثي مناسب ترين رنگ ها براي فضاهاي آموزشي اند، چرا كه اين رنگ ها امكان تمركز بيشتر دانش آموزان و آموزگاران را فراهم مي سازد. پژوهش ها نشان مي دهد براي يادگيري بهتر، استفاده دقيق از محرك هاي محيطي قوي سودمندتر است، تا رنگ آميزي با رنگ هاي خاكستري، بژ، سفيد يا استخواني. در معماري محيط هاي آموزشي، دلايل كمي براي كاربرد رنگ هاي كاملاخنثي وجود دارد.

 

http://naghashi.org/ 

 

 

 

 

اين درست است كه رنگ هاي روشن مي توانند اتاق را بزرگ تر نشان دهند اما دستيابي به بازدهي نور و داشتن فضايي كه بزرگ تر به نظر برسد دليل محكمي براي استفاده هميشگي از رنگ روشن به شمار نمي رود. كاربرد رنگ هاي تيره در محل هاي مناسب و حساب شده مي تواند به تنوع بيشتر و خلق فضاي جذاب كمك كند. ديوارهاي رنگي در انتهاي كلاس، دانش آموزان را به درون فضا فرا مي خواند. مي توان با طراحي مناسب نور و رنگ، در فضاهاي آموزشي، حس پويايي و حركت پديد آورد.

 

 

 

 

 

کلام آخر اين که تغيير رنگ مانتوي دانش آموزان از رنگ هاي ملال آور نظير سرمه اي, مشکي و طوسي به رنگ هاي شادي آور چون: صورتي, آبي و سبز نه تنها در روحية آنان, که در روحية آموزگاران نيز تاثيرات مثبت و فراواني مي گذارد. بنابراين مي توان براي تکميل اين حرکت مثبت و ارزشمند, در رنگ آميزي مدرسه ها تحولي ايجاد کرد.

 

http://naghashi.org/ 

 http://naghashi.org/

,نقاشی ساختمان,رنگ آمیزی ساختمان,رنگ امیزی ساختمان,رنگ کاری ساختمان,نقاشی ساختمان,رنگ روغنی ساختمان,رنگ آمیزی ساختمان,نقاش ساختمان,رنگ روغن ساختمان,انواع رنگ آمیزی ساختمان,آموزش رنگ آمیزی ساختمان,ترکیب رنگهای ساختمانی,ترکیب رنگ در نقاشی ساختمان,ترکیب رنگها در نقاشی ساختمان,انواع رنگ ساختمان,نقاشی رنگ روغن ساختمان,اصول رنگ آمیزی ساختمان,ترکیب رنگ ساختمان,بتونه کاری دیوار,بهترین نوع رنگ ساختم ,رنگ کردن ساختمان,رنگ ساختمان,رنگ کاری ساختمان,ساخت بتونه ساختمان,ترکیب رنگها برای نقاشی ساختمان  ,رنگ امیزی ساختمان,ساختن رنگ ساختمان,رنگ پلاستیک روی رنگ روغنی,رنگ های ساختمان,بتونه کاری,ترکیب رنگها در نقاشی ساختمان,ترکیب رنگ ساختمانی,جدول ترکیب رنگهای ساختمانی,آموزش بتونه کاری دیوار,آموزش رنگ آمیزی ساختمان,اصول رنگ آمیزی ساختمان,پمپ رنگ,رنگ های ساختمانی,رنگامیزی ساختمان,رنگ روغن دیوار,رنگ روغن ساختمانی,قیمت رنگ آمیزی ساختمان,نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان,نقاشی ساختمان رنگ روغن,نقاشی ساختمان با غلطک,نقاشی ساختمان با پیستوله,نقاشی ساختمان رنگ روغن,رنگ پلاستیک روی رنگ روغن,رنگ پیکوکالر,ترکیب رنگهای ساختمان,ترکیب رنگ های ساختمانی,رنگهای ساختمان,رنگ روغنی پایه آب,طرح رنگ آمیزی ساختمان,انواع رنگ امیزی ساختمان,ترکیب رنگ ساختمانی,ترکیب رنگ برای نقاشی ساختمان,آموزش رنگ زدن ساختمان,آموزش رنگ کاری ساختمان,آموزش رنگ کردن ساختمان,اصول رنگ امیزی,آموزش رنگ آمیزی فلز,آموزش رنگ کردن ساختمان,اموزش بتونه کردن دیوار,

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: , نقاشی ساختمان , رنگ آمیزی ساختمان , رنگ امیزی ساختمان , رنگ کاری ساختمان , نقاشی ساختمان , رنگ روغنی ساختمان , رنگ آمیزی ساختمان , نقاش ساختمان , رنگ روغن ساختمان , انواع رنگ آمیزی ساختمان , آموزش رنگ آمیزی ساختمان , ترکیب رنگهای ساختمانی , ترکیب رنگ در نقاشی ساختمان , ترکیب رنگها در نقاشی ساختمان , انواع رنگ ساختمان , نقاشی رنگ روغن ساختمان , اصول رنگ آمیزی ساختمان , ترکیب رنگ ساختمان , بتونه کاری دیوار , بهترین نوع رنگ ساختم , رنگ کردن ساختمان , رنگ ساختمان , رنگ کاری ساختمان , ساخت بتونه ساختمان , ترکیب رنگها برای نقاشی ساختمان , رنگ امیزی ساختمان , ساختن رنگ ساختمان , رنگ پلاستیک روی رنگ روغنی , رنگ های ساختمان , بتونه کاری , ترکیب رنگها در نقاشی ساختمان , ترکیب رنگ ساختمانی , جدول ترکیب رنگهای ساختمانی , آموزش بتونه کاری دیوار , آموزش رنگ آمیزی ساختمان , اصول رنگ آمیزی ساختمان , پمپ رنگ , رنگ های ساختمانی , رنگامیزی ساختمان , رنگ روغن دیوار , رنگ روغن ساختمانی , قیمت رنگ آمیزی ساختمان , نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان , نقاشی ساختمان رنگ روغن , نقاشی ساختمان با غلطک , نقاشی ساختمان با پیستوله , نقاشی ساختمان رنگ روغن , رنگ پلاستیک روی رنگ روغن , رنگ پیکوکالر , ترکیب رنگهای ساختمان , ترکیب رنگ های ساختمانی , رنگهای ساختمان , رنگ روغنی پایه آب , طرح رنگ آمیزی ساختمان , انواع رنگ امیزی ساختمان , ترکیب رنگ ساختمانی , ترکیب رنگ برای نقاشی ساختمان , آموزش رنگ زدن ساختمان , آموزش رنگ کاری ساختمان , آموزش رنگ کردن ساختمان , اصول رنگ امیزی , آموزش رنگ آمیزی فلز , آموزش رنگ کردن ساختمان , اموزش بتونه کردن دیوار , ,
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : یک شنبه 27 اسفند 1391
پس از اجراي نقاشي ساختمان دوام و ماندگاري

  ماندگاري و دوام رنگ‌ روغني

 

پس از اجراي نقاشي ساختمان دوام و ماندگاري

شرکت پتينه پرشين مشاور و مجري رنگ هاي مدرن ساختمان  نماينده کمپاني سايف ايتاليا درايران داراي خدمات متفاوتي درامر نقاشي ساختمان مي باشد

اين شرکت با در اختيار داشتن کارشناسان و مديران زبده و کار آزموده آمادگي اجراي هرگونه پروژه رنگ آميزي در سطح کشور را دارد

مقالاتي که شما مي خوانيد جهت آگاهي هموطنان از اخرين تکنولوژي روز دنيا در امر نقاشي ساختمان مي باشد که متاسفانه در کشور ما به شکل کاملا سنتي اجرا مي گردد

شما مي توانيد از وب سايت شرکت پتينه پرشين آخرين اخبار و اطلاعات در زمينه رنگ هاي ساختماني و صنعتي را دنبال کنيد اين شرکت به عنوان تنها شرکت در زمينه آموزش رنگ هاي دکوراتيو ايتاليائي و همچنين اجرا حرفه اي اين رنگ ها مشغول به فعاليت مي باشد

ماندگاري و دوام رنگ‌هاي روغني و پلاستيك پس از نقاشي ساختمان رنگ‌هاي روغني از استحكام خوبي برخوردار هستند و تا سال هاي  بعد از اجراي نقاشي ساختمان ماندگاري خود را حفظ مي‌كنند

اما رنگ‌هاي پلاستيك اين ماندگاري و دوام را بعد از اجراي نقاشي ساختمان ندارند

اما چند مشكل بزرگ هميشه بعد از اجراي نقاشي ساختمان با رنگ‌هاي روغني وجود دارد  بوي نفت، تينر و رنگ كه تا ماه‌ها پس از نقاشي ساختمان صاحب‌ خانه را با مشكل جدي مواجه مي‌كند

رنگ روغني علاوه بر ماندگاري كه پس از اجراء‌ در نقاشي ساختمان دارند  در مدت زمان كوتاه شايد بين 4 الي 6 ماه بعد از نقاشي ساختمان شروع به تغيير رنگ كرده و رنگ اوليه خود را از دست مي‌دهند  به همين دليل است كه در ساختمان‌هاي كه از رنگ روغني جهت نقاشي استفاده مي‌شود هميشه  بعد از 1 الي 2 سال نياز به نقاشي ساختمان مجدد دارن

رنگ‌هاي پلاستيك هم براي نقاشي ساختمان رنگ‌هاي مناسبي نيستند چون اين رنگ‌ها پس از اجرا در نقاشي ساختمان قابليت شستشو ندارند و ديگر اينكه در مدت زمان كوتاهي بعد از نقاشي ساختمان حدود 2 الي 3 ماه ديگر رنگ اوليه را ندارد و شادابي و طراوتي كه هنگام نقاشي ساختمان داشته‌اند را از دست مي‌ دهند

معمولاً ساختمان‌‌هايي كه از رنگ پلاستيك جهت نقاشي ساختمان خود استفاده مي‌كنند هر 1 سال يك بار نياز مجدد به نقاشي ساختمان مجدد پيدا كرده هزينه‌هاي صاحب خانه را در حد چشمگيري بالا مي‌برند

بهترين گزينه براي نقاشي ساختمان رنگ اکريليک است

دراين وب سايت تمامي راه کارها براي نقاشي ساختمان با کيفيتي بالا يافت ميشود ، کافي است قبل از نقاشي ساختمان با مراجعه به وب سايت نقاشي ساختمان خود  بهترين گزينه را انتخاب کنيد

 

 

 

 آماده ارائه خدمات به انواع شرکتها ، نهادها ، بیمارستان ها ، شهرداری ها و غیره
آماده ارائه خدمات به شما هموطن عزیز در اسرع وقت

تماس با ما : ۷۶۸۰۳۵۴ – ۰۹۱۲ * بابک قلی پور

 

سایت ما :      http://naghashi.org/  

 

 نقاشی ساختمان

نقاشي ساختمان

رنگ ساختمان

مولتی کالر

نقاش ساختمان

قیمت نقاشی ساختمان

نقاشی خانه

نقاشی منزل

مولتي كالر

انواع رنگ ساختمان

انواع رنگ های ساختمانی

انواع رنگ ساختمانی

رنگهای مولتی کالر

مولتی کالر پارس

 

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: نقاشی ساختمان , نقاشي ساختمان , رنگ ساختمان , مولتی کالر , نقاش ساختمان , قیمت نقاشی ساختمان , نقاشی خانه , نقاشی منزل , مولتي كالر , انواع رنگ ساختمان , انواع رنگ های ساختمانی , انواع رنگ ساختمانی , رنگهای مولتی کالر , مولتی کالر پارس , نقاشی ساختمان مولتی کالر , قیمت مولتی کالر , اتحادیه نقاشان ساختمانی , رنگ امیزی ساختمان , هزینه نقاشی ساختمان , نقاشی مدرن ساختمان , نرخ نقاشی ساختمان , رنگ اتاق خواب کودک , انواع رنگهای ساختمانی , رنگ ساختمانی , رنگ پلاستیک ساختمان , رنگهای جدید ساختمانی , بهترین رنگ ساختمان , انواع رنگ آمیزی ساختمان , رنگ آمیزی ساختمان , نقاشي خانه , نقاشی ساختمان تهران , نقاشی رنگ روغن ساختمان , تصاویر نقاشی ساختمان , رنگ پلی کالر , قیمت رنگ مولتی کالر , عکس نقاشی ساختمان , انواع رنگ آمیزی منزل , بهترین نوع رنگ ساختمان , نقاشی خونه , نقاشي ساختمان مولتي كالر , نقاشي منزل , بهترین رنگ برای ساختمان , انواع رنگهای مولتی کالر , رنگ مولتی کالر , رنگ پلاستیک , رنگ داخلی ساختمان , رنگ و نقاشی ساختمان , قیمت رنگ بلکا , قیمت رنگ ساختمان , طراحی رنگ ساختمان , طراحی نقاشی ساختمان , طرحهای رنگ مولتی کالر , نقاشی , نقاشی گلستان , هزينه نقاشي ساختمان , نقاش ساختمان تهران , گالری رنگ ساختمان , قيمت نقاشي ساختمان , رنگهای ساختمانی جدید , قیمت انواع رنگ ساختمان , قیمت رنگ آمیزی ساختمان , عکس رنگ امیزی ساختمان , رنگ های ساختمانی جدید , رنگ نقاشی ساختمان , رنگ ساختمان مولتی کالر , رنگ سلولزی , اتحادیه نقاشان ساختمان تهران , انواع رنگ برای نقاشی ساختمان , انواع رنگ مولتی کالر , بهترین رنگ ساختمانی , جدیدترین رنگهای منزل , رنگ آمیزی منزل , دستمزد نقاشی ساختمان , انواع رنگ در نقاشی ساختمان , انواع رنگ های مولتی کالر , اتحادیه نقاشان ساختمان , آلبوم مولتی کالر , رنگ ساختمانی مولتی کالر , قيمت نقاشي منزل , رنگهای ساختمان , طرح های نقاشی ساختمان , طرحهای جدید نقاشی ساختمان , عكس نقاشي ساختمان , گالری عکس نقاشی ساختمان , لوازم نقاشی ساختمان , نقاش ساختمانی , نقاشي ساختمان در تهران , نقاشیساختمان , نقاشی از خانه , نقاشی داخل ساختمان , نقاشی ساختمان با مولتی کالر , نقاشی ساختمان گلستان , نقاشی ساختمانی , نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک , نقاشی ساختمان در تهران , نقاشی داخلی ساختمان , نقاشی رنگ پلاستیک , ,
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : شنبه 18 اسفند 1391
شش مرحله پیش از نقاشی ساختمان

 شش مرحله پیش از نقاشی ساختمان

 
 
نقاشی ساختمانی در تهران و کرج و شهریار
نقاشی ساختمان
 
مناسب ترین موقعیت برای انجام پروژه رنگ آمیزی دیوارهای ساختمان، هنگامی است كه شرایط آب و هوایی موجود امكان باز گذاشتن در و پنجره ها را مهیا كرده و در نتیجه بتوان مرحله خشك شدن سریع لایه رنگی را به جریان هوا و گرمای آن سپرد. حال اگر شما نیز فرصت را غنیمت شمرده و مهم تر از همه قصد دارید این پروژه را خودتان انجام دهید، نقاشی ساختمان اگرچه به ظاهر ساده به نظر می آید ولی دارای چندین مرحله بوده و رعایت نكاتی در هر مرحله می تواند با سرعت بیشتر به نتیجه بهتری منجر شود. این مراحل و نكات آنها عبارتند از:
۱ جمع آوری لوازم كاربردی و دكوراسیونی و همچنین پوشش آنها: پس از جمع كردن لوازم در گوشه ای از فضا، آنها را با لایه ای پلاستیكی خوب پوشش دهید. برای این منظور شما می توانید این لایه های پلاستیكی را به صورت متری تهیه كنید.
۲ محدود كردن نواحی مورد نظر برای نقاشی و پوشش قسمت های هم جوار برای محافظت از آغشته شدن به رنگ هنگام نقاشی ماسكه كردن: به عنوان مثال پوشاندن كلیدها و پریزهای برق و تلفن، شیشه های پنجره ها، دستگیره های درها و غیره از جمله این اقدامات هستند. برای انجام این كار از نوارچسب های كاغذی به تنهایی و یا به همراه روزنامه می توانید استفاده كنید. حتی ممكن است شما بخواهید تنها قسمت هایی از یك دیوار را آن هم با رنگی متفاوت پوشش دهید كه در چنین شرایطی نیز چسب های نواری كاغذی ابزار اصلی محسوب می شوند. نكته: در صورتی كه چسب نواری كاغذی را برای ماسكه كردن انتخاب كرده اید، توجه داشته باشید تا خشك شدن كامل لایه رنگی، هرگز بر كندن آن اصرار نورزید زیرا امكان برداشته شدن لایه رنگ به همراه چسب وجود دارد. حال اگر با وجود خشك شدن رنگ كندن چسب به راحتی انجام نمی گیرد، كافی است پنبه ای را به تینر روغنی آغشته كرده و بر روی چسب بمالید سپس آن را به آرامی از روی سطح رنگ جدا سازید.
توجه: به هیچ وجه به جای تینر روغنی، تینر فوری را امتحان نكنید زیرا تینر فوری رنگ دیوار را در خود حل كرده و شما مجبور خواهید بود دوباره آن دیوار را رنگ كنید.
۳ مرحله زیرسازی:كلیه قسمت های فرورفته ای را كه در اثر ضربه بر روی دیوار پدید آمده است با گچ و یا بتونه پر كرده و سپس هرگونه اختلاف سطح را با سمباده صاف و یكنواخت كنید. به این ترتیب بستری مناسب برای رنگ آمیزی حاصل می شود.
۴ مرحله انتخاب و ساخت رنگ : ابتدا نوع رنگ مورد نظر را با توجه به دیوار، سقف و غیره و همچنین پوشش قبلی آن انتخاب كرده و سپس به مرحله دیگر یعنی ساخت رنگ دلخواه بپردازید. به عنوان مثال برای پوشش كلیه سقف ها به جز سقف آشپزخانه و سرویس های بهداشتی كه شست وشوی سالیانه آن نیاز است از رنگ پلاستیك استفاده می شود.دیوارها را نیز اغلب با رنگ روغنی می پوشانند كه تنها تفاوت موجود میان میزان نسبت ماتی و براقی رنگ روغن است كه آن هم با توجه به مكان و كاركرد آن انتخاب می شود. به این معنا كه برای سطوحی كه شست وشوی بیشتر لازم دارند، میزان رنگ روغنی براق نسبت به مات می بایست بیشتر بوده و در مورد دیوارهای دیگر مكان ها این میزان تقریبا نصف نصف و یا حتی مقدار رنگ مات كمی بیشتر از رنگ براق است.
نكته ۱: اگر برای دستیابی به رنگ دلخواه چند رنگ را با هم مخلوط كرده اید، پیش از استفاده بر روی دیوار توجه داشته باشید كه همواره رنگ خیس دوپرده روشن تر از خشك شده همان رنگ است. برای امتحان بیشتر نیز شما می توانید قسمتی از در قوطی رنگ و یا قطعه فلزی بدون استفاده ای را با لایه ای از رنگ پوشش داده و كمی صبر كنید. رنگ بر روی فلز با سرعت بیشتری خشك شده و نتیجه زودتر حاصل می شود.
نكته ۲: در صورتی كه نمونه رنگی را ساخته و در انتخاب آن اطمینان دارید، برای درست كردن مقدار زیادی از آن لازم است همان فرمول تركیب رنگی را استفاده كرده و جهت امتحان قطره ای از رنگ نمونه را در داخل قوطی رنگ ساخته شده بچكانید. با این كار به راحتی می توانید رنگ نمونه انتخابی و رنگ ساخته شده را با هم مقایسه كنید.
نكته ۳: این روزها كارخانجات ساخت رنگ دست به تولید طیف وسیعی از رنگ های گوناگون زده اند كه به این ترتیب سلیقه همه افراد به راحتی قابل تامین است.
۵ انتخاب ابزار رنگ آمیزی: برای رنگ آمیزی سطوح داخلی ساختمان و لوازم گوناگون سه نوع ابزار رایج وجود دارد:
الف قلم مو ، ب غلتك ، ج پیستوله
كه باتوجه به شرایط سطح مورد نظر برای رنگ آمیزی باید از یك و یا تركیبی از چند تای آنها استفاده كرد.
۶ مرحله رنگ آمیزی: پس از انتخاب نوع رنگ و ابزار، برای رنگ آمیزی اقدام كنید ولی پیش از آن ابتدا رنگ ها را صاف كنید. به این ترتیب رنگی صاف و بدون ناخالصی حاصل می شود. این كار در مورد استفاده از رنگ های باقی مانده از پروژه های قبلی نقاشی ساختمان الزامی است زیرا رنگ به مرور زمان و در مجاورت با هوا رویه بسته و در نتیجه ناخالصی هایی در آن به وجود می آید.
 
 نقاشی ساختمانی
قیمت نقاشی ساختمان
هزینه نقاشی ساختمان
 

 آماده ارائه خدمات به انواع شرکتها ، نهادها ، بیمارستان ها ، شهرداری ها و غیره
آماده ارائه خدمات به شما هموطن عزیز در اسرع وقت

تماس با ما : ۷۶۸۰۳۵۴ – ۰۹۱۲ * بابک قلی پور

 

سایت ما :  http://naghashi.org/

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: نقاشی ساختمان , نقاشي ساختمان , رنگ ساختمان , مولتی کالر , نقاش ساختمان , قیمت نقاشی ساختمان , نقاشی خانه , نقاشی منزل , مولتي كالر , انواع رنگ ساختمان , انواع رنگ های ساختمانی , انواع رنگ ساختمانی , رنگهای مولتی کالر , مولتی کالر پارس , نقاشی ساختمان مولتی کالر , قیمت مولتی کالر , اتحادیه نقاشان ساختمانی , رنگ امیزی ساختمان , هزینه نقاشی ساختمان , نقاشی مدرن ساختمان , نرخ نقاشی ساختمان , رنگ اتاق خواب کودک , انواع رنگهای ساختمانی , رنگ ساختمانی , رنگ پلاستیک ساختمان , رنگهای جدید ساختمانی , بهترین رنگ ساختمان , انواع رنگ آمیزی ساختمان , رنگ آمیزی ساختمان , نقاشي خانه , نقاشی ساختمان تهران , نقاشی رنگ روغن ساختمان , تصاویر نقاشی ساختمان , رنگ پلی کالر , قیمت رنگ مولتی کالر , عکس نقاشی ساختمان , انواع رنگ آمیزی منزل , بهترین نوع رنگ ساختمان , نقاشی خونه , نقاشي ساختمان مولتي كالر , نقاشي منزل , بهترین رنگ برای ساختمان , انواع رنگهای مولتی کالر , رنگ مولتی کالر , رنگ پلاستیک , رنگ داخلی ساختمان , رنگ و نقاشی ساختمان , قیمت رنگ بلکا , قیمت رنگ ساختمان , طراحی رنگ ساختمان , طراحی نقاشی ساختمان , طرحهای رنگ مولتی کالر , نقاشی , نقاشی گلستان , هزينه نقاشي ساختمان , نقاش ساختمان تهران , گالری رنگ ساختمان , قيمت نقاشي ساختمان , رنگهای ساختمانی جدید , قیمت انواع رنگ ساختمان , قیمت رنگ آمیزی ساختمان , عکس رنگ امیزی ساختمان , رنگ های ساختمانی جدید , رنگ نقاشی ساختمان , رنگ ساختمان مولتی کالر , رنگ سلولزی , اتحادیه نقاشان ساختمان تهران , انواع رنگ برای نقاشی ساختمان , انواع رنگ مولتی کالر , بهترین رنگ ساختمانی , جدیدترین رنگهای منزل , رنگ آمیزی منزل , دستمزد نقاشی ساختمان , انواع رنگ در نقاشی ساختمان , انواع رنگ های مولتی کالر , اتحادیه نقاشان ساختمان , آلبوم مولتی کالر , رنگ ساختمانی مولتی کالر , قيمت نقاشي منزل , رنگهای ساختمان , طرح های نقاشی ساختمان , طرحهای جدید نقاشی ساختمان , عكس نقاشي ساختمان , گالری عکس نقاشی ساختمان , لوازم نقاشی ساختمان , نقاش ساختمانی , نقاشي ساختمان در تهران , نقاشیساختمان , نقاشی از خانه , نقاشی داخل ساختمان , نقاشی ساختمان با مولتی کالر , نقاشی ساختمان گلستان , نقاشی ساختمانی , نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک , نقاشی ساختمان در تهران , نقاشی داخلی ساختمان , نقاشی رنگ پلاستیک , ,
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : جمعه 18 اسفند 1391